- Waardering
- 1.437
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kaap het log weer even terug als jullie het goed vinden.
Ik ga helemaal kapot van de spierpijn!!!
Zo dat wilde ik even kwijt.

Zeker, maar dan heb je waarschijnlijk iets regelmatiger getraind op die specifieke onderdelen.Kun je eens nagaan als je 7 onderdelen op een dag moet doen.![]()
auw auw auw auw.... en hij blijft maar slaan.

Vind het zelf nog wel meevallen, wil meer.

Jij bent een harde tante, geen medelijden.Tsja, dat krijg je er nou van
Goed gedaan allemaal mc. C.!!!![]()

Aha, heb nog geen enkele stm wedstrijd gezien waarin je 5 hand over hand en 4 harnas pulls binnen een uur moest afhandelen.Kun je eens nagaan als je 7 onderdelen op een dag moet doen.![]()

Wil je zeggen dat ik niet getraind ben?Zeker, maar dan heb je waarschijnlijk iets regelmatiger getraind op die specifieke onderdelen.

psssssttttt.....! Kom eens dichterbij...... zo ja....
LEKKER VOOR JE! LEKKER!! LEKKER!!!!
Zo. Prettig weekend gap! Je gaat lekker!![]()
Dat doe ik je niet na die medley.Heb je gelijk in, maar soms bestaat 1 onderdeel uit 3 vaten 80kg over 20 meter laden 4 wheelflips met 300+kg en nog 2 timbers van 80kg 25 verplaatsen.
Maar niets dan lof verder.![]()
Pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep.... hoor niets meer.psssssttttt.....! Kom eens dichterbij...... zo ja....
LEKKER VOOR JE! LEKKER!! LEKKER!!!!
Zo. Prettig weekend gap! Je gaat lekker!![]()

Gisteren wel, maar vandaag zat het aardig in de weg.
iddJa jij bent lekker, hoort ie straks bij zijn volgende trackpull wedstrijd het startschot niet meer met zijn gescheurde trommelvliezen.

Nou dat viel dus duidelijk vies tegen. Een extreme terugval in kracht. Kan gewoon niet anders dan dat mijn lichaam nog sloopt is na de training van woensdag.

Nou het was er gisteren ook.Verbaast me niks... Goede spierpijn slaat een dag over![]()

De techniek is anders. Ik sta nog steeds met een mp techniek te pressen en probeer mijn benen mee te laten werken maar het lijkt eerder dat het elkaar tegen werkt. Moet eens goed aan deze techniek werken.Hoe kan die push press in godsnaam slechter zijn dan je normale mp?
Of doe je die mp normaal zittend?
Succes met je wonden likken het weekend, ff het batterijtje opladen weer.

Nou het was er gisteren ook.
Dit weekend ga ik lekker niets doen.![]()

. Mijn vrienden hebben het primeur. Foto's staan in mijn profielpagina en zijn daardoor uitsluitend door hen te bekijken. Dus sta je in mijn vriendenlijst dan staan mijn foto's in het progressie en juli 2009 album.