MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.461
Thnx bro, was niet tevreden over die foto's kwam gewoon niet goed over. Zal die pic nog eens posten na een mooie chest training. Foto's zijn nu koud genomen.

jouw chest is namelijk bruut :)

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

trouwens die pijn in die traps is nog steeds niet weg, **** zooi

Nou dames en heren. Ik zou over 6 weken foto's posten, maar heb ervoor gekozen dat dan toch maar nu te doen. Weet dat mijn BF dan weer langzaam op zal lopen dus is nu een beter moment.
Ben wel wat massa verloren, na de cut omdat ik te laag ben gaan zitten in de kcal. Helaas pindakaas, dat komt wel weer goed.

Er is een maar... :D. Mijn vrienden hebben het primeur. Foto's staan in mijn profielpagina en zijn daardoor uitsluitend door hen te bekijken. Dus sta je in mijn vriendenlijst dan staan mijn foto's in het progressie en juli 2009 album.

Over een paar dagen zal ik de foto's gewoon in dit topic posten, dus moeten een aantal even wachten. :p

Je fysiek is zo belangrijk dat je een "primeur" moet geven aan je e-vriendjes? :roflol:

Ja, de niet-vriendjes wachten in spanning hoor... ???

• #2.467
jouw chest is namelijk bruut :)

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

trouwens die pijn in die traps is nog steeds niet weg, **** zooi
Je laat me blozen. :o

**** zeg nu je traps, wat een pech heb jij, bah. :mad:

Je fysiek is zo belangrijk dat je een "primeur" moet geven aan je e-vriendjes? :roflol:

Ja, de niet-vriendjes wachten in spanning hoor... ???
Jwz, jou fysiek niet belangrijk dan?

Gewoon een beetje plagen. ;)

Nice pics! :D

• #2.470
Thnx dame. :D

• #2.471
Vandaag voel ik eindelijk weer wat beter, er is nog wat spierpijn in mijn rug aanwezig maar dat is morgen wel over.

Als het goed is neemt Rooke morgen een huidplooimeter mee en dan kan ik eens mijn bf meten. Kijken of mijn schatting van 18% juist is. Morgen eindelijk weer eens de benen aanpakken, zal zwaar worden.

tas is gepakt beest.

accumeasure betekend toch dat je de tang aan moet sluiten op een accu :evil:

• #2.476
Hint heeft gewerkt. :D
Ook vroeg - als jullie elkaar morgen pas zien ;)
Kun je het niet meer vergeten.
extra hard knijpen met die huidplooimeter Rooke ;) vindt ie vast wel lekker.
Hoe harder hoe minder vet?

accumeasure betekend toch dat je de tang aan moet sluiten op een accu :evil:
Vanwaar die haat weer?

Trouwens dat ding is van plastiek dus geleid niet. :p

ik ben jaloers jweetzzzzz :D , zie dit log als notitieblok :) thnx

Hele nette progressie man! :thumbs:
Wat weeg je nu?

goeie rug
netjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven