- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou dames en heren. Ik zou over 6 weken foto's posten, maar heb ervoor gekozen dat dan toch maar nu te doen. Weet dat mijn BF dan weer langzaam op zal lopen dus is nu een beter moment.
Ben wel wat massa verloren, na de cut omdat ik te laag ben gaan zitten in de kcal. Helaas pindakaas, dat komt wel weer goed.
Er is een maar.... Mijn vrienden hebben het primeur. Foto's staan in mijn profielpagina en zijn daardoor uitsluitend door hen te bekijken. Dus sta je in mijn vriendenlijst dan staan mijn foto's in het progressie en juli 2009 album.
Over een paar dagen zal ik de foto's gewoon in dit topic posten, dus moeten een aantal even wachten.![]()

Je fysiek is zo belangrijk dat je een "primeur" moet geven aan je e-vriendjes?
Ja, de niet-vriendjes wachten in spanning hoor...![]()

het (vervloekte)hyves principe werkt overal door, knul![]()

Je laat me blozen.jouw chest is namelijk bruut
---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------
trouwens die pijn in die traps is nog steeds niet weg, **** zooi

Jwz, jou fysiek niet belangrijk dan?Je fysiek is zo belangrijk dat je een "primeur" moet geven aan je e-vriendjes?
Ja, de niet-vriendjes wachten in spanning hoor...![]()

Je laat me blozen.
**** zeg nu je traps, wat een pech heb jij, bah.
Jwz, jou fysiek niet belangrijk dan?
Gewoon een beetje pesten he.![]()
voelt hetzelfde als wat ik toen met links had..
vindt ie vast wel lekker.Hint heeft gewerkt.

Kun je het niet meer vergeten.
Hoe harder hoe minder vet?extra hard knijpen met die huidplooimeter Rookevindt ie vast wel lekker.
Vanwaar die haat weer?accumeasure betekend toch dat je de tang aan moet sluiten op een accu![]()

Thnx kerel, zit nu op 102kg. Op naar de 110kg.
Bedankt.