- Waardering
- 1.339
Foei - noem ik 'm weer ecto! Goed dat 'ie niet meeleest! 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foei - noem ik 'm weer ecto! Goed dat 'ie niet meeleest! 
Thnx kerel.goede dikke progressie geboekt man!
en zeker voor die lengte zoals al eerder gezegd hier!
Love the lumbs.

Wie is dat dan?Mijn ecto heeft een vriendin die part-time fotograaf is![]()

Valse bescheidenheid, je bent zo te zien al een flinke jongen hoor.Overdrijven is ook een vak, nog lang geen beest.
Thnx Hummer.

Tsja, hij heeft overal nog wel wat werk nodig, maar dat is het punt niet.

Wie weet..?

Vergelijken met kerels op anabolen heeft idd geen zin. Frustrerend om week in week uit zwaar dedicated trainen en dudes in enkele weken hetzelfde resultaat te zien boeken.Valse bescheidenheid, je bent zo te zien al een flinke jongen hoor.
Je moet niet naar die wandelende anabolenvaten uit de boekjes kijken éh!
Voor een "gewone" natural ben je een beest.![]()
Met name bovenkant rug volgens mij. Heb ook het idee dat de lats wat voller zijn geworden.
Thnx kerel.
Hmmm vind je dat die achter loopt dan? Had juist het idee dat die flink is gegroeid. Veel parallel bors gedaan weet je nog?

102kg is nog niet zo veel met mijn lengte. Heb wel wat kracht in mijn benen maar ze lopen nog achter, moet gewoon meer massa op. Na dit split schema ga ik dat aanpakken. 1x benen trainen is te weining. UB/LB is de oplossing volgens mij.Tsja, hij heeft overal nog wel wat werk nodig, maar dat is het punt niet.
Met zijn lengte is het een flinke jongen volgens mij.
Of hij komt gewoon groter over op de foto!
Ik zal eens naar zo'n vrachtwagentrekwedstrijd(4xletterwaarde!) moeten gaan kijken, dan kan ik m'n mening altijd nog bijstellen.![]()
Mooi compliment, ben benieuwd wat ik binnen 1 jaar nog voor elkaar kan krijgen als ik droog sta.Krijgen niet veel mensen voor elkaar in een jaar hoor, ik vind het echt super!![]()
Thnx, vat het op als een groot compliment van jou.

Thnx bro.die rug is bruut man, beest
erg nette progressie gezien je begin foto.

Ik blijf mijn best doen, thnx.Ow, zag net je foto van je rug..hij is al behoorlijk goed man!!
Blijven heffen makker!![]()
Was voor mij ook een verrassing. Je ziet je rug namelijk niet zo vaak. Fotocamera kwam terug van reparatie en was net klaar met een kleine cut. Dacht ik zal eens wat foto's maken, benieuwd hoe ik erbij sta.Met die paar kg. er af zie je gewoon een veel betere definitie van je spieren. Ziet er goed uit.![]()
Krijgen niet veel mensen voor elkaar in een jaar hoor, ik vind het echt super!![]()
Ik dacht dat ik eens ergens gelezen had dat je hiervoor ook al getraind had?
Dan is het dmv spier geheugen makkelijker natuurlijk...