AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hehehe laat ik een paar foto's zien en meteen trekt het vrouwelijk schoon aan. :thumbs:

Thnx.

Op het tandvlees, vandaag spierpijn in mijn onderrug, die front squats zijn niet misselijk.

Quads voel ik ook beter, vandaag heel rustig fietsen naar het werk. Hard trappen ging gewoon niet. :o

ja, vrouwen zijn stiekem precies als mannen :p

lekker gemeen he? Die lunges? ;) Mooie training topper!

Fijn he, die frontsquats! Die core komt wel, zat ik in het begin ook mee te klooien, maar het is ook veel techniek hoor, je kunt je houding zo aannemen dat de nadruk echt op de benen komt te liggen. Goed rechtop blijven, zodra je voorover gaat hangen (meestal uit vermoeidheid, ga je meer uit de rug proberen te halen, of te snelle hipdrive, waarbij schouders beneden blijven), wordt het lastig het gewicht te houden. Rug gaat goed, man, zag net je nieuwe foto!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.544
dan ben ik dus niet de enige met die onderrug :D
Is niet leuk meer, lijkt wel erger dan bij een deadlift. En mijn quads branden als de hell.
ja, vrouwen zijn stiekem precies als mannen :p
Ohh is dat zo? :lol:

lekker gemeen he? Die lunges? ;) Mooie training topper!
Die had ik onderschat zeg. Wennen is dat zeg.
Thnx kwark.
Fijn he, die frontsquats! Die core komt wel, zat ik in het begin ook mee te klooien, maar het is ook veel techniek hoor, je kunt je houding zo aannemen dat de nadruk echt op de benen komt te liggen. Goed rechtop blijven, zodra je voorover gaat hangen (meestal uit vermoeidheid, ga je meer uit de rug proberen te halen, of te snelle hipdrive, waarbij schouders beneden blijven), wordt het lastig het gewicht te houden. Rug gaat goed, man, zag net je nieuwe foto!
Had ze een aantal maanden terug al eens gedaan en had verwacht daar nu stukken sterker op te zijn doordat ik op andere oefeningen sterker ben geworden.

Maar idd bij de 80kg kan ik mijn rug niet meer goed recht houden.

Thnx Paljas, dan weet je weer waar je het voor doet.

Grappig, toevallig had ik gisteren ook die frontsquats gedaan.

Heb jij dan ook, dat je heel geconcentreerd en voorzichtig moet squatten omdat je voelt dat je anders je onderrug eerder verkeerd belast?

Of ligt dat alleen aan mijn onderrug...

Grappig, toevallig had ik gisteren ook die frontsquats gedaan.

Heb jij dan ook, dat je heel geconcentreerd en voorzichtig moet squatten omdat je voelt dat je anders je onderrug eerder verkeerd belast?

Of ligt dat alleen aan mijn onderrug...

Zou minder op je rug moeten aankomen dan reguliere squats...

• #2.547
De techniek is toch heel anders. Je kunt je kont niet meer zo naar achteren duwen zoals ik met een back squat doe. Mijn bovenlichaam blijft een stuk rechter.
Ik moet me bij deze oefening echt focussen om mijn bovenlichaam recht te houden en de bar niet van je schouders te laten rollen. Moest gewoon wat magnesium op mijn schouders aanbrengen vanwegen mijn zweet schouders. :D

ik vergeet ook even dat ik die stang als een baby'tje in mijn armen houd :D
Schouder is nog net niet goed genoeg om "normaal' te squatten, daardoor ligt het zwaartepunt waarschijnlijk wat meer naar voren...

Dat hangt toch vreselijk vervelend in je ellebogen?!

Nou lekker weer, dacht ik iets uitgevonden te hebben :rolleyes:...en zoveel schijven had ik er al helemaal niet op...
Het is wel zo dat als je er veel minder schijven op hebt je ook niet zo diep hoeft te squatten ;)
Helaas, had al iemand een keer geprobeerd :D. Dan heb je er ook nog beugels voor waar de stang in hangt, nog zo'n vergelijking met babies ;).

Dat laatste snap ik niet helemaal; ik zou het eerder andersom denken, hoe lichter de stang, hoe dieper je kunt gaan?

PS: sorry voor de hijack!

Zercher Squats zijn wel doorbijten maar wel tof om te doen! :D

• #2.555
Vandaag gaat de trcukpull niet door, ik verga tevens nog van de spierpijn. Moet opletten dat ik niet ga overtrainen. Misschien dat ik vanavond toch nog borst/biceps ga doen. Ff kijken hoe ik me voel.

Pieperdepiep; geen truckpull:(. Ik hoop dat je airco daar hebt, anders kan het vies tegenvallen vanavond. ;)

ik had me voorgenomen om de fiets te hanteren vanavond :) Dus succes met borst biceps :thumb:

Spijtig van die truckpull, succes met borst/biceps!:wl:

waarom gaat ie niet door dan?
Trainse vanavond! Ik zou laat gaan, wordt erg heet vandaag, of heppie airco?

• #2.560
Pieperdepiep; geen truckpull:(. Ik hoop dat je airco daar hebt, anders kan het vies tegenvallen vanavond. ;)
Geen airco train in een hardcore gym. :cool:

ik had me voorgenomen om de fiets te hanteren vanavond :) Dus succes met borst biceps :thumb:
Je was niet van plan te gaan krachttrainen. Vergeet dat niet te doen in je cut, enige manier om massa verlies tegen te gaan.
Spijtig van die truckpull, succes met borst/biceps!:wl:
Ja jammer en de komende weken gaat het ook niet door, pas op 20 augustus weer.

Ach ja dan kan ik gewoon weer lekker met mijn bb-schema doorknallen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven