Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik verpest niets hij houd alleen zichzelf voor de gek :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.522
Klopt het is zo eenvoudig, ik doe er helemaal niets voor. :roflol:
Wie ben jij eigenlijk? Je traint blijkbaar al 6 jaar hardcore of ben jij zo'n anonieme held? Waar zijn jou pics? ;)

Wie ben jij eigenlijk? Je traint blijkbaar al 6 jaar hardcore of ben jij zo'n anonieme held? Waar zijn jou pics? ;)

gast je bent al in de 30 man en je hebt al tijden hiervoor getraind........ who gives a ****

• #2.525
He MarcJ MR. Objectivity komt ook ff kijken welkom. :D
Blijkbaar geef jij erom anders zou je niet reageren. Thnx voor je complimenten.

Trouwens heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik voorheen aan krachtsport deed dus begrijp de ophef niet.

Muscle Memory of niet: de progressie is érg netjes! (en MOOI)

Heb je trouwens ergens je verhaal staan over vroeger (trainen - blessure etc.)?

He MarcJ MR. Objectivity komt ook ff kijken welkom. :D
Blijkbaar geef jij erom anders zou je niet reageren. Thnx voor je complimenten.

Trouwens heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik voorheen aan krachtsport deed dus begrijp de ophef niet.

iemand zegt iets over jou muscle memory en jij begint direct over die gozer zijn pics... je snapt dat ik me geroepen voel om je op je plaats te zetten

desalniettemin, een zeer nette progressie, absoluut... weer een bewijs voor MM

• #2.528
Vroeger nooit echte blessures gehad.

Had hier nog een leuk topic waar ik veel vrienden mee maakte. :D
Gaf hier aan dat ik 2 jaar niets had gedaan, kwam mijn vriendin later aan dat het ruim 4 jaar was. Tijd gaat sneller dan je verwacht.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/15-kg-massa-slechts-3-maanden-zonder-stero-den-189801/

iemand zegt iets over jou muscle memory en jij begint direct over die gozer zijn pics... je snapt dat ik me geroepen voel om je op je plaats te zetten

desalniettemin, een zeer nette progressie, absoluut... weer een bewijs voor MM
Opmerkingen maken over pics is altijd makkelijk, ben gewoon benieuwd.

Maar MarcJ zie ik daar nu een echt compliment van jou? Thnx je hebt mijn dag goed gemaakt. :D

Laatst bewerkt:
Vroeger nooit echte blessures gehad.

Had hier nog een leuk topic waar ik veel vrienden mee maakte. :D
Gaf hier aan dat ik 2 jaar niets had gedaan, kwam mijn vriendin later aan dat het ruim 4 jaar was. Tijd gaat sneller dan je verwacht.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/15-kg-massa-slechts-3-maanden-zonder-stero-den-189801/

Opmerkingen maken over pics is altijd makkelijk, ben gewoon benieuwd.

Maar MarcJ zie ik daar nu een echt compliment van jou? Thnx je hebt mijn dag goed gemaakt. :D

complimenten waar complimenten terecht zijn... niks moeilijks aan hoor :)

Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik vond dat je liet blijken dat het in 1 jaar tijd allemaal bereikt was, wat niet het geval is zoals blijkt uit deze post...

Je hebt zelf ook zo'n grote mond tegen andere dus tegen een beetje kritiek (als je het al zo mag noemen) moet je ook kunnen natuurlijk, ik kraak je resultaat verder niet of omdat ik er geen compliment bij zet, blijkbaar wil je alleen dat graag horen.

• #2.532
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik vond dat je liet blijken dat het in 1 jaar tijd allemaal bereikt was, wat niet het geval is zoals blijkt uit deze post...

Je hebt zelf ook zo'n grote mond tegen andere dus tegen een beetje kritiek (als je het al zo mag noemen) moet je ook kunnen natuurlijk, ik kraak je resultaat verder niet of omdat ik er geen compliment bij zet, blijkbaar wil je alleen dat graag horen.
Nee hoor kan best goed tegen kritiek. Eerst zeg je dat het makkelijker is. Je zult zelf ook wel weten dat niets makkelijk is in deze sport, je moet er gewoon hard voor werken en geloof mij dat ik hier keihard voor heb gewerkt.

Daarna komt de opmerking dat ik mezelf voor de gek houd.
Die opmerking vond ik gewoon misplaatst. Ben hier altijd open over geweest, mensen kennen mij hier wel op dbb. Was idd iemand die met een grote mond progressie beloofde de eerste 3 maanden dat ik weer net begon. Ik ga dus niet iedere keer weer opnieuw aangeven dat ik vroeger heb gesport.

Je hebt wel gelijk dat het niet in mijn openingspost van dit topic staat, zal dat er nog aan toevoegen dan kan iedereen dat meteen zien. ;)

Ik wist het wel hoor mc. C. en toch vind ik het hele goede progressie! :p

• #2.535
Zit op 20% volgens de site, die weegschaal wijkt dus dik 2,5% af.

• #2.536
Maandag: Benen

Front squat
15x60kg PR
11x70kg PR
5x80kg
8x70kg

Narrow stand leg press nieuw
15x80kg
12x100kg
9x120kg

Lunge nieuw
12x20kg
12x20kg
12x20kg

Leg curl
15x45kg
12x55kg
7x65kg PR

Seated calf raise nieuw
25x40kg
20x60kg
16x85kg

Dat viel niet mee. Had verwacht de front squats ff te killen, maar helaas was ik het die dood ging. Falen met mijn core. Verder was de narrow stand leg press erg zwaar. Voetje tegen elkaar.

Seated calf raise was een beetje improviseren met een dumbbell van 60kg en een 25kg schijf op mijn knieën. Nu ben ik gesloopt.

Zo... jou ook maar eens in de gaten houden :p
Mooie progressie in korte tijd btw!

Zucht :) nette pr's weer topper

• #2.539
Zo... jou ook maar eens in de gaten houden :p
Mooie progressie in korte tijd btw!
Hehehe laat ik een paar foto's zien en meteen trekt het vrouwelijk schoon aan. :thumbs:

Thnx.
Zucht :) nette pr's weer topper
Op het tandvlees, vandaag spierpijn in mijn onderrug, die front squats zijn niet misselijk.

Quads voel ik ook beter, vandaag heel rustig fietsen naar het werk. Hard trappen ging gewoon niet. :o

dan ben ik dus niet de enige met die onderrug :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven