- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt het is zo eenvoudig, ik doe er helemaal niets voor.
Wie ben jij eigenlijk? Je traint blijkbaar al 6 jaar hardcore of ben jij zo'n anonieme held? Waar zijn jou pics?![]()

Wie ben jij eigenlijk? Je traint blijkbaar al 6 jaar hardcore of ben jij zo'n anonieme held? Waar zijn jou pics?![]()
He MarcJ MR. Objectivity komt ook ff kijken welkom.
Blijkbaar geef jij erom anders zou je niet reageren. Thnx voor je complimenten.
Trouwens heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik voorheen aan krachtsport deed dus begrijp de ophef niet.

Opmerkingen maken over pics is altijd makkelijk, ben gewoon benieuwd.iemand zegt iets over jou muscle memory en jij begint direct over die gozer zijn pics... je snapt dat ik me geroepen voel om je op je plaats te zetten
desalniettemin, een zeer nette progressie, absoluut... weer een bewijs voor MM

Vroeger nooit echte blessures gehad.
Had hier nog een leuk topic waar ik veel vrienden mee maakte.
Gaf hier aan dat ik 2 jaar niets had gedaan, kwam mijn vriendin later aan dat het ruim 4 jaar was. Tijd gaat sneller dan je verwacht.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/15-kg-massa-slechts-3-maanden-zonder-stero-den-189801/
Opmerkingen maken over pics is altijd makkelijk, ben gewoon benieuwd.
Maar MarcJ zie ik daar nu een echt compliment van jou? Thnx je hebt mijn dag goed gemaakt.![]()

Je bent een droppie!complimenten waar complimenten terecht zijn... niks moeilijks aan hoor![]()

Nee hoor kan best goed tegen kritiek. Eerst zeg je dat het makkelijker is. Je zult zelf ook wel weten dat niets makkelijk is in deze sport, je moet er gewoon hard voor werken en geloof mij dat ik hier keihard voor heb gewerkt.Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik vond dat je liet blijken dat het in 1 jaar tijd allemaal bereikt was, wat niet het geval is zoals blijkt uit deze post...
Je hebt zelf ook zo'n grote mond tegen andere dus tegen een beetje kritiek (als je het al zo mag noemen) moet je ook kunnen natuurlijk, ik kraak je resultaat verder niet of omdat ik er geen compliment bij zet, blijkbaar wil je alleen dat graag horen.

Hehehe laat ik een paar foto's zien en meteen trekt het vrouwelijk schoon aan.Zo... jou ook maar eens in de gaten houden
Mooie progressie in korte tijd btw!
Op het tandvlees, vandaag spierpijn in mijn onderrug, die front squats zijn niet misselijk.