XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.741
Thnx kwark, rust neem ik wel. Schouder probleem is al over, kan alle kanten op met de rechterarm zonder pijntjes.
Lijkt wel of het verschuift naar mijn rug die erg gevoelig is met name rond een van de onderste wervels. :( Moet ook eerlijk bekennen dat ik gisteren overal last van had. Gewrichten gaan dan ook meespelen.

:zzz:

Thnx kwark, rust neem ik wel. Schouder probleem is al over, kan alle kanten op met de rechterarm zonder pijntjes.
Lijkt wel of het verschuift naar mijn rug die erg gevoelig is met name rond een van de onderste wervels. :( Moet ook eerlijk bekennen dat ik gisteren overal last van had. Gewrichten gaan dan ook meespelen.

:zzz:

Keertje een paar weken hoog in reps zitten om de doorbloeding te stimuleren. Maar jah, met gewrichten helpt dat alleszins niet. Gewricht issues heb ik helaas ook :( Life's a b*ch. In zowel het log van Loo als XL is er een discussie hierover... Zelf gebruik ik Omega3 om de gewrichten soepel te houden, maar volgens Loo kun je beter euhhh.... hoe heet dat goedje ook weer.... glucosamine nemen.

• #2.743
Klopt glucosamine gebruik ik ook al maanden. Heb maanden geleden een rib blessure gehad. Daarnaast ook visolie waar veel omega inzit. Wil in elk geval die wedstrijd draaien dus ik doe het gewoon rustig aan. Donderdag is nog een truckpull training maar daar ga ik alleen maar na kijken.

Ik zou die truckpull inderdaad maar laten schieten, is gewoon te kort dag op zaterdag.

Jij mag het woord "log" gebruiken voor alles wat je wilt tijdens het trekken Mc. :D

• #2.747
  • #2.748
Nou lekker dan, bij een van mijn onderste wervels zit een kneuzing. Gisteren avond had ik hier veel last van, het is nu iets minder. Zit echt bij een wervel en niet ernaast. Damn wat een k*tzooi! Hopelijk is het niets en net als mijn schouder gisteren trekt het snel weg.

Overige gewrichtspijntjes zijn al minder, onderarmen voelen alleen nog wat vermoeid aan. Hou jullie op de hoogte van mijn brakke lijf.

Nou lekker dan, bij een van mijn onderste wervels zit een kneuzing. Gisteren avond had ik hier veel last van, het is nu iets minder. Zit echt bij een wervel en niet ernaast. Damn wat een k*tzooi! Hopelijk is het niets en net als mijn schouder gisteren trekt het snel weg.

Overige gewrichtspijntjes zijn al minder, onderarmen voelen alleen nog wat vermoeid aan. Hou jullie op de hoogte van mijn brakke lijf.

Ik heb maandag een zware beentraining gedaan en ik ben er nog altijd niet van hersteld, je bent dus niet alleen ;)

Goed om te zien dat je al flink aan het trainen bent op onderdelen MC.
Balen van die pijntjes, maar dat was te verwachten als je volgas op nieuwe oefeningen gaat. Komt vast wel goed voor zaterdag, veel succes alvast.
Ik zal aan je denken als ik aan m'n cocktailtje zit op Bali :)
Trainse beest.

Niet zo mooi MC! Maar goed even een tijdje opletten wat je doet dan komt het vanzelf weer goed. Keep up the good work iig!

Niet uit elkaar vallen he :p Verstandig dat je de truckpull overslaat!
Waar is het trouwens psies zaterdag?

• #2.753
Ik heb maandag een zware beentraining gedaan en ik ben er nog altijd niet van hersteld, je bent dus niet alleen ;)
Dit voelt toch anders. Die rug heeft de laatste dagen ook wat te verduren gehad.
Goed om te zien dat je al flink aan het trainen bent op onderdelen MC.
Balen van die pijntjes, maar dat was te verwachten als je volgas op nieuwe oefeningen gaat. Komt vast wel goed voor zaterdag, veel succes alvast.
Ik zal aan je denken als ik aan m'n cocktailtje zit op Bali :)
Trainse beest.
Geniet van je vakantie wanneer ik door midden breek. :D

Niet zo mooi MC! Maar goed even een tijdje opletten wat je doet dan komt het vanzelf weer goed. Keep up the good work iig!
Weet het, zul je net zien dat je zo fanatiek bent dat je te ver gaat in de trainingen. Nog een paar dagen om te herstellen.
Niet uit elkaar vallen he :p Verstandig dat je de truckpull overslaat!
Waar is het trouwens psies zaterdag?
LCC Zevenkamp Ambachtsplein 141 te Rotterdam

Wil er gewoon staan dus dat gezeik moet dan maar afgelopen zijn. :mad:

OKe dan zie ik je zaterdag in aktie!

rustig aan doen, beetje doorbloeden die handel verder niks. zaterdag all out rammen!

• #2.758
Idd ik hou het bij rust. Sterker ga ik deze week toch niet worden. Ik smeer gewoon wat zalfjes om de rug warm te houden. Tevens arnica om de doorbloeding te stimuleren. Pijn begint langzaam wat weg te zakken. **** zeg wat is dat k*t afhankelijk te zijn van herstel.

Thnx Seagal.

nieuwe wegen( oefeningen ) zorgen vaak voor nieuwe pijntjes
je gaat er wel weer aan wennen

Pijn is fijn :D herstel ze bro! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven