- Waardering
- 3.522
Wel, ze wogen eerst 60kg.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel, ze wogen eerst 60kg.

Als dat zo is praat ik niet meer met hem

I wish... nee ga voor minimaal de enerlaatste plaats.goed bezig chick. je gaat zo te zien voor de 1ste plaats!

Mijn onderarmen waren nog gaar van de voorgaande trainingen. Dat blijft altijd lang hangen. Deze onderdelen pakken de onderarmen hard aan. Daar faalde ik ook op bij de farmers. Weet zeker dat er meer inzit wanneer ik goed rust.Dat ziet er allemaal heel heftig uit mc. c!
Lijkt me echt zo anders dan een normale kt training, volgens mij ben je helemaal gesloopt...
Nee nee, dat hoef je heus niet toe te geven![]()

Dit was geen pl maar stm. Vind dat dit meer aansluit op mijn trainingen dan pl trainingen. Kracht en spierconditie.
Vergeef me YY voor deze spontane uitspatting.
Mijn log staat nog steeds in de bb sectie.morgen gaat die alweer vrachtwagen trekken...tis echt zo Yin hij is over gelopen![]()
Wacht maar als hij er uit gaat zien als boedha dan is het over.morgen gaat die alweer vrachtwagen trekken...tis echt zo Yin hij is over gelopen![]()

Hmmm ik ga eerder voor deze look.Wacht maar als hij er uit gaat zien als boedha dan is het over.![]()

nou... dit was de eerste keer dus ben echt een leek hierin. Maar met mannen als Sarko en Roy die mij begeleiden leer je in korte tijd heel veel. Hmmm ik ga eerder voor deze look.
![]()
nou... dit was de eerste keer dus ben echt een leek hierin. Maar met mannen als Sarko en Roy die mij begeleiden leer je in korte tijd heel veel.
Truckpull train ik sinds mei dit jaar. Daarin heb ik de meeste ervaring. Gelukkig zit dit onderdeel er ook in. Hoop hier lekker wat punten op te pakken.

Bewijs dat je niet dik hoeft te worden van sm-trainingen en wedstrijden. Veel hangt af van je voeding.
Bewijs dat je niet dik hoeft te worden van sm-trainingen en wedstrijden. Veel hangt af van je voeding.

YY was bang dat ik een boeddha zou worden vandaar.Lol van training word je niet dik nee...
Succes met je 1e wedstrijd.
Overstap, gewoon leuk om erbij te doen. Zijn toch wel ultieme compound trainingen.