Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Klopt glucosamine gebruik ik ook al maanden. Heb maanden geleden een rib blessure gehad. Daarnaast ook visolie waar veel omega inzit. Wil in elk geval die wedstrijd draaien dus ik doe het gewoon rustig aan. Donderdag is nog een truckpull training maar daar ga ik alleen maar na kijken.

Heel verstandig. Lekker rustig aan, rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Koppie erbij, komt goed ;)

Idd ik hou het bij rust. Sterker ga ik deze week toch niet worden. Ik smeer gewoon wat zalfjes om de rug warm te houden. Tevens arnica om de doorbloeding te stimuleren. Pijn begint langzaam wat weg te zakken. **** zeg wat is dat k*t afhankelijk te zijn van herstel.

Sterkte met die wervel mc. c.!
Arniflor van VSM helpt meestal goed bij kneuzingen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.763
nieuwe wegen( oefeningen ) zorgen vaak voor nieuwe pijntjes
je gaat er wel weer aan wennen
Ben niet bang voor pijn, kan er best van genieten. Maar niet onder een tijdsdruk. Moet herstellen voor zaterdag anders gaat het feest niet door... daar baal ik van.

Pijn is fijn :D herstel ze bro! ;)
Heerlijk kerel, thnx.
Heel verstandig. Lekker rustig aan, rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Koppie erbij, komt goed ;)
Ik ben ook zo verstandig.
Sterkte met die wervel mc. c.!
Arniflor van VSM helpt meestal goed bij kneuzingen.
Ik heb nu arnicaforce van A.Vogel.
Superspul moet me er doorheen slepen.

• #2.764
Even iets anders. Ik ben weer aan het brainstormen over een nieuw schema.
Wil ditmaal voor een ub/lb gaan. Benen moeten gewoon vaker getraind worden.

UB1
BB press/DB press (komende tijd begin ik met de DB press)
BOR
Incline press
DB row

Incline curl
Triceps pushdown

UB2
MP
Pull up

Cgbp
Narrow grip pull-up

Side cable raise
BB curl

LB1
Squat
Narrow stand leg press
Leg curl
Standing calf raise

LB2
Deadlift
Halting deadlift
Leg extension
Seated calf raise

rood = primair reprange 5-8
blauw = secundair reprange 8-12
groen = assistance reprange 10-15
Alle oefeningen rond de 3/4 setjes.

ik zou narrow leg press en halting deadlift wisselen. heb je toch elke training meerdere verschillende prikkels voor de benen.

just my two cents ;)

ik denk even mee
je pakt een zware bb row 3 a 4 werksets met 5 tot 8 reps
wat denk je dan nog uit de db row te halen - is dit dan nog wel functioneel?
of zit hier een gedachte achter

ik zou één van de pull ups er bij zetten
en bijv db rows bij ub2 met een pull up

• #2.767
ik zou narrow leg press en halting deadlift wisselen. heb je toch elke training meerdere verschillende prikkels voor de benen.

just my two cents ;)

ik denk even mee
je pakt een zware bb row 3 a 4 werksets met 5 tot 8 reps
wat denk je dan nog uit de db row te halen - is dit dan nog wel functioneel?
of zit hier een gedachte achter

ik zou één van de pull ups er bij zetten
en bijv db rows bij ub2 met een pull up
Het zou idd logisch lijken deze om te gooien echter zit dit schema anders in elkaar dan je gewend bent.
De primaire oefeningen worden uiteindelijk aangevuld door de secundaire en assistance oefeningen. De halting deadlift is een ondersteunde oefening voor de deadlift. Als je starting strenght leest dan zijn voor rippetoe de grote 3, squat, bench en deads de primaire oefeningen. Ten slotte besteed hij een hoofdstuk aan secundaire oefeningen die je kunt doen als ondersteuning van de primaire lifts zoals pull-ups, incline press, rackpulls etc etc.

Net als de pull-up met een wijde grip in dit schema primair is zo is de narrow grip pull-up de ondersteunde oefening. Je legt de nadruk net weer op een ander deel van de spiergroepen die worden belast. Het is dus niet de bedoeling dat een training alles belast maar juist de nadruk legt op bepaalde delen van mijn lichaam om sterker te worden.

De intensiteit van de primaire/secundaire/assistance oefeningen zijn dan ook totaal verschillend.

Wanneer ga je hiermee beginnen?neem aan na de zesde en wat voor trainiing ga je nog doen voor het NK en doe je daar nog aan mee?

• #2.769
Idd na 6 sept. Eigenlijk zijn mijn gym trainingen al afgelopen. Doe alleen nog maar strongman onderdelen. Hopen dat ik zaterdag klaar ben voor de wedstrijd. En dan de week erop nog een paar truck pull trainingen.

Moet nog een partner hebben, maar dat komt wel goed denk ik. Dus NK gaat nog door.

Idd na 6 sept. Eigenlijk zijn mijn gym trainingen al afgelopen. Doe alleen nog maar strongman onderdelen. Hopen dat ik zaterdag klaar ben voor de wedstrijd. En dan de week erop nog een paar truck pull trainingen.

Moet nog een partner hebben, maar dat komt wel goed denk ik. Dus NK gaat nog door.

Al serieuze kandidaten? En gaat Sarko nou met Simon ?

Die tags! :roflol:

Als je met roy zou gaan had je grote kans op het nk;) ben benieuwd gozer

Wanneer vind het nk plaats?

6 september in haalderen bij nijmegen in de buurt

• #2.776
Ja dan had ik idd kans op een hoger plaatsje... ga gewoon weer met hetzelfde doel als de vorige keer, niet laatste worden. :D

laatste ga je echt niet worden ;) als ik kijk naar vorig jaar en als Neonak net zo sterk(of sterker) is dan ik moet de middenmoot zeker haalbaar zijn. Op techniek kan je heel veel gasten hand-over-hand verslaan

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven