MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
succes man, benieuwd naar je verslagje

suc6 bro! ;)

is de wedstrijd vandaag wel? lol

ja ik snapte het dus ook al niet :P want waarom zou je succes wensen als de wedstrijd over een week is :rolleyes:

Het is nou niet zo dat MC een week niet op dbb komt :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.727

succes man, benieuwd naar je verslagje

ja ik snapte het dus ook al niet :P want waarom zou je succes wensen als de wedstrijd over een week is :rolleyes:

Het is nou niet zo dat MC een week niet op dbb komt :roflol:
Hehehe nee de wedstrijd is komende zaterdag. Anders had ik niet afgelopen weekend zoveel onderdelen gedaan, voel het nu nog. Wil zeker een halve week rust hebben voor de wedstrijd.

Heb mijn dbb verslaving iets terug gebracht, zeker in het weekend. :D

• #2.729
  • #2.730
STM onderdelen

Loglift
1x60kg
1x70kg
1x80kg spot, kleine spot maar toch. Techniek is er gewoon nog niet. :(
fx86kg krijg de boom net niet op mijn schouders.
Zaterdag wil ik de log even aanvoelen maar zeer waarschijnlijk sla ik dit onderdeel over om krachten te sparen.

Accutillen
Paar keer geoefend op techniek, hoe het beste het gewicht op slot te zetten. Lekker die verzuring. Gewicht was 18kg.
Tijd was ongeveer 24sec. Roy was wel heel streng, zodra je wat bewoog keurde hij het af. Hopen dat Ted wat milder is.

Wheelflip
10x250kg
Dat viel echt tegen, alles deed pijn. Mijn benen, onderarmen en knieën. Nauwelijks rust gehad de laatste dagen.

Farmers 72kg
Kwam nauwelijks vooruit, helemaal op. Haalde met moeite 35m. :(

Ok dat was de voorbereiding. Ik ben aan rust toe.
Woensdag: Rug training met deadlift
Donderdag: Truckpull
Vrijdag: Stm-onderdelen
Zaterdag: Truckpull
Maandag: Stm-onderdelen.

Dit is gewoon teveel, mijn lichaam is helemaal niet hersteld van die zondag als enige rustdag.
Heb dus nog 4 dagen om te herstellen, dat moet wel genoeg zijn hoop ik. Lekker veel eten de komende dagen. :D

tja met een beetje deftige truckpull :rolleyes: is de pijp al half leeg natuurlijk

Succes man :D
over veel topic tags gesproken :P

Zo, beetje veel van het goede, even lekker bijtrekken mc. c.!

Goed rusten, en gewoon harder trekken aan je log Mc! :D

voor mensen die willen komen kijkne ook wel handig : waar is het?

Ik zie dat je overgestapt bent op strongman training, die zelfs wedstrijdgericht zijn, niet gemakkelijk bro als je weet dat ook dat wereldje zwaar rust op chemische spullen (zoals elke sport trouwens). Jij als naturel vertrekt dan al met een duidelijk nadeel, ik wens je desalnietemin veel succes!

• #2.737
tja met een beetje deftige truckpull :rolleyes: is de pijp al half leeg natuurlijk
Idd en mijn pijp is nu helemaal leeg. :o

Succes man :D
over veel topic tags gesproken :P
Er is nog plaats voor een tag. :D

Zo, beetje veel van het goede, even lekker bijtrekken mc. c.!
Idd, heb teveel hooi op mijn vork genomen.

Goed rusten, en gewoon harder trekken aan je log Mc! :D
Welk log, trainingslog of het echte log?

voor mensen die willen komen kijkne ook wel handig : waar is het?
LCC Zevenkamp Ambachtsplein 141 te Rotterdam

Ik zie dat je overgestapt bent op strongman training, die zelfs wedstrijdgericht zijn, niet gemakkelijk bro als je weet dat ook dat wereldje zwaar rust op chemische spullen (zoals elke sport trouwens). Jij als naturel vertrekt dan al met een duidelijk nadeel, ik wens je desalnietemin veel succes!
Hahaha, nee geen overstap. Iemand vroeg mij mee te doen aan een lichte c-wedstrijd en ik kon niet weigeren. Eigenlijk ziek aangezien ik geen onderdeel aangeraakt had. Dus had ik vorige week een spoedcursus aangevraagd. :D

Ik train graag met verschillende methodes. Doelen zijn zowel kracht als fysiek. Dus ga ik hierna weer verder met de reguliere trainingen.
Dit soort dingen zijn wel heerlijk motiverend, je merkt het meteen. We hadden het hier gisteren toevallig over. Na zo'n wedstrijd met onderdelen wil je in de gym ook weer harder.

_______
Vandaag wel een minpuntje. Werd wakker met steken in mijn rechter schouder. Slecht nieuws dus. :(
Ben toch weer te hard van stapel gegaan. Heb wel wat schouder oefeningen gedaan en de pijn is al wat minder geworden. Hopelijk is het niets ernstigs en met 4 dagen rust voorbij.

haha heb ik je toch besmet :roflol: was niet helemaal zeker van de incubatietijd :D

Maarja zo zie je maar weer dat jij ook een grens hebt qua belasting he ;)

• #2.739
Ja tis maar waar je om kunt lachen... 5 zware trainingen in 6 dagen is idd net teveel geweest. Daarnaast zijn die onderdelen wel andere shit dan gym trainingen. Respect voor de mannen die actief aan deze sport doen.

Neem ff lekker je rust kerel, herstel is belangrijk man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven