- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Wacht maar als hij er uit gaat zien als boedha dan is het over.![]()
whahahaha
Hij heeft wel zijn maten mee he?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wacht maar als hij er uit gaat zien als boedha dan is het over.![]()

Hehehe nee de wedstrijd is komende zaterdag. Anders had ik niet afgelopen weekend zoveel onderdelen gedaan, voel het nu nog. Wil zeker een halve week rust hebben voor de wedstrijd.ja ik snapte het dus ook al nietwant waarom zou je succes wensen als de wedstrijd over een week is
Het is nou niet zo dat MC een week niet op dbb komt![]()

Waar zie jij die curls staan dan? Bb log zitten niet alleen vol met curl oefeningen.

Idd en mijn pijp is nu helemaal leeg.tja met een beetje deftige truckpullis de pijp al half leeg natuurlijk

Er is nog plaats voor een tag.

Idd, heb teveel hooi op mijn vork genomen.Zo, beetje veel van het goede, even lekker bijtrekken mc. c.!
Welk log, trainingslog of het echte log?Goed rusten, en gewoon harder trekken aan je log Mc!![]()
LCC Zevenkamp Ambachtsplein 141 te Rotterdamvoor mensen die willen komen kijkne ook wel handig : waar is het?
Hahaha, nee geen overstap. Iemand vroeg mij mee te doen aan een lichte c-wedstrijd en ik kon niet weigeren. Eigenlijk ziek aangezien ik geen onderdeel aangeraakt had. Dus had ik vorige week een spoedcursus aangevraagd.Ik zie dat je overgestapt bent op strongman training, die zelfs wedstrijdgericht zijn, niet gemakkelijk bro als je weet dat ook dat wereldje zwaar rust op chemische spullen (zoals elke sport trouwens). Jij als naturel vertrekt dan al met een duidelijk nadeel, ik wens je desalnietemin veel succes!