philosopher
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 172
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd volgende keer beter. Hoop dat jij dan ook erbij bent.Toch netjes MC! Altijd goed om het eens mee te maken zeker voor de motivatie. Je weet nu wat je te doen staat dus even wat rust en volgende week er weer maximaal tegen aan!

Thnx kerel. Voel dat de rug weer wat te verduren heeft gehad. Morgen weet ik het zeker of ik niets heb verdoet maar ik denk het niet.Gaaf man! Dikke respect voor je dat je toch bent gegaan, je weet nu ook wat je kan verwachten de volgende keer!
Beterschap met je rug nog kerel, gelukkig gaat het al wat beter lees ikPrettig weekend beest!
Vond het echt een super ervaring, moet je ook zeker doen.Toch gaaf man dat je mee gedaan hebt! 7e is niet verkeerd voor een eerste wedstrijd!
Ga je nu ook meer strongman gericht trainen?
Idd gezondheid is toch best belangrijk. Thnx YYNetjes mc beter zo dan eerste met een rug naar de klote.![]()
Heerlijk is dat. Ga nog een tijdje zo door, hier wordt je ook groot van.Toch knap hoor mc, strongman wedstrijden zijn niet voor de poes en het vereist een combinatie van kracht en atletisch vermogen. Knap!

En een illusie armer.

Was idd niet optimaal maar komt goed in de toekomst, thnx jerney.Ik vind het al knap dat je toch gegaan bent met jouw blessure.
Volgende keer, als je in topshape bentga je vast voor een betere plaats
![]()
Jammer dat je niet kon, was toch best druk zoals je kunt zien. Best vermoeid in de rug maar de rest gaat goed.Hey, kon er helaas niet bij zijn... vonnik wel jammer.
Goed gedaan hoor! Leuk die foto's!
Hoe gaat ie nu?
Nog niet helemaal, heb komende zondag het NK vrachtwagentrekken... daarna weer aan het ijzer.Damn zo'n stm-wedstrijd lijkt me wel tof! Het zal ook wel erg zwaar geweest zijn..
Nu terug aan het ijzer!![]()
Idd die wedstrijden op tv zijn heel zwaar, maar je moet toch ergens mee beginnen.Wat leuk, er zijn dus strongman wedstrijden op verschillende niveau's. Als ik het op TV zie denk ik altijd: dat hoef ik niet eens te proberen met die gewichten. Maar dit is te doen. Zijn er classificaties in deze discipline, en hoe werkt dat dan?
Was het ook, zie je dan.leuke ervaring lijkt me zo!
Volgende keer ben ik er ook bij

Samen met woopy en wauter was ik wel de lichtste deelnemer. Lengte/bw verhouding zeker het lichtste.volgens was jij ook de enige bbuilder in de wedstrijd gezien de posturen van de andere heren
maar eeh - goed gedaan jochie
10 kg massa erbij voor stm-wedstrijden
en ook nog er gedefineerd uit willen zien als een bodybuilder
je legt de lat hoog
succes ermee
ik ga morgen gewoon ouderwets pompen![]()
(of niet op tv, maar wel naar de top)?Die 10kg massa had ik al als doel gesteld staat los van deze wedstrijden. Daarna ga ik wel weer droog trainen.10 kg massa erbij voor stm-wedstrijden
en ook nog er gedefineerd uit willen zien als een bodybuilder
je legt de lat hoog
succes ermee
ik ga morgen gewoon ouderwets pompen![]()
Een aantal dingen vielen toch best wel tegen, alleen de kruiwagenrace niet.Goed dat je mee hebt gedaan man!
En al met al ging het toch nog niet zo slecht.
Ik ben benieuwd als je over een tijdje wat meer strongmangerichte trainingen hebt gedaan, hoe je het dan doet.
Veel succes!![]()

Gelukkig geen laatste idd.Cool! Missie volbracht: je bent niet laatste geworden!
Zit een kleine kans in dat ik er zondag toch bij ben! Geef je tegen die tijd de locatie weer door?
Kan wel, maar daar moet je wat tijd voor uittrekken. Eerst massa en daarna aftrainen.Kan dat? en-en?
Maar eu... je wilt wel op tv dus uiteindelijk(of niet op tv, maar wel naar de top)?
Was ook leuk, volgend jaar wil ik jou ook in actie zien.toch een goede prestatie neergezet mac, zal wel leuk geweest zijn![]()