- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En een illusie armer.
Was idd niet optimaal maar komt goed in de toekomst, thnx jerney.
Jammer dat je niet kon, was toch best druk zoals je kunt zien. Best vermoeid in de rug maar de rest gaat goed.
Nog niet helemaal, heb komende zondag het NK vrachtwagentrekken... daarna weer aan het ijzer.
Idd die wedstrijden op tv zijn heel zwaar, maar je moet toch ergens mee beginnen.
Hou realdutchpower.nl in de gaten daarop zie je alle wedstrijden van het jaar. Zitten zeker wat beginners (c-klasse) wedstrijden tussen.
Was het ook, zie je dan.
Samen met woopy en wauter was ik wel de lichtste deelnemer. Lengte/bw verhouding zeker het lichtste.
Liepen wat beren tussen.
Heb nu ook besloten toch weer veel meer te gaan eten en echt flink wat massa aan te gaan komen, moet zeker 10kg bij op het frame.

Jou noem ik nu toch niet echt licht, tenzij je aan mijn magere 75 kilootjes komt![]()
onderdelen die van je zag waren gewoon goed.Ben een beetje aan het brainstormen geweest over de opbouw van setjes en reps.Even iets anders. Ik ben weer aan het brainstormen over een nieuw schema.
Wil ditmaal voor een ub/lb gaan. Benen moeten gewoon vaker getraind worden.
UB1
BB press/DB press (komende tijd begin ik met de DB press)
BOR
Incline press
DB row
Incline curl
Triceps pushdown
UB2
MP
Pull up
Cgbp
Narrow grip pull-up
Side cable raise
BB curl
LB1
Squat
Narrow stand leg press
Leg curl
Standing calf raise
LB2
Deadlift
Halting deadlift
Leg extension
Seated calf raise
rood = primair reprange 5-8
blauw = secundair reprange 8-12
groen = assistance reprange 10-15
Alle oefeningen rond de 3/4 setjes.
Met jouw instelling, en wil om hard te werken, gaat dat geen probleem zijn.Ok mooi, hoop hier flinke gains op te kunnen maken.

Yep
Hoop ook dat het wat wordt. Wedstrijd is van 13:00 tot 16:00.Nais!
Hopelijk wordt het wat: ben ik er zondag ook...
(afhankelijk van wat factoren...)
Ja he, lekker geil.

Merk echt dat ik beter ga met zware trucks. Ik train alleen maar met zware vrachtwagens en daar is mijn techniek ook op afgestemd. Dat is ook de reden dat het in zevenkamp zo slecht ging.Gaat lekker zo te lezen, ga je zondag weer een stappie verder!
maar dat komt denk ik ook (spreek even voor mezelf) door mn geringe ervaring. De start is een wereld van verschil..Nee juist omgekeerd. Voor licht heb je nauwelijks ervaring nodig. Je zag het juist duidelijk in Zevenkamp dat mensen met geen ervaring heel goed gingen omdat ze grote stappen zetten. Bij een zware truck komt het meer op techniek aan.Eigenlijk pas vanaf 10k is het een beetje t doenvoor lichter moet je imo meer ervaring hebben , dat zag je ook in Den-Haag.
Bij mij wel. Zou ik alleen met een lichte truck trainen dan zou ik mijn techniek daarop hebben aangepast.
Nee juist omgekeerd. Voor licht heb je nauwelijks ervaring nodig. Je zag het juist duidelijk in Zevenkamp dat mensen met geen ervaring heel goed gingen omdat ze grote stappen zetten. Bij een zware truck komt het meer op techniek aan.
Bij mij wel. Zou ik alleen met een lichte truck trainen dan zou ik mijn techniek daarop hebben aangepast.