XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.821
Vandaag een lichte herstel training. Morgen gaan we naar Haalderen om daar het terrein te verkennen. We moeten kijken waar we het beste kunnen opstellen zodat de vrachtwagen wel mooi in beweging komt en niet steeds stil komt te vallen in kuilen.

En een illusie armer. :lol:

Was idd niet optimaal maar komt goed in de toekomst, thnx jerney.

Jammer dat je niet kon, was toch best druk zoals je kunt zien. Best vermoeid in de rug maar de rest gaat goed.

Nog niet helemaal, heb komende zondag het NK vrachtwagentrekken... daarna weer aan het ijzer.

Idd die wedstrijden op tv zijn heel zwaar, maar je moet toch ergens mee beginnen.

Hou realdutchpower.nl in de gaten daarop zie je alle wedstrijden van het jaar. Zitten zeker wat beginners (c-klasse) wedstrijden tussen.
Was het ook, zie je dan. :)

Samen met woopy en wauter was ik wel de lichtste deelnemer. Lengte/bw verhouding zeker het lichtste.
Liepen wat beren tussen.

Heb nu ook besloten toch weer veel meer te gaan eten en echt flink wat massa aan te gaan komen, moet zeker 10kg bij op het frame.

Jou noem ik nu toch niet echt licht, tenzij je aan mijn magere 75 kilootjes komt :D

• #2.824
Even iets anders. Ik ben weer aan het brainstormen over een nieuw schema.
Wil ditmaal voor een ub/lb gaan. Benen moeten gewoon vaker getraind worden.

UB1
BB press/DB press (komende tijd begin ik met de DB press)
BOR
Incline press
DB row

Incline curl
Triceps pushdown

UB2
MP
Pull up

Cgbp
Narrow grip pull-up

Side cable raise
BB curl

LB1
Squat
Narrow stand leg press
Leg curl
Standing calf raise

LB2
Deadlift
Halting deadlift
Leg extension
Seated calf raise

rood = primair reprange 5-8
blauw = secundair reprange 8-12
groen = assistance reprange 10-15
Alle oefeningen rond de 3/4 setjes.
Ben een beetje aan het brainstormen geweest over de opbouw van setjes en reps.

Alleen in de primaire oefeningen wordt rekening gehouden met een percentage t.o.v. de 1RM's. Dit zijn ook de enige oefeningen waarin wordt gemaxed.
De overige oefeningen worden stabiel (sets/reps) uitgevoerd.

Na 2 weken zal ik de trainingen gaan evalueren en eventueel het gewicht verhogen.
Bij de primaire oefeningen zal ik de theoretische 1rm verhogen aan de hand van de max set.
De overige oefeningen mogen pas verhoogt worden wanneer ik alle setjes kan uitvoeren met de gestelde reps die ervoor staan.

2mqp0tj.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er een goed programma uit mc, niets op aan te merken.

• #2.826
Ok mooi, hoop hier flinke gains op te kunnen maken.

• #2.828
Thnx Hummer, begin er weer zin in te krijgen.

Gisteren naar Haalderen geweest voor een test. Flinke vrachtwagen, ziet er zwaar uit, is 18,5 ton.
Terrein is goed te doen. Vrachtwagen komt niet stil te staan op de harnas pull dus gaat het zondag een mooie wedstrijd worden. Sarko en Miriam wisten samen ook de vrachtwagen volledig te trekken.

Afstand moeten we nog nameten maar vermoed iets meer dan 25m.
Tijd van Sarko en mij was 41sec. Hoop hier zondag weer in de buurt van te komen.

Ohh ja voor wie de straat wil weten, het is bij de notenboomlaan, voor je Tomtom. ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vette truck ! maar met wie ga je nou? pieter?

Nais!
Hopelijk wordt het wat: ben ik er zondag ook...
(afhankelijk van wat factoren...)

geile truck :p

Gaat lekker zo te lezen, ga je zondag weer een stappie verder!

• #2.833
vette truck ! maar met wie ga je nou? pieter?
Yep
Nais!
Hopelijk wordt het wat: ben ik er zondag ook...
(afhankelijk van wat factoren...)
Hoop ook dat het wat wordt. Wedstrijd is van 13:00 tot 16:00.
Ja he, lekker geil. :D

Gaat lekker zo te lezen, ga je zondag weer een stappie verder!
Merk echt dat ik beter ga met zware trucks. Ik train alleen maar met zware vrachtwagens en daar is mijn techniek ook op afgestemd. Dat is ook de reden dat het in zevenkamp zo slecht ging.

Maar als je het deelnemersveld ziet dan hoef ik geen illusies te hebben. Staan wat grote namen tussen. http://forum.dutchbodybuilding.com/...enschap-vrachtwagentrekken-tweetallen-219720/

Eigenlijk pas vanaf 10k is het een beetje t doen :) voor lichter moet je imo meer ervaring hebben , dat zag je ook in Den-Haag.

Dus zwaar gaat beter?

het zal vast logisch zijn, maar ik snap da nie. Anyway, zwaar = goeoeoeoeod! (toch?):D

• #2.838
Eigenlijk pas vanaf 10k is het een beetje t doen :) voor lichter moet je imo meer ervaring hebben , dat zag je ook in Den-Haag.
Nee juist omgekeerd. Voor licht heb je nauwelijks ervaring nodig. Je zag het juist duidelijk in Zevenkamp dat mensen met geen ervaring heel goed gingen omdat ze grote stappen zetten. Bij een zware truck komt het meer op techniek aan.
Bij mij wel. Zou ik alleen met een lichte truck trainen dan zou ik mijn techniek daarop hebben aangepast.

Nee juist omgekeerd. Voor licht heb je nauwelijks ervaring nodig. Je zag het juist duidelijk in Zevenkamp dat mensen met geen ervaring heel goed gingen omdat ze grote stappen zetten. Bij een zware truck komt het meer op techniek aan.
Bij mij wel. Zou ik alleen met een lichte truck trainen dan zou ik mijn techniek daarop hebben aangepast.

dat bedoelde ik ook

Sjeuzus kerel, da's een beste truck! Suc7!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven