Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
10 kg gainen is niet niks! Ik moet je als concurrent natuurlijk goed in de gaten houden, misschien moet ik ook maar 10 kg gaan gainen.

:D

Zo'n truck lijkt me niet van de poes, eens je hem aan de rol hebt lukt het wel veronderstel ik, maar het op gang krijgen van dat gevaarte lijkt me niet zo simpel te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.843
Sjeuzus kerel, da's een beste truck! Suc7!
Mooi ding idd. Is wel veel lucht hoor bij die amerikanen. Ziet er zwaarder uit dan dat het is.
10 kg gainen is niet niks! Ik moet je als concurrent natuurlijk goed in de gaten houden, misschien moet ik ook maar 10 kg gaan gainen.

:D
Tuurlijk... bigger = better... toch?
En zeg nou zelf bij onze lengte is 100kg nog niet veel gewicht. Minimaal op 110kg staan met een acceptabel BF natuurlijk. :D
Zo'n truck lijkt me niet van de poes, eens je hem aan de rol hebt lukt het wel veronderstel ik, maar het op gang krijgen van dat gevaarte lijkt me niet zo simpel te zijn.
Dat viel eigenlijk best mee. De truck op de training is moeilijker op gang te brengen.
Hier is de afstand wat langer en dat merk je wel op het einde. Je komt adem te kort en je benen willen niet meer, helemaal vol bloed gelopen. Tis zwaar, maar bij deze wedstrijd komt ook een goede conditie om de hoek kijken.

Mooi ding idd. Is wel veel lucht hoor bij die amerikanen. Ziet er zwaarder uit dan dat het is.
Tuurlijk... bigger = better... toch?
En zeg nou zelf bij onze lengte is 100kg nog niet veel gewicht. Minimaal op 110kg staan met een acceptabel BF natuurlijk. :D
Dat viel eigenlijk best mee. De truck op de training is moeilijker op gang te brengen.
Hier is de afstand wat langer en dat merk je wel op het einde. Je komt adem te kort en je benen willen niet meer, helemaal vol bloed gelopen. Tis zwaar, maar bij deze wedstrijd komt ook een goede conditie om de hoek kijken.
tussen 15-20% is al een redelijk begeerlijk BF% in strongmanland haha :D

• #2.845
Daar teken ik ook voor als ik op 110kg sta. Ben momenteel ook niet kurkdroog.
Meeste strongmen staan 20+%

Echte mannen staan op zo'n 98%! :roflol:

Daar teken ik ook voor als ik op 110kg sta. Ben momenteel ook niet kurkdroog.
Meeste strongmen staan 20+%
inderdaad, ver boven 20% zelfs, daarom dat ik zei dat 15-20% heel begeerlijk is :p sta zelf ook niet kurkdroog, zou zelf nooit lager willen gaan dan 12% om de simpele reden dat ik het lelijk vind...

inderdaad, ver boven 20% zelfs, daarom dat ik zei dat 15-20% heel begeerlijk is :p sta zelf ook niet kurkdroog, zou zelf nooit lager willen gaan dan 12% om de simpele reden dat ik het lelijk vind...

12% is inderdaad een mooi bf

Mijn eerste deelname aan een stm-wedstrijd. William (organisatie) had het allemaal goed geregeld moet ik zeggen, top! Sfeer was goed, publiek maar ook de mannen onder elkaar.
Samen met mijn maat Pieter die al een half jaar niet meer traint naar Rotterdam gereden. De rug voelde nog wat gespannen aan maar verder geen problemen. Moet wel zeggen dat het zelfvertrouwen niet optimaal was daardoor toch heeft de rug het tijdens de wedstrijd goed vol gehouden. Helaas kwamen een aantal deelnemers niet opdagen. Van de 14 deelnemers bleven er 9 over. Uiteindelijk heeft Pascal een trainingsmaat van ons zich nog snel aangemeld dus kwamen we op 10 man uit.

Harnas 7,5ton:
Was een faal prestatie van mij hier. Wilde niet dezelfde fout maken als bij de vorige wedstrijd dus moest ik kleine stapjes maken en laag blijven. Echter was deze vrachtwagen zo licht en het terrein liep een stukje af waardoor deze techniek helemaal fout bleek te werken. Veel maakte vanaf het begin al grote stappen, wat dus mogelijk was omdat de vrachtwagen zo licht was. Ben hier dacht ik 7e geworden. :(

Farmers 2x80kg: Was aardig zwaar en lastig van formaat. Helaas hield ik het na 35 meter niet meer op grip in mijn linker hand. Weet niet welke plaats ik hier eindigde maar ik denk 8e.

Accutillen: Weer een onderdeel die slechter ging als in de training. Ruim 21 secondes, 8e of 9e plaats.

Wheelflip 200kg:
De band was groter maar lichter dan tijdens de training. Helaas kon je je handen niet onder de band steken en moest je opzoek naar het dikke profiel om te tillen. Dit koste veel tijd. In totaal 8 flips en de tijd was dacht ik 43 sec. Vermoed hier een 6e plaats.

Loglift 85kg: Deze heb ik niet gedaan, durfde het niet aan. Voor de show moest ik wel nog even proberen dus heb ik het gewicht voorgeslagen en toen weer terug gelegd. Gewicht zou 85kg zijn maar dat gewicht kan ik net niet voorslaan en nu ging het eenvoudig. Log zal wel 75kg hebben gewogen. Laatste plaats dus.

Kruiwagenrace 200kg:
De eerste deelnemer ging tijdens het keren volledig de mist in, kruiwagen viel om. Aiii toch een lastig onderdeel denk je dan. Ik stond 8e in het klassement dus was ook ik snel aan de beurt. Zandzaken laden (10 stuks van 20kg) ging goed. Goed stapelen is belangrijk hierbij. Rennen tot het keerpunt en dan draaien. Dit ging tot mijn verbazing heel goed. Laatste stukje nog een sprint en een tijd van 31 sec. :D Ben hier uiteindelijk 2e op geworden.

Helaas waren die laatste 9 punten niet meer genoeg om een 7e plek te pakken, kwam een half puntje te kort. Wel een hele leuke dag gehad. Veel lol en sportiviteit onder elkaar. Top 3 deelnemers waren wel heel sterk. Dat was niet bij te benen. En mijn maat Pieter pakte toch maar mooi de 6e plek. Had zelfde punten als Sander die 5e werd.

Weet wat me te doen staat. Volgende keer ga ik beter mijn best doen!

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Scherpe randje van de farmers afvijlen, had de splinters in mijn benen staan. :D
2vjr1wz.jpg

29ooiyq.jpg

2upekon.jpg

23vgglh.jpg

28tidsm.jpg

2hzl15t.jpg

wk5y5k.jpg

2iiubr7.jpg

adgr9k.jpg

Nice man!!!!! jammer van de log :(

• #2.851
Nice man!!!!! jammer van de log :(
Thnx heb weer wat ervaring opgedaan. Kijken of ik volgend jaar beter kan presteren.

Die rugwervel voelde gewoon nog niet goed dus dan maar geen log. Ga de komende tijd tijdens stm-trainingen hier goed op trainen.

Als je wil uitblinken in strongman wedstrijden zal je onherroepelijk toch wat moeten afstappen van de body building principes me dunkt (andere manier van trainen, vetpercentage omhoog laten komen enz.).

Als je wil uitblinken in strongman wedstrijden zal je onherroepelijk toch wat moeten afstappen van de body building principes me dunkt (andere manier van trainen, vetpercentage omhoog laten komen enz.).

waarom zou je je vet % omhoog moeten laten komen? totale bullshit en nergens goed voor imo

strongmans hebben zowiezo een hoger vetpercentage
daar kiezen ze ook voor
gezien het aantal kilo's ze moeten weg slepen

strongmans hebben zowiezo een hoger vetpercentage
daar kiezen ze ook voor
gezien het aantal kilo's ze moeten weg slepen

Maar het is geen must. Ik bedoel kijk mariusz. Maar ben het wel met je eens dat een hoger BW een positieve bijdrage leverd op het gewicht wat men kan verzetten hier komt voor veel mensen dan wat extra bf bij kijken.

Maar het is geen must. Ik bedoel kijk mariusz. Maar ben het wel met je eens dat een hoger BW een positieve bijdrage leverd op het gewicht wat men kan verzetten hier komt voor veel mensen dan wat extra bf bij kijken.

het is zeker geen must
dan komt weer de keuze om de hoek kijken
en dat bedoeld dressed black denk ik zo
wil je echt wat bereiken dan zullen vetpercentage/gericht trainen
omhoog moeten

het is zeker geen must
dan komt weer de keuze om de hoek kijken
en dat bedoeld dressed black denk ik zo
wil je echt wat bereiken dan zullen vetpercentage/gericht trainen
omhoog moeten

Anders trainen dat staat als een paal boven water. Daarnaast zou de overal look van je fysiek niet meer op de eerste plaats moeten staan. Je mag best een wat hoger bf hebben. Je moet gewoon anders gaan denken dan een bber. Specificiteit alleen in wat je traint word je beter.

mee eens

op die foto's van strongman, ben jij dat die tireflipt?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven