MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mooie filmpjes, goede plannen, en stevige pr's! :thumb:
Waarom kopen ze die witte t-shirts die voor dergelijke wedstrijden besteld worden, nou eens niet in "mannenmaten"..?
Dat staat toch allemaal voor geen meter, bij die dikzakken allemaal! :d
het is wel handig om te bepalen wie de dikste horecaspoiler heeft... ;)
jij bent daarentegen een mooie slanke jongen, mc.
En je loopt zóóó hüpsch met een kruiwagen! :thumb:
Suc6 kerel!

+1!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.042
omdat je elke 3-4 of 5 weken een deload doet en dus je CZS rust geeft, wat weer ruimte geeft voor meer progressie, wat dus betekent dat je eenzelfde schema langer aan kan houden.

net filmpje, alleen foute techniek bij tireflip ;)
Iedere techniek moet je leren door het vaak te doen. Je moet juist over de band gaan hangen en zo omhoog liften. Kan altijd beter maar zo verkeerd is het in mijn ogen dus niet.
Thnx

Leuk filmpje alle onderdelen gingen je goed af!
Achteraf blijkt toch dat de cut flinke impact had. Zit nu in mijn gym trainingen onder niveau van enkele maanden terug.

nice bro :bow:

Metallica eronder, ook lekkah ;) (al doet mij dat iets teveel terugdenken aan mijn drugs verleden...)
Muziek lekker hard zetten.:D

Dat filmpje: sweet!
Gruwelijk zware wedstrijd lijkt me dat...
Volgend jaar kun je ook meedoen. Nu deden vrouwen mee die nooit trainde en die konden het ook.
Kijk em eens rennen met die kruiwagen :wl:!
Dat onderdeel ging dan wel weer goed. :)
was een mooie prestatie ondanks die blessure maat
Jammer dat ik daar punten heb laten liggen bij de log. Thnx

Mooie filmpjes, goede plannen, en stevige PR's! :thumb:
Waarom kopen ze die witte t-shirts die voor dergelijke wedstrijden besteld worden, nou eens niet in "mannenmaten"..?
Dat staat toch allemaal voor geen meter, bij die dikzakken allemaal! :D
Het is wel handig om te bepalen wie de dikste horecaspoiler heeft... ;)
Jij bent daarentegen een mooie slanke jongen, Mc.
En je loopt zóóó hüpsch met een kruiwagen! :thumb:
Suc6 kerel!
Je had shirts in verschillende maten. Voor mij waren ze duidelijk te groot, was 2xl, een xl had ik genoeg aan.

Hmmm slanke jongen... ja achteraf gezien veel afgevallen. Ben nu de schade weer aan het beperken en flink aan het bulken. Volgend jaar wil ik er een stuk voller bijstaan. Thnx hummer.

Volgend jaar kun je ook meedoen. Nu deden vrouwen mee die nooit trainde en die konden het ook.

Hmmm slanke jongen... ja achteraf gezien veel afgevallen. Ben nu de schade weer aan het beperken en flink aan het bulken. Volgend jaar wil ik er een stuk voller bijstaan. Thnx hummer.
Laat mij eerst maar eens een pak vet kwijtraken ;) - kijken we daarna wel weer verder...

Bulken ok - keep the V-shape ;)

Je had shirts in verschillende maten. Voor mij waren ze duidelijk te groot, was 2xl, een xl had ik genoeg aan.
Hmmmm....
Ik heb eigenlijk 4-6XL, dus van geen wonder dat Ted en consorten er zo belachelijk bij liepen... :rolleyes:
Voor een dergelijk evenement koop je toch het grootste dat er te krijgen is! :D

• #3.050
Gaat weer nergens over. :D

Geloof mij maar dat Tedje geen 2xl had, en 2xl was niet de grootste maat. Volgens mij hadden ze ook 3/4xl en voor Ted een apart t-shirt (9xl) natuurlijk. :lol:

• #3.052
Zucht maar ff flink ja. :D
Je zult zelf wel merken hoe het je in de praktijk afgaat. Die blokjes eronder zaten helaas niet op de band. Ik merkte bij de eerste flips dat je niet je handen onder de band kon steken en ik veel tijd verloor met het zoeken naar het profiel, was bij iedereen zo. Was werkelijk een klote band. Op een gegeven moment heb ik ervoor gekozen niet meer breed te pakken omdat dit zoeken veel tijd koste, dus ben toen met een smalle grip verder gegaan. Hierdoor verander je al van techniek.

En als je goed leest vertelde ik je ook dat je over de band heen moet hangen, je kont gaat dan verder naar achteren en zo drijf je de band omhoog. Het is me allemaal uitgelegd door ervaren sporters, dan komen wij net kijken. Maar zo'n eerste wedstrijd en een klote band kan idd ervoor zorgen dat je techniek niet perfect is. Achteraf is het altijd makkelijk te constateren dat iets fout is. Daarom film ik ook.

Tevens hoe die kerel erbij staat zo zie ik werkelijk niemand flippen op top niveau. Hij staat wel heel ver van de band af. Mijn harnas techniek was ook niet goed trouwens.

hij staat redelijk fel naar achter heb je gelijk in, heb ook nog geen enkele WSM altleet zo zien flippen. maar ook niet met de deadlifttechniek die jij gebruikt ;)
je zal er wrsl ergens tussenin moeten zitten?
naja ervaring zal er wel voor zorgen dat je de goede techniek onder hande krijgt ;)

• #3.054
UB2: Maandag
MP
5x35kg 60%
5x42,5kg 70%
3x50kg 80%
10x50kg max

Pull up/pull down
5x75kg 60%
5x90kg 70%
3xbw 80%
9xbw max PR

Cgbp
4x8x67,5kg

Narrow grip pull up/pull down
4x8x80kg

Side cable raise
4x12x15kg

BB curl
4x12x30kg

Heerlijke training, alles liep lekker. Hoewel de MP niet zoveel lijkt was ik toch best tevrede omdat de setjes ervoor erg zwaar aanvoelde.

Na afloop ff buiten kijken naar de mannen die aan het strongmannen waren. Heb nog even een farmerwalk gedaan met 72kg en een poging de 100kg farmers te deadliften. Yes ik kreeg deze omhoog, eindelijk. :D
Volgende maand ga ik een poging doen om er ook mee te gaan lopen.

Ohh ja Sarko heeft je uitgenodigd Gerre om die wheelflip te demonstreren, hij wilde het eens zien. ;)
Kijken of ik het filmpje op mijn mobiel kan krijgen dan kan ik het hem eens laten zien.

haha die cable raises, best zwaar Mac! Lekker branden maat! Goed zo!

• #3.056
Die laatste 2 oefeningen moet je echt niet teveel aandacht geven, dat is gewoon rustig aan. Dit schema is zo anders dan ik in het verleden gewend ben. Na de training heb ik het gevoel dat ik nog makkelijk door kan gaan. Alleen de primaire oefeningen zijn heel zwaar. Daarna bouw ik de training qua intensiteit af. Merk dat ik hier wel erg flink op groei. Krijg van veel mensen de opmerking dat ik nu toch wel groot begin te worden. :D

Ik moet gewoon een bak sterker worden om volgend jaar lekker te knallen in een nieuw strongman seizoen.

Morgen de laatste 80% training en dan voeren we de druk weer een beetje op.

Netjes kerel! Je word nog een beest!

passen die farmers wel in je schema?

• #3.059
Netjes kerel! Je word nog een beest!
Ik hoop het.
passen die farmers wel in je schema?
Tuurlijk, waarom niet? Heb toch eerder aangegeven dat ik in de bulk nog best wat strongman trainingen wil doen. Alleen wil ik mezelf even de rust gunnen weer wat sterker en zwaarder te worden. Merkte toch dat na de cut dit soort onderdelen niet fijn zijn.

Ik ga over een paar weken deloaden en daarna wil ik weer eens een strongman training doen.

Omdat het initieel niet is meegenomen is in de beoogde trainingsintensiteit.Mss ben je door dit soort onderdelen tussendoor te doen sneller aan je deload toe dan dat je
had gepland...dat je daar rekening mee houdt;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven