AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Damn, wat een terminologie weer. Gewoon keihard vreten en knallen. HOPPA. En denk inderdaad eens aan die techniek bij de tire... Ertegenaan liggen en met je kin op de borst uitduwen terwijl je met je tenen gekruist je balharen tussen je benen klemt. Amateur.

Die laatste 2 oefeningen moet je echt niet teveel aandacht geven, dat is gewoon rustig aan. Dit schema is zo anders dan ik in het verleden gewend ben. Na de training heb ik het gevoel dat ik nog makkelijk door kan gaan. Alleen de primaire oefeningen zijn heel zwaar. Daarna bouw ik de training qua intensiteit af. Merk dat ik hier wel erg flink op groei. Krijg van veel mensen de opmerking dat ik nu toch wel groot begin te worden. :D

Ik moet gewoon een bak sterker worden om volgend jaar lekker te knallen in een nieuw strongman seizoen.

Morgen de laatste 80% training en dan voeren we de druk weer een beetje op.

haha, je gaat ook als een mofo kerel. Dat doe je wel goed. Het heeft helemaal geen zin om alles stuk te trainen, anders heb je aan je oefeningen niks gehad.

hehe, lekker is dat he? Ik kan het ook niet vaak genoeg horen :rolleyes:
maja, je hebt ook de ideale bouw ervoor eh? ;)

UB2: Maandag
MP
5x35kg 60%
5x42,5kg 70%
3x50kg 80%
10x50kg max

Pull up/pull down
5x75kg 60%
5x90kg 70%
3xbw 80%
9xbw max PR

Cgbp
4x8x67,5kg

Narrow grip pull up/pull down
4x8x80kg

Side cable raise
4x12x15kg

BB curl
4x12x30kg

Heerlijke training, alles liep lekker. Hoewel de MP niet zoveel lijkt was ik toch best tevrede omdat de setjes ervoor erg zwaar aanvoelde.

Na afloop ff buiten kijken naar de mannen die aan het strongmannen waren. Heb nog even een farmerwalk gedaan met 72kg en een poging de 100kg farmers te deadliften. Yes ik kreeg deze omhoog, eindelijk. :D
Volgende maand ga ik een poging doen om er ook mee te gaan lopen.

Ohh ja Sarko heeft je uitgenodigd Gerre om die wheelflip te demonstreren, hij wilde het eens zien. ;)
Kijken of ik het filmpje op mijn mobiel kan krijgen dan kan ik het hem eens laten zien.
heb nog nooit gewheelflipt... ik weet het ook alleen maar van de filmpjes die ik bekijk ;) het leek me ook logisch dat je de tire niet geheel moet deadliften, ik denk dat een combinatie tussen jouw techniek en de techniek op het filmpje ideaal is

dat gebeurt regelmatig dat mensen via filmpjes adviezen gaan overbrengen
terwijl ze zelf de oef nog nooit gedaan hebben
not done imo

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.066
Omdat het initieel niet is meegenomen is in de beoogde trainingsintensiteit.Mss ben je door dit soort onderdelen tussendoor te doen sneller aan je deload toe dan dat je
had gepland...dat je daar rekening mee houdt;)
Momenteel voel ik dat een deload wel heel ver weg is. Zoals ik eerder aangaf ben ik na de training niet doodop. Heb altijd nog wat over. Je moet gewoon naar je gevoel luisteren en als ik voel dat het niet handig is deze onderdelen te doen dan doe ik deze niet... heet geen snakeman. :p

En trouwens die 72kg farmers was maar 30m en die 100kg was een deadlift, geen stap mee gezet.

Ik ben benieuwd wat dit met zich meebrengt want voorheen kreeg ik die 100kg niet omhoog. Blijkbaar toch wat sterker in de onderrug geworden.
Damn, wat een terminologie weer. Gewoon keihard vreten en knallen. HOPPA. En denk inderdaad eens aan die techniek bij de tire... Ertegenaan liggen en met je kin op de borst uitduwen terwijl je met je tenen gekruist je balharen tussen je benen klemt. Amateur.
:D zal erop letten.

haha, je gaat ook als een mofo kerel. Dat doe je wel goed. Het heeft helemaal geen zin om alles stuk te trainen, anders heb je aan je oefeningen niks gehad.

hehe, lekker is dat he? Ik kan het ook niet vaak genoeg horen :rolleyes:
maja, je hebt ook de ideale bouw ervoor eh? ;)
De ideale bouw? Nee hoor, ben een ras ecto... moet echt veel moeite doen om groot te worden.
heb nog nooit gewheelflipt... ik weet het ook alleen maar van de filmpjes die ik bekijk ;) het leek me ook logisch dat je de tire niet geheel moet deadliften, ik denk dat een combinatie tussen jouw techniek en de techniek op het filmpje ideaal is
Wist niet dat je nooit eerder had gewheelflipt.

Gisteren waren die mannen aan het wheelflippen en toen moest ik even aan Sarko vragen wat hij van die techniek vond. Hij stond me een beetje vreemd aan te kijken en vroeg of jij die niet even voor wilde doen. Het lukte ons geen van allen om op die wijze de band omhoog te krijgen. Voelt heel onnatuurlijk aan moet ik eerlijk bekennen. Je flikkert bijna naar voren.
dat gebeurt regelmatig dat mensen via filmpjes adviezen gaan overbrengen
terwijl ze zelf de oef nog nooit gedaan hebben
not done imo
Eens... je moet wel zelf de oefening onder de knie hebben.
Ik zou momenteel ook niemand advies geven over de wheelflip aangezien ik zelf vind dat ik daar nog te weinig ervaring mee heb.

Mac, met alle respect. Als jij een ecto bent, dan ben ik een ja, nog slapper aftreksel hahaha.... Jij hebt werkelijk niet 1 eigenschap van een ecto. Ecto's hebben geen armen als bouwvakkers :D En al helemaal geen gespierde rug, laat staan pecs!

• #3.068
Kenmerken van een ecto:
- tenger lichaam
- doorgaans boven gemiddeld lang
- dunne ledematen
- dunne polsen
- slungelig uiterlijk

Dit alles was bij mij voordat ik ging sporten van toepassing. Door de jaren heen heb ik dankzij sport mijn fysiek en houding kunnen veranderen. Maar zodra je stopt zak je toch weer terug naar je natuurlijke lichaamstype. Je kunt toch niet ontkennen dat op mijn foto in de galerij, september 2008, een endo of meso te zien is. Ik ben daar dun en al bijna de egenschap van een skinny fat person (ergste wat er is :p).

Ik groei misschien momenteel lekker snel maar dat is deels ook dankzij spiergeheugen. Een ecto kan best spiermassa winnen maar moet wel erg veel eten.

Kenmerken van een ecto:
- tenger lichaam
- doorgaans boven gemiddeld lang
- dunne ledematen
- dunne polsen
- slungelig uiterlijk

Dit alles was bij mij voordat ik ging sporten van toepassing. Door de jaren heen heb ik dankzij sport mijn fysiek en houding kunnen veranderen. Maar zodra je stopt zak je toch weer terug naar je natuurlijke lichaamstype. Je kunt toch niet ontkennen dat op mijn foto in de galerij, september 2008, een endo of meso te zien is. Ik ben daar dun en al bijna de egenschap van een skinny fat person (ergste wat er is :p).

Ik groei misschien momenteel lekker snel maar dat is deels ook dankzij spiergeheugen. Een ecto kan best spiermassa winnen maar moet wel erg veel eten.

Ja, maar een ecto heeft geen vet. Kan dat zelfs niet eens echt aanmaken. Bovendien Zou jij dan biafra polsjes moeten hebben (zoals ik) en die heb je niet. Je zal misschien wel wat ecto in je hebben, maar veel is dat niet.

• #3.070
Tuurlijk kan een ecto ook vet worden. Naar mate je ouder wordt gaat je stofwisseling langzamer werken. Als je dan veel blijft eten zal ook een etco vet kunnen worden.

En waar zijn die dikke polsen van mij dan op deze foto? Links heb ik het over.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tuurlijk zijn mijn onderarmen momenteel dikker maar dit komt opdat ik me daar juist flink op heb gefocust. Mensen die dit log vanaf begin volgen weten dat ik een voorstander ben van dikke onderarmen en hier ook specifiek op heb getraind.

Ik duik binnenkort toch eens de fotoboeken in en zal een foto van me posten toen ik 62kg woog bij 194cm. Denk dat je kapot schrikt hoe dun ik was en waar ik vandaan kom.

je hebt een complex maat ;) Ik heb dunne polsen , jij zeker neit :D

Is dat die foto die toen nog heb genomen?

Ik ben daar dun en al bijna de eigenschap van een skinny fat person (ergste wat er is :p).
Als dat het ergste is wat er is, dan is een fat skinnie person (als ik het zo mag/kan noemen..?) wel het op één na ergste dat er is.
Van die dikke mannen, met dunne armpjes, en nagenoeg geen benen...

Zolang jij lekker blijft trainen, blijf je een echte slanke pretty boy Chick! :gay:

• #3.073
je hebt een complex maat ;) Ik heb dunne polsen , jij zeker neit :D

Is dat die foto die toen nog heb genomen?
Bigorexia noem je dat toch?
De vraag is... heb jij nog wel polsen? :p

Yep een van de weinige foto's die toen gelukt is.
Als dat het ergste is wat er is, dan is een fat skinnie person (als ik het zo mag/kan noemen..?) wel het op één na ergste dat er is.
Van die dikke mannen, met dunne armpjes, en nagenoeg geen benen...

Zolang jij lekker blijft trainen, blijf je een echte slanke pretty boy Chick! :gay:
Damn hummer waarom blijf je mij zo pesten. :mad:

Ik train keihard met zware compound oefeningen waar geen pretty boy of super dude in de buurt van durft te komen. En dan nog mij een slanke pretty boy noemen. :headbang:
Ook jij kunt te ver gaan he.

Damn hummer waarom blijf je mij zo pesten. :mad:

Ik train keihard met zware compound oefeningen waar geen pretty boy of super dude in de buurt van durft te komen. En dan nog mij een slanke pretty boy noemen. :headbang:
Ook jij kunt te ver gaan he.
Echt..? :angstig:
Daar heb ik nooit aan gedacht...
Is alleen maar jaloezie hoor...
Ik zou ook wel (wat) slank(er) willen zijn... :o
Je bent trouwens een hard trainende, respect afdwingende SuperDude/PrettyBoy/SlankeJongen. :bow: :D ;)

• #3.075
Echt..? :angstig:
Daar heb ik nooit aan gedacht...
Is alleen maar jaloezie hoor...
Ik zou ook wel (wat) slank(er) willen zijn... :o
Je bent trouwens een hard trainende, respect afdwingende SuperDude/PrettyBoy/SlankeJongen. :bow: :D ;)
Ik hou ook van jou. :kiss:

sjee Mac, ik weet niet wat ik lees! Jij hebt echt geen ecto polsjes. Die heb ik, niet jij, en net wat Roooke zegt, jij hebt een complexje kerel! Een ras-ecto kan op z'n kop gaan staan, maar die zet niet zoveel massa aan als jij.

En wat hummer zegt, ja, je bent een mooiboy, maar wel in de positieve zin van het woord :p Damn sexy ;)

• #3.078
LB2 Dinsdag

Deadlift
5x100kg 60%
5x120kg 70%
3x135kg 80%
13x135kg max PR :woot:

Halting deadlift
4x8x85kg

Leg extension
4x15x55kg

Seated calf raise
4x15x70kg

Yeah wat een heerlijke deadlift sessie. Ik begin de reguliere helemaal onder de knie te krijgen. De halting deadlift helpt me hier zeker bij, goeie keuze om deze in het schema te stoppen. :thumbup: mc. chick :lol:
Omgerekend zou ik nu op 187,5kg 1RM zitten. Ik begin er steeds meer in te geloven aangezien ik gisteren de 200kg farmer deadlift redelijk eenvoudig omhoog kreeg en dat lukte me enkele maanden terug niet eens. Dit geeft een slanke/superdude/mooiboy hoop. :D

Whow, heerlijke PR op de deadlift, 13x135kg..:o
Je voelt je onderrug nu wel goed zeker?:rolleyes:

Hoeveel rust neem je ongeveer tussen je sets bij de seated calf raise?

Schijt op een stokkie, 13x 135kg?! Kijk em gaan dat kuiken :thumbup:.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven