- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die laatste 2 oefeningen moet je echt niet teveel aandacht geven, dat is gewoon rustig aan. Dit schema is zo anders dan ik in het verleden gewend ben. Na de training heb ik het gevoel dat ik nog makkelijk door kan gaan. Alleen de primaire oefeningen zijn heel zwaar. Daarna bouw ik de training qua intensiteit af. Merk dat ik hier wel erg flink op groei. Krijg van veel mensen de opmerking dat ik nu toch wel groot begin te worden.
Ik moet gewoon een bak sterker worden om volgend jaar lekker te knallen in een nieuw strongman seizoen.
Morgen de laatste 80% training en dan voeren we de druk weer een beetje op.

heb nog nooit gewheelflipt... ik weet het ook alleen maar van de filmpjes die ik bekijkUB2: Maandag
MP
5x35kg 60%
5x42,5kg 70%
3x50kg 80%
10x50kg max
Pull up/pull down
5x75kg 60%
5x90kg 70%
3xbw 80%
9xbw max PR
Cgbp
4x8x67,5kg
Narrow grip pull up/pull down
4x8x80kg
Side cable raise
4x12x15kg
BB curl
4x12x30kg
Heerlijke training, alles liep lekker. Hoewel de MP niet zoveel lijkt was ik toch best tevrede omdat de setjes ervoor erg zwaar aanvoelde.
Na afloop ff buiten kijken naar de mannen die aan het strongmannen waren. Heb nog even een farmerwalk gedaan met 72kg en een poging de 100kg farmers te deadliften. Yes ik kreeg deze omhoog, eindelijk.
Volgende maand ga ik een poging doen om er ook mee te gaan lopen.
Ohh ja Sarko heeft je uitgenodigd Gerre om die wheelflip te demonstreren, hij wilde het eens zien.
Kijken of ik het filmpje op mijn mobiel kan krijgen dan kan ik het hem eens laten zien.
het leek me ook logisch dat je de tire niet geheel moet deadliften, ik denk dat een combinatie tussen jouw techniek en de techniek op het filmpje ideaal isdat gebeurt regelmatig dat mensen via filmpjes adviezen gaan overbrengen
terwijl ze zelf de oef nog nooit gedaan hebben
not done imo
Momenteel voel ik dat een deload wel heel ver weg is. Zoals ik eerder aangaf ben ik na de training niet doodop. Heb altijd nog wat over. Je moet gewoon naar je gevoel luisteren en als ik voel dat het niet handig is deze onderdelen te doen dan doe ik deze niet... heet geen snakeman.Omdat het initieel niet is meegenomen is in de beoogde trainingsintensiteit.Mss ben je door dit soort onderdelen tussendoor te doen sneller aan je deload toe dan dat je
had gepland...dat je daar rekening mee houdt![]()

Damn, wat een terminologie weer. Gewoon keihard vreten en knallen. HOPPA. En denk inderdaad eens aan die techniek bij de tire... Ertegenaan liggen en met je kin op de borst uitduwen terwijl je met je tenen gekruist je balharen tussen je benen klemt. Amateur.
zal erop letten.De ideale bouw? Nee hoor, ben een ras ecto... moet echt veel moeite doen om groot te worden.haha, je gaat ook als een mofo kerel. Dat doe je wel goed. Het heeft helemaal geen zin om alles stuk te trainen, anders heb je aan je oefeningen niks gehad.
hehe, lekker is dat he? Ik kan het ook niet vaak genoeg horen
maja, je hebt ook de ideale bouw ervoor eh?![]()
Wist niet dat je nooit eerder had gewheelflipt.heb nog nooit gewheelflipt... ik weet het ook alleen maar van de filmpjes die ik bekijkhet leek me ook logisch dat je de tire niet geheel moet deadliften, ik denk dat een combinatie tussen jouw techniek en de techniek op het filmpje ideaal is
Eens... je moet wel zelf de oefening onder de knie hebben.dat gebeurt regelmatig dat mensen via filmpjes adviezen gaan overbrengen
terwijl ze zelf de oef nog nooit gedaan hebben
not done imo
). Kenmerken van een ecto:
- tenger lichaam
- doorgaans boven gemiddeld lang
- dunne ledematen
- dunne polsen
- slungelig uiterlijk
Dit alles was bij mij voordat ik ging sporten van toepassing. Door de jaren heen heb ik dankzij sport mijn fysiek en houding kunnen veranderen. Maar zodra je stopt zak je toch weer terug naar je natuurlijke lichaamstype. Je kunt toch niet ontkennen dat op mijn foto in de galerij, september 2008, een endo of meso te zien is. Ik ben daar dun en al bijna de egenschap van een skinny fat person (ergste wat er is).
Ik groei misschien momenteel lekker snel maar dat is deels ook dankzij spiergeheugen. Een ecto kan best spiermassa winnen maar moet wel erg veel eten.
Als dat het ergste is wat er is, dan is een fat skinnie person (als ik het zo mag/kan noemen..?) wel het op één na ergste dat er is.Ik ben daar dun en al bijna de eigenschap van een skinny fat person (ergste wat er is).

Bigorexia noem je dat toch?je hebt een complex maatIk heb dunne polsen , jij zeker neit
Is dat die foto die toen nog heb genomen?

Damn hummer waarom blijf je mij zo pesten.Als dat het ergste is wat er is, dan is een fat skinnie person (als ik het zo mag/kan noemen..?) wel het op één na ergste dat er is.
Van die dikke mannen, met dunne armpjes, en nagenoeg geen benen...
Zolang jij lekker blijft trainen, blijf je een echte slanke pretty boy Chick!![]()

Echt..?Damn hummer waarom blijf je mij zo pesten.
Ik train keihard met zware compound oefeningen waar geen pretty boy of super dude in de buurt van durft te komen. En dan nog mij een slanke pretty boy noemen.
Ook jij kunt te ver gaan he.

Ik hou ook van jou.Echt..?
Daar heb ik nooit aan gedacht...
Is alleen maar jaloezie hoor...
Ik zou ook wel (wat) slank(er) willen zijn...
Je bent trouwens een hard trainende, respect afdwingende SuperDude/PrettyBoy/SlankeJongen.![]()
![]()
![]()

Gelukkig... (zucht...)

Damn sexy