- Waardering
- 3.522
Een enorme pomp in mijn onderrug. Toen moest ik nog de halting deadlift. Steeds die rug aanspannen en het gewicht stil houden. Mijn rug heeft het zwaar de laatste tijd.Whow, heerlijke PR op de deadlift, 13x135kg..
Je voelt je onderrug nu wel goed zeker?![]()
Hoeveel rust neem je ongeveer tussen je sets bij de seated calf raise?
Grappig dat je het vraagt want de calf raise is een heel gedoe bij ons. We hebben geen machine hiervoor. Ik moet dus een bankje ophogen waar ik mijn voeten op wil zetten. Dan zet ik daar een 2e bankje haaks tegenover en een stukje ervan af. Ik haal dat een 60kg dumbbell en een schijf van 10 kg en die leg ik beide op mijn knieën. Probleem is dan dat als ik alleen ben ik niet zo snel de dumbbell er weer af kan halen dus laat ik deze gewoon liggen en rust ik even. Dit gewicht blijft natuurlijk drukken tijdens de rust dus beperk ik deze.
Thnx Paljas... playtime is over!Schijt op een stokkie, 13x 135kg?! Kijk em gaan dat kuiken.

Dat heb ik weleens gewogen toen ik terug kwam van een vijf weekse Thailandvakantie. Best veel bij 1,63 
...zou jij je log niet eens even naar de strongman sectie verplaatsen. Ik voel me zo dik tussen al die platte buikjes......

? Vreten wat ie wil en niks aankomen idd, maar dan waarschijnlijk wel max 2000 kc/dag. Plaats maar es een foto ervan, is lachen