XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dit is de week van de 1RM voor de squat, deadlift en OH press. Dus een paar oefeningen zullen nog een repout krijgen. Heb nu 7 weken naar deze 1RM week toe gewerkt. Volgende week wil ik nog een 1RM week doen en dan deload. Zou gaaf zijn als ik dan de 500 weet te halen zonder de bench omhoog te brengen. Maar dat zal wel iets te hoog gegrepen zijn. :D

Nou succes ermee.. je hebt er hard genoeg voor getraint;)

Hopen dat die DL nou eindelijk eens omhoog gaat.. Bij jou zit zo'n miniem verschil tussen je DL en je SQ.. heb dat nooit echt begrepen:D

Gefeliciteerd :thumb:
Ga je filmpje van Rooke nog plaatsen ? of die andere film pas ?

Knap hoor mc , 165 kg , het is maar 1 rep , maar dat maakt niet uit . You animal

165kg is nice!
je hebt hetzelfde als mij, onderin wat trager en dan als een speer naar boven :D

Goede squat man! Je gaat verder ook super:D

Posten dat filmpje haha ;)!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.649
Nou succes ermee.. je hebt er hard genoeg voor getraint;)

Hopen dat die DL nou eindelijk eens omhoog gaat.. Bij jou zit zo'n miniem verschil tussen je DL en je SQ.. heb dat nooit echt begrepen:D
Thnx kerel.

Verschil tussen de DL en SQ is eenvoudig toe te lichten. Ik deadlift pas een klein jaar en de squat doe ik al jaren. Maar de laatste tijd ga ik hard op de deadlift en het verschil wordt steeds groter. Deed laatst 7x136kg squat en 7x171kg deadlift en daar zit toch wel een verschil tussen.

Ik hoop de deads binnen 2 weken op de 200/205 kg te krijgen.
Gefeliciteerd :thumb:
Ga je filmpje van Rooke nog plaatsen ? of die andere film pas ?
Filmpje komt eraan.

Thnx.
Filmpje is zojuist in zn bezit gekomen:) het is aan MC.
Thnx maat.

Knap hoor mc , 165 kg , het is maar 1 rep , maar dat maakt niet uit . You animal
Ik vond 1 rep wel voldoende met dit gewicht. t*ring dat voel je wel even op je schouders. Thnx bro.

165kg is nice!
je hebt hetzelfde als mij, onderin wat trager en dan als een speer naar boven :D
Dat heb ik sinds kort inderdaad, misschien gevolg van een low bar squat?

Thnx, hopen dat ik volgende week gelijk met je kom.
Thnx

Goede squat man! Je gaat verder ook super:D
Gaat idd lekker. Heb wat om naar toe te werken. Wil volgend jaar vlammen op strongman wedstrijden.

je zal niet lang gelijk blijven kip :p

Nice dat squat PR man!!!

• #3.652
je zal niet lang gelijk blijven kip :p
Hoezo? Ga je stoppen dan?

Thnx kerel. Nu voel ik me weer iets gelijker met jou en snake komen, ik liep wel erg achter. :D

Ok hier het filmpje. Let niet op mijn ritueel maar ik bounce het gewicht altijd 1 of 2 keer zwaar op mijn rug/schouders. Is een mentale kwestie, hierdoor voelt het gewicht even heel zwaar aan. Ik fock mezelf zo altijd mentaal op.

Roy staat als spotter erbij, echt een beest is dat. Hij kan perfect spotten, je voelt niet eens dat hij erachter staat maar kan wel ingrijpen mocht het fout gaan.

http://www.youtube.com/watch?v=y4pYmTR6mKw

Laatst bewerkt:
Fok! Dat ziet er bruut uit!
Ik was net zo blij met mijn squat met 55kg vandaag... :rolleyes:

Gefeliciteerd met je PR mc! Staan we weer gelijk..
En zelfs nog een filmpje hehé:D

gefeliciteerd Mc.
doe je goed 165kg

Roy is ook echt een groeiend beest..maar een nette squatl MC

:thumb: Nice dude. Inderdaad lastig om te zien hoe laag je zit.

• #3.658
Fok! Dat ziet er bruut uit!
Ik was net zo blij met mijn squat met 55kg vandaag... :rolleyes:
Daar moet je zeker blij mee zijn. Ookal kijk ik naar een 250kg squat dan nog ben ik blij met mijn squat.
Gefeliciteerd met je PR mc! Staan we weer gelijk..
En zelfs nog een filmpje hehé:D
Filmpje speciaal omdat je erom vroeg. :D

De squat staan we idd weer gelijk, nu de rest nog.
gefeliciteerd Mc.
doe je goed 165kg
Thnx mikeo.

Roy is ook echt een groeiend beest..maar een nette squatl MC
Ziek die borst van hem vandaag. Hij woog alweer 113kg. Deed vandaag ook even 200kg bench press.

Ik stelde voor samen met hem deel te nemen aan sterkste man in team vorm. Ga dat alleen doen als ik een bak sterker ben, moet wel in de buurt komen van Roy. Hij vond het een goed idee.

:thumb: Nice dude. Inderdaad lastig om te zien hoe laag je zit.
Erg donker he. Maar ja niet al te kritisch, respect dat rooke deze filmde. Maar geloof me dat deze voorbij par was. Op een pl-wedstrijd zou deze goedgekeurd zijn.

mhh mijn 170 ging toch redelijk wat sneller :p
het blijft een zeer nice gewicht!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven