AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik kan nu wel zeggen - geweldig schema
maar dan zou ik jokkenbrokken want een aantal oef zegt mij helemaal niks
effe googele
ik zie nu dat je de log clean en press gesplitst hebt - je zal er vast een reden voor hebben
de box-squat - ga jij daar ook op zo'n stoel zitten of doe je hem anders ?
de croc row lijkt heel erg op de ez bar row die ik tegenwoordig doe

over yokies en wheelplippies ga ik het niet hebben
compounds zat , dus idd worden er genoeg muscles aangesproken
3 daags is zat - succes weer ermee

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.162
is 3 maal per week trainen waarvan 1 eventdag niet wat te weinig?
Nee hoor, ik ben ook al wat ouder he. :p

Nee ik merkte dat 4x per week lastig werd bij de vorige schema's. Ik wilde al naar 3 dagen toegaan, vaker trainen is niet altijd beter. En een hele grote fout die mensen met events maken is dat ze die er even bijdoen terwijl ze veel zwaarder zijn dan gym trainingen. Het is gewoon een kwestie van periodiseren.
ik kan nu wel zeggen - geweldig schema
maar dan zou ik jokkenbrokken want een aantal oef zegt mij helemaal niks
effe googele
ik zie nu dat je de log clean en press gesplitst hebt - je zal er vast een reden voor hebben
de box-squat - ga jij daar ook op zo'n stoel zitten of doe je hem anders ?
de croc row lijkt heel erg op de ez bar row die ik tegenwoordig doe

over yokies en wheelplippies ga ik het niet hebben
compounds zat , dus idd worden er genoeg muscles aangesproken
3 daags is zat - succes weer ermee
Log clean en press opgesplits om specifiek op de techniek van een deel te focussen.
Voor de box squat moet ik nog een box maken. Zal ongeveer 40cm hoog worden, dan zit ik nog onder parallel.
Een kroc row is eigenlijk een dumbbell row maar dan met heel veel reps, ik ga er 25 reps mee maken.

Thnx kerel.

Schema ziet er netjes uit! En als idd blijkt dat je meer aan kunt maak je er toch gewoon cycli van 6 dagen van en niet van een week.

maar wij gaan dus zaterdag weer bruut trainen?

Nog even iets anders ik heb zo een spierpijn in de onderarmen, aanhechtingen van de biceps en hamstrings. Dat ik gewoon bang wordt van strongmantrainingen. Maar werkt dat nou een beetje hetzelfde als met gymtrainingen, dus wen je eraan en neemt de spierpijn af als je gewoon regelmatig strongmantrainingen doet. Nu ik bijvoorbeeld iedere week deadlift en squat heb ik ook nooit gigantische spierpijn...

Als het goed is wordt alles sterker. Is net zoals je zwaar gaat benchen of squaten. Zijn je gewrichten ook niet blij mee de eerste keer, maar als je het lichaam tijd geeft zich er op in te stellen kun je het de volgende keer zonder problemen doen.

• #4.165
Dat is dus ook de reden dat ik het vaker wil doen. Ik heb op een plaats bij de quads aanhechtingen (heup) nog flinke spierpijn. Het lijkt wel alsof ik deze spier nooit train in de gym. Jarno Hams maakte hier eens de uitspraak dat als je goed in strongman wilt worden dan moet je veel events trainen. Het is jammer dat hij hier niet logt maar ik vermoed dat Jarno maar weinig gym trainingen doet en deze voornamelijk uit events bestaan.

Ik heb een waardeloze yoke gelopen met kerst. Dat die bar tig keer van mijn schouders gleed hielp niet mee. Ik ga de komende cycle met name trainen op de yoke en de wheelflip. Yoke op gewicht en de wheelflip met de 250kg band en dan op tijd. Ik ga dit niet de zaterdag doen maar de zondag omdat de gym op zondag nog open is tot 16:00. Als ik dan om 14:00 met events begin kan ik daarna nog lekker binnen de rest van de training afmaken.

Laatst bewerkt:
Zou me niet verbazen. Derek Poundstone doet ook zo goed als alleen maar events. Benchen met log ipv barbels, Axle Cleans, Yoke medley's, Stones, Shruggen met zo'n apart farmer walk geval, squaten met auto ipv barbel. Maar ja...hoe moeten wij hobbyisten/amateurs dat voor elkaar krijgen hehe

Zou me niet verbazen. Derek Poundstone doet ook zo goed als alleen maar events. Benchen met log ipv barbels, Axle Cleans, Yoke medley's, Stones, Shruggen met zo'n apart farmer walk geval, squaten met auto ipv barbel. Maar ja...hoe moeten wij hobbyisten/amateurs dat voor elkaar krijgen hehe
en daar tegenover staan murumets en katona die bijna nooit events trainen...
iedereen heeft zijn methode die voor hem het beste werkt, de een doet veel events en weinig gymlifts, de andere doen veel gymlifts en weinig events. ze zullen hun reden wel hebben zeker :)

• #4.168
LB1: Maandag deload
Squat low bar
5x80kg
3x5x100kg

OH squat
3x8x20kg

GM
3x8x50kg

Calf raise
3x15x60kg

dikke deload training chick :P
haha je squats zijn nog steeds hoger als de mijne als je deload

Dat is dus ook de reden dat ik het vaker wil doen. Ik heb op een plaats bij de quads aanhechtingen (heup) nog flinke spierpijn. Het lijkt wel alsof ik deze spier nooit train in de gym. Jarno Hams maakte hier eens de uitspraak dat als je goed in strongman wilt worden dan moet je veel events trainen. Het is jammer dat hij hier niet logt maar ik vermoed dat Jarno maar weinig gym trainingen doet en deze voornamelijk uit events bestaan.

Ik heb een waardeloze yoke gelopen met kerst. Dat die bar tig keer van mijn schouders gleed hielp niet mee. Ik ga de komende cycle met name trainen op de yoke en de wheelflip. Yoke op gewicht en de wheelflip met de 250kg band en dan op tijd. Ik ga dit niet de zaterdag doen maar de zondag omdat de gym op zondag nog open is tot 16:00. Als ik dan om 14:00 met events begin kan ik daarna nog lekker binnen de rest van de training afmaken.

en je hebt ook nog eens publiek van de kerk die je aanmoedigen :D dat moeten wel PR's worden :D

• #4.171
dikke deload training chick :P
haha je squats zijn nog steeds hoger als de mijne als je deload
Merk dat mijn hams/glutes geen enkel probleem hadden na de meet. Dit was nog vrij licht voor mij, had ik de meet niet gedaan dan was ik met 110kg gaan deloaden.
en je hebt ook nog eens publiek van de kerk die je aanmoedigen :D dat moeten wel PR's worden :D
Tuurlijk en dan slaak ik er een paar heerlijke scheldwoorden uit als potverdomme!!!!

Yeah buddy, lekker slipkonto op de achtergrond hahahaa ik zie ze al kijken!

• #4.173
Ben momenteel van oude WSM (world strongest man) beelden aan het genieten. Billy Kazmaier, Geoff Capes en Jon-Pall Sigmarsson, wat een beesten waren dat. :D

Wat kun je nu beter doen dan met grippers voor de tv zitten.

10 reps CoC trainer
10 reps HG150
6 single reps CoC No. 1.5
1 static holds CoC No. 1.5
2 static holds HG150

Goede grip maat. :bow:
Ik had vandaag weer al last van de COC-1, kreeg 'm haast nie dicht... :o
Maar ik haddaarvoor rug gedaan, en wat barbell holds, dus da's mijn excuus.

Ik keek gister met verbazing naar filmpjes van Mariusz pudzianowski en naar zijn MMA gevecht zeer intressant en wat lijkt het mij ongelovelijk stoer om aan de world's strongest man mee te doen :) Lekkere griptraining al zeggen de namen van grippers me niet zoveel en hoeveel weerstand ze bieden

• #4.176
UB2: Woensdag deload
Seated front press
5x30kg
3x5x50kg

BOR
5x70kg
3x5x90kg

Shoulder press
3x8x22kg

Crossed bench pull-over
3x8x30kg

Wide grip up row
3x12x35kg

Incline db curl
3x12x15kg

3*5*90 BOR is deload? of is dit omdat het lichter voelt omdat je normaal gezien meer reps maakt met iets meer gewicht?

• #4.178
Dit is 70% van mijn 1rm. Had laatst 10 reps met 100kg gemaakt. Was goed te doen hoor, niet te zwaar.

heb je je 1RM getest op BOR?
speciale reden daarvoor? of zie je het niet puur als assistance?

Chickie! hoelang duurt de deload nog? 3 of 4 januari weer rammen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven