- Waardering
- 3.522
Dat gaan we zeker doen. Doe de groeten aan je vader.Mark, was leuk vandaag. Volgende keer doen we het wel in Ridderkerk. Als je wat wilt oefenen op techniek op band, pushpress, etc. moet je maar een gil geven, dan kunnen we wat afspreken. Die 380 tire bij ons is ook een mooie om mee te oefenen. En alle spullen staan binnen handbereik dus geen probleem met dingen klaarzetten etc.
Ik heb zeker nog genoeg werk. Ik neem graag extreme doelen aan en deze wedstrijd is er een van. Daarnaast heb ik niet optimaal gepresteerd vandaag. Met name die yoke moet meer inzitten. Starter gaf wel aan dat een aantal onderdelen bij ons een stuk zwaarder aanvoelen. Ik heb nog ruim 3 maanden te gaan.Toch netjes getraind mc.chick! Maar jij hebt ook nog genoeg werk voor 4 aprilMisschien ben ik er volgende keer ook wel bij.
Wanneer ga jij weer events draaien?
Zekers, doen we vaker.was een mooie dag mark! Zeker voor herhaling vatbaar.
---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------
Altijd mooi zulke trainingen. Ik ben ook nog maar een leek. Heb nu voor het eerst de yoke gedaan.Veel geleerd vandaag. Die 350kg band was heavy :O stond er zelf versteld van dat ik hem uberhaupt voorbij me schenen getild kreeg eer het weer op de grond viel. Tja die log press...bedankt voor je info over techniek. Samen met me buik kwam het wel goed![]()
Dat voorslaan met de log gaat een stuk eenvoudiger zo. Ik ga daar de komende tijd flink op trainen.

Misschien ben ik er volgende keer ook wel bij.