MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
volgens mij maakt het geen **** uit , of je nou het gewicht uit een squatrek of
powercage/rack haalt - pff wat een geneuzel zeg
beetje respect mannen mag ook wel

maakt idd niet uit waar hij het uitneemt, al neemt hij het af van 2 bloemzakken...
ik dacht gewoon ooit eens gelezen te hebben dat er 2 powerracks stonden, blijkbaar 2 squatracken, naja zoveel slechter is dat nu ook weer niet :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.123
UB1: Woensdag deload

Main lift
Bench press
5x40kg
3x5x80kg

Db row
3x5x40kg

Assistance lift
Chest dips
3x5x105kg

Pull down
3x8x70kg

Overhead rope extension
3x12x55kg

Bb curl
3x12x35kg

no offence maar neem je niet iets te zwaar voor een deload? als ik deload zit ik altijd op 45-55% ik heb het gevoel dat jij hoger zit, heb je daar een specifieke reden voor?

maakt idd niet uit waar hij het uitneemt, al neemt hij het af van 2 bloemzakken...
ik dacht gewoon ooit eens gelezen te hebben dat er 2 powerracks stonden, blijkbaar 2 squatracken, naja zoveel slechter is dat nu ook weer niet :D

alleszins beter dan bij ons ;)

• #4.127
None taken. Ik heb besloten de deload wat zwaarder te nemen dan ik gebruikelijk doe. Een oplettende lezer zoals jij ziet dat meteen. :D
Maar dit gaat zeker geen probleem opleveren, ik denk dat ik momenteel op de 70% zit.

- Met 80kg BP kan ik ongeveer 16 reps maken, dus 5 reps stelt niks voor.
- 40kg db row is ongeveer 55%, dus zelfs nog lager dan de 70%.
- De chest dips kan ik helaas niet lichter doen, dus ipv 8 reps doe ik nu 5 reps.
- Pull down kan ik met 8 reps 100kg pakken, dus 70kg is zwaar easy.
- De iso oefeningen doe ik altijd al heel licht dus daar hoef ik niet veel lager te gaan zitten, toch heb ik ook daar de gewichten wat omlaag gebracht.

De training voelde niet zwaar aan. Ik wil in mijn deload eens niet teveel gas terug nemen, merk dat ik daarna weer wat opstart problemen heb wanneer ik in de eerste cycle van de progressive load periode zit.

begrepen, zit inderdaad een logica in :p

Joehoe, hey wat doen wij nou qua sneeuw? samen even scheppen?

• #4.130
Even het weer aankijken en hoe het terrein er morgen bij ligt. Ik hou je op de hoogte.

Hopelijk zal het weer niet te veel in de weg zitten voor 2e kerstdag training. Kijk al de hele week uit om beetje aan te modderen met Log, Yoke en de Stones :D

Er lijkt geen nieuwe sneeuw bij te komen dus na het sneeuwschuiven zou het toch gewoon moeten kunnen.

• #4.132
Vandaag was de strongman meet @ DJ's

Was een leuke dag vandaag, dikke opkomst zeker 10 man/vrouw. ;)

Log lift:
Begonnen met de boom, mijn zwakste onderdeel. Had me al voorgenomen daar niet te gaan maxen. Eerst aan de techniek werken.
Heb hier eerst wat reps met 55kg gedaan en daarna nog met 65kg.
Zwaarder heb ik alleen het voorslaan gedaan met 85kg.

Yoke:
- Opwarmen met 140kg (30 meter)
- Hierna de 190kg (30 meter): Dit ging klote omdat ik een te gladde jas aan had en de yoke steeds van mijn traps gleed. Verder schoot er ook iets in mijn quads verkeerd. Deed niet pijn, maar was ineens controle kwijt.
- 220kg (15 meter): Dit ging niet verkeerd maar weer zat die quad te klooten. Merk ook dat ik mijn core zwaarder moet gaan trainen.

Wheelflip:
- 250kg band: Heb de reps niet geteld maar vooral op techniek gelet. Moet hier iets meer explosiviteit krijgen.
- 350kg mother****er!!!: Wat een monster van een band. Ik kreeg deze nu voor het eerst een paar centimeter los van de grond :o Heeft ook maar 1 persoon weten te flippen. Beest starter20.

Farmers:
-100kg: Deze alleen uitgetild, was echt kapot.
-70kg (15 meter): handen zijn koud en problemen met de grip.

Stones:
-90kg: Deze was niet te doen. Geen grip omdat de steen glad was.

Wel veel geleerd van deze dag. Ik zal meer met de yoke moeten trainen. Ik had nu wat pech met mijn been maar weet zeker dat ik daar zwaarder mee moet kunnen. Verder meer aan mijn core gaan werken, was dit toch al van plan.

Was leuk weer ouwe! X

Zit het nu met alle onderdelen wel goed met de techniek of kan het beter? Voor de rest al flinke gewichten moet geen probleem zijn de NCC o_O

• #4.135
Zekersss, en de volgende keer gaan wij flippen ipv tellen... goed?
Zit het nu met alle onderdelen wel goed met de techniek of kan het beter? Voor de rest al flinke gewichten moet geen probleem zijn de NCC o_O
Ik moet nog veel core strenght winnen.

Daarnaast merk ik dat ik vorderingen boek op de jerk press. Ik blijf gewoon oefenen en dan komt het goed.

Het weer zit natuurlijk ook niet mee. Alles is nat en glad en koud. Over een paar maanden zal het beter gaan.

Mark, was leuk vandaag. Volgende keer doen we het wel in Ridderkerk. Als je wat wilt oefenen op techniek op band, pushpress, etc. moet je maar een gil geven, dan kunnen we wat afspreken. Die 380 tire bij ons is ook een mooie om mee te oefenen. En alle spullen staan binnen handbereik dus geen probleem met dingen klaarzetten etc.

Toch netjes getraind mc.chick! Maar jij hebt ook nog genoeg werk voor 4 april:D Misschien ben ik er volgende keer ook wel bij.

was een mooie dag mark! Zeker voor herhaling vatbaar.

Veel geleerd vandaag. Die 350kg band was heavy :O stond er zelf versteld van dat ik hem uberhaupt voorbij me schenen getild kreeg eer het weer op de grond viel. Tja die log press...bedankt voor je info over techniek. Samen met me buik kwam het wel goed ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven