Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.221
dat zijn zware quarter squats mark!
Viel ook niet mee. Alleen het uitlopen al. Deed het zonder spotter en wraps en een kerel vond het volgens mij erg eng, ging een beetje achter mij staan.
ik las vandaag in het bekende boek reps
iets over 15 cm squats
de stang ligt dan iets lager dan je gewend bent
en je maakt dan ongeveer 15 cm squats
heeft wel wat weg van die quarter squats volgens mij
200 kg op je rug is niet niks
hoe ging de powerclean
Hoe bedoel je dat de stang lager ligt? Is het een low bar squat dan (lager op je traps)?
Power clean gaat steeds beter. De eerste setjes zijn wennen en mijn conditie trok het niet na de feestdagen. De laatste setjes dook ik steeds beter onder de bar.
Man, ik schrok me kapot!
Ik dacht dat het gewone squats waren...
Ik dacht al even: hoe lang heb ik hier al niet meer gekeken..?
Evengoed hard gewerkt natuurlijk. :thumb:
Goede power cleans ook.
Doe je de cleans echt van de grond, of zijn ze vanuit de hangende positie?
Goed bezig Mc.
Zou wat zijn squats 8 reps met 200kg. Dat is nog heel ver weg.
Power clean steeds van de grond ja, anders zou het een hang clean zijn toch?
Had verwacht dat je het log mee naar binnen zou slepen en die op cleans zou oefenen.
Ik ga 2x cleanen. Een keer met de bar en een keer met de boom/log. Ze verschillen toch iets van elkaar qua techniek.

LB1:
Main lift
Squat
Log clean
Ass. lift
Box squat
Bb rollout
Farmer/db hold

LB2:
Events
Main lift
Yoke
Ass. lift
Wheelflip
Gym training
GM
Power clean
Calf raise

je staat met gebogen knieen om de bar eruit te pakken

Je hebt natuurlijk gelijk wat de power cleans betreft.
Hoe kon ik denken dat ik je op een foutje ging betrappen... ;)
Goed bezig maat!

Mooie training neergezet. Wel jammer dat we niet buiten konden trainen. volgend weekend?

• #4.225
je staat met gebogen knieen om de bar eruit te pakken
Klinkt erg als de squat liftout die ik de laatste tijd heb gedaan.

Je hebt natuurlijk gelijk wat de power cleans betreft.
Hoe kon ik denken dat ik je op een foutje ging betrappen... ;)
Goed bezig maat!
;)

Mooie training neergezet. Wel jammer dat we niet buiten konden trainen. volgend weekend?
Dan moet het stoppen met sneeuwen en vriezen. Ik wil weer de yoke gaan lopen! :mad:

• #4.226
Verga vandaag van de spierpijn in mijn hele lichaam. Had niet verwacht spierpijn in de hams te krijgen maar blijkbaar doen die goodmornings toch iets goed. De OH squat ging ook een stuk beter, voel het goed in mijn core.

Mijn vriendin wilt dat ik stop met mijn chocomelk verslaving, ik word te zwaar vind ze. :lol:
Ik was wat afgevallen voor de feestdagen maar nu zit ik op 107kg :eek: zo zwaar ben ik nog nooit geweest. Gaat allemaal lekker maar moet binnenkort toch maar eens aan de cardio beginnen zodat ik en sterk en snel ben tijdens de wedstrijden.

Dat was mijn plan ook 2keer in de week hardlopen 1 keer interval en 1 keer gewoon hardlopen. Maar ik wacht wel even tot het vriezen voorbij is en de sneeuw

Vetklep! :D

• #4.230
Dat was mijn plan ook 2keer in de week hardlopen 1 keer interval en 1 keer gewoon hardlopen. Maar ik wacht wel even tot het vriezen voorbij is en de sneeuw
Ik ga gewoon binnen lopen, nog even wat kracht en massa winnen en dan begin ik aan de cardio.
Hehehe, dat valt nog steeds erg mee, het is met name spiermassa. Ik ben momenteel nog steeds droger dan na de bulk periode van juli vorig jaar. Ik vermoed dat ik sindsdien zeker 4kg vvm heb gewonnen.
ben je een dikz*k aan het worden mc;)
misschien moet je met dumba meetrainen
die wil er ook 10 kg's af
cardioanimal in wording:)
Gelukkig niet, dikz*k zal ik nooit worden. Schouders groeien als kool ook, hoop dat ik dit in krachtwinst ga terugzien.

Laatst bewerkt:
Jij...zwaar? Jij hebt niet eens een buik :O
En die buik heb je nodig voor log cleans ;)
Ik zou zeggen...nog meer chocomel hehe

op naar de 150kg!

Chocolademelk en pindakaas! :D

gelukkig mc
ik maakte me al zorgen

• #4.236
Hehehe 150kg... als ik dat weeg dan sta ik bij de sterkste man van nederland. :roflol:

ja, met een bf van 30:P

Je hebt er weer lekker wat kilootjes uitgepoept. Een flinke sterke core moet je hebben dat je zoveel reppies op de quartersq pakt.:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven