AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je kan je naam al langzaam gaan veranderen... Van mc. Chick naar BigMac ;)

Hoop dat het van het weekend een beetje minder glad is, dan kunnen we weer trainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.243
Zo wil ik nooit worden in elk geval.
Je kan je naam al langzaam gaan veranderen... Van mc. Chick naar BigMac ;)
:roflol:

Hoop dat het van het weekend een beetje minder glad is, dan kunnen we weer trainen.
Ik vrees van niet als ik de voorspellingen moet geloven. Hadden we maar een loods waarin we konden trainen.

Griptraining
10 reps CoC trainer
10 reps HG150
7 single reps CoC No. 1.5
2 static holds CoC No. 1.5
2 static holds HG150

Nice grip training! Door jou inspiratie vandaag ff wat walkouts en lockouts gedaan!:D

Goodmornings zijn lekkere oefening he;) Die quartersquats zijn nice kippeke.. Je weegt nu evenveel als ik, hoop wel met een lager BF% toch?

• #4.246
Zekers, echt een goede oefening, spijt ervan dat ik deze niet eerder heb gedaan.
Weet niet wat je BF momenteel is. Weet niet eens wat die van mij is, tijdje niet meer geclipt. Ik vermoed zo rond de 18%. Ik wil die 3 kg er nog bij voor april, 110kg klinkt mooi @18%. Maar dat gaat lastig worden aangezien ik ook op snelheid en conditie moet gaan trainen voor de wedstrijd.

Thnx Mark.

Vanavond is het weer tijd voor een training, heb er weer zin in na een paar dagen stil zitten.

Zekers, echt een goede oefening, spijt ervan dat ik deze niet eerder heb gedaan.
Weet niet wat je BF momenteel is. Weet niet eens wat die van mij is, tijdje niet meer geclipt. Ik vermoed zo rond de 18%. Ik wil die 3 kg er nog bij voor april, 110kg klinkt mooi @18%. Maar dat gaat lastig worden aangezien ik ook op snelheid en conditie moet gaan trainen voor de wedstrijd.

Thnx Mark.

Vanavond is het weer tijd voor een training, heb er weer zin in na een paar dagen stil zitten.

Mijn BF schommelt nogal, heb het laatst laten clippen, toen was het 23% en toen woog ik 109. Nu weeg ik 107.5, en vet lijkt minder, maar m'n pens staat boller..

Ik haat ab-work daarom ook, al doe ik het wel.. en van al dat vreten krijg je ook zo'n mega-trommel:(

Hoe staat het met jou pens? Strongman-waardig al?

Goodmornings zijn echt geweldig.. Lunges ook btw.. al geprobeerd?

Dan kan ik er over enkele maanden al staan. Als ik 150kg weeg zal ik niet boven de 20% komen. Zie je het al voor je ruim 35kg spiermassa erbij. :D

Jaaaaa.... dat zie ik wel voor me... Als jij 35 kilo muscle erbij hebt, ga ik je stalken :p hehehe

:D

• #4.249
Helaas heb geen pens... :sad: Dat is toch wel handig voor de log of de stones. :D
Ik ga eerder voor het Pudzianowski fysiek.
2865640665_dd3df6cbfd.jpg

Lunges vind ik echt ****. Ik zit wel te zoeken naar een goede quad builder voor explosiviteit. Die film van DeFranco die jij laatst poste over trainingsmethodes was echt goed. Zag daarin een aantal lunge varianten. Ik weet de naam niet meer maar een variant waarbij je met de barbell naar achteren stapt sprak mij wel aan. De bulgarian squat is misschien ook iets voor mij.
Jaaaaa.... dat zie ik wel voor me... Als jij 35 kilo muscle erbij hebt, ga ik je stalken :p hehehe

:D
Pick a number. ;)

reverse lunge is dat chick. en lunges zijn verdomd goed voor je! (denk trouwens dat iedereen Pudz z'n fysiek wel wil hebben)

Ja pudzianowski mijn favoriet kwa fysiek en wat hij allemaal bereikt heeft

Ik vind Pudzianowski ook wel heel bruut voor een Strong Man. Jammer dat hij overgestapt is naar MMA???.
110kg is een mooi streven vind ik.:)

@plaatje van Pudz: Iedereen wil zo'n figuur.

@ vraag van Kip: Reverse lunges vanaf een verhoging zijn dat. Lunges zijn echt verrotte oefeningen, en je voelt je echt zielig als je met paar DB's van 18kg in je handen staat, en amper overeind kan komen.. maar geloof me, als je ze strict doet, de volgende dag loop je met stijve poten rond, en elke keer als je gaat zitten doen je billen zeer.. Mensen gaan vreemde vragen stellen over nachtelijke activiteiten en geaardheid enzo..

Nope.. geweldige oefening!:)

Pudzianowski fysiek? got juice :p?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven