Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo wil ik nooit worden in elk geval.
Je kan je naam al langzaam gaan veranderen... Van mc. Chick naar BigMac![]()

Ik vrees van niet als ik de voorspellingen moet geloven. Hadden we maar een loods waarin we konden trainen.Hoop dat het van het weekend een beetje minder glad is, dan kunnen we weer trainen.
Zekers, echt een goede oefening, spijt ervan dat ik deze niet eerder heb gedaan.
Weet niet wat je BF momenteel is. Weet niet eens wat die van mij is, tijdje niet meer geclipt. Ik vermoed zo rond de 18%. Ik wil die 3 kg er nog bij voor april, 110kg klinkt mooi @18%. Maar dat gaat lastig worden aangezien ik ook op snelheid en conditie moet gaan trainen voor de wedstrijd.
Thnx Mark.
Vanavond is het weer tijd voor een training, heb er weer zin in na een paar dagen stil zitten.

Dan kan ik er over enkele maanden al staan. Als ik 150kg weeg zal ik niet boven de 20% komen. Zie je het al voor je ruim 35kg spiermassa erbij.![]()
hehehe
Dat is toch wel handig voor de log of de stones. 
Pick a number.Jaaaaa.... dat zie ik wel voor me... Als jij 35 kilo muscle erbij hebt, ga ik je stalkenhehehe
![]()

als het fysiek zomaar ineens aan kwam waaien, maar er moet hard voor gewerkt worden

als hij zich nog droger zet --> Mr. O

als hij zich nog droger zet --> Mr. O
nee effe serieus, ik dacht dat hij 130kg on season woog?