AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
142 op dat vetpercentage, daar mogen 90% van de bodybuilder van dromen :D

Volgens Wikipedia weegt hij 142kg, ongetwijfeld Off Season, maar alsnog beestelijk voor de lage vet% dat hij zelfs in de offseason heeft. :p

zou eerder zeggen on season, aangezien er dan toch stevig gebulkt wordt :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.264
UB2: Woensdag

Main lift
Log press
5x55kg ?%
5x55kg ?%
3x60kg ?%
5x65kg (duidelijk zwaarder dan 80%) repout

BOR
5x70kg 55%
5x85kg 65%
3x97,5kg 75%
8x104kg 80% repout

Assistance
One arm db press
3x8x22kg

Crossed bench pull-over
3x8x36kg

Skullcrucher
3x12x35kg

Hammer curl
3x12x17kg

Pffff training viel me zwaar. Ik heb de training veel te snel afgewerkt en merkte dat ik het conditioneel zwaar had.
De log met name op techniek gefocust. Durf nu echt te zeggen dat ik de leg drive gunstig kan inzetten en er meer uithaal dan bij een strikte press, wat wel eens anders is geweest. De db press was zwaar voor de core, dat had ik echt niet verwacht. Ook de triceps hadden het zwaar door het locken.

sterk getraint. die 1 armed db press zal zeker ook wel zwaar zijn op je core?

Goed gedaan. Zo te zien was het een hele zware training met die db press en prima Bor. Logpressen blijft een apart geval. Soms heb ik moeite met 65 kg en de andere keer gaat 75 weer makkelijk.:o:)

Lekker bezig geweest. :thumb:

Misschien nog wat techniek op de OA DB press, daar had ik wel iets meer kgs verwacht, of iig minder moeite met deze 22kgs...

gaat goed het met de log zo te zien

• #4.270
sterk getraint. die 1 armed db press zal zeker ook wel zwaar zijn op je core?
Thnx, ik ga het morgen voelen.

Goed gedaan. Zo te zien was het een hele zware training met die db press en prima Bor. Logpressen blijft een apart geval. Soms heb ik moeite met 65 kg en de andere keer gaat 75 weer makkelijk.:o:)
Kan ik me voorstellen, het is toch een technische oefening.

Thnx Marco.
Thnx maat.

Misschien nog wat techniek op de OA DB press, daar had ik wel iets meer kgs verwacht, of iig minder moeite met deze 22kgs...
Ik start met alle nieuwe oefeningen bescheiden. Minder ego en meer techniek. Hoe sneller en beter ik de techniek onder controle krijg hoe meer progressie ik ga boeken.

Zo heel zwaar was het ook weer niet (voor de schouder dan), maar links is toch wel wat zwakker merk ik. Tevens is het een assistance oefening en daar ga ik niet te zwaar op.
gaat goed het met de log zo te zien
Dit is echt een van de eerste keren dat ik echt aan de push/jerk techniek werk.

Ik ben nog lang niet tevreden. :(

Mooie Log Press Mc.!
Goed de push onder de knie?
Is het trouwens elke rep cleaned of alleen 1st rep?

• #4.272
Techniek komt maar ben nog niet waar ik wezen wil.
Ik doe een keer cleanen en daarna blijven pressen.

De log clean doe ik later op een aparte dag.

Techniek komt maar ben nog niet waar ik wezen wil.
Ik doe een keer cleanen en daarna blijven pressen.

De log clean doe ik later op een aparte dag.

Ah oke. Dus je cleant ook met de log? Geen barbell?
Vind het cleanen en pressen met barbell veel zwaarder, denk ook dat dat beter is. :D

Zo dat zijn sterke rows man:thumbs:

Hahah ik zei het toch, bizar he wat die one arm dumbbell press met je lichaam/core doet. Ik ben toch maar savickas presses gaan doen, de dumbbells gaan bij ons niet zwaar genoeg, en op wedstrijden begint zo een one arm dumbbell press pas vanaf een kilo of 45 daarom zag ik het nut er niet van om eindeloos te pressen met 40kg

gaat lekker man keep it up!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven