g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx, ik ga het morgen voelen.sterk getraint. die 1 armed db press zal zeker ook wel zwaar zijn op je core?
Kan ik me voorstellen, het is toch een technische oefening.Goed gedaan. Zo te zien was het een hele zware training met die db press en prima Bor. Logpressen blijft een apart geval. Soms heb ik moeite met 65 kg en de andere keer gaat 75 weer makkelijk.![]()
Thnx maat.
Ik start met alle nieuwe oefeningen bescheiden. Minder ego en meer techniek. Hoe sneller en beter ik de techniek onder controle krijg hoe meer progressie ik ga boeken.Misschien nog wat techniek op de OA DB press, daar had ik wel iets meer kgs verwacht, of iig minder moeite met deze 22kgs...
Dit is echt een van de eerste keren dat ik echt aan de push/jerk techniek werk.

Techniek komt maar ben nog niet waar ik wezen wil.
Ik doe een keer cleanen en daarna blijven pressen.
De log clean doe ik later op een aparte dag.

Heb je mijn training van afgelopen zondag niet gezien? Ik doe ook de power clean met een bar. En wat is beter als je de log moet cleanen op wedstrijden?
Check mijn schema. http://forum.dutchbodybuilding.com/...erker-worden-191471/index209.html#post4482884![]()