- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat begrijp ik dat je daar een barbell voor kunt gebruiken. Check mijn training, ik doe de barbell rollouts. Ik dacht dat Ove deze met de ab roller deed.

wrist rollsIk had jouw post anders geinterpreteerd. Een barbell-roll-out was vroeger een wristcurl waarbij je de hand opent, zodat zowel de onderarm als de vingers gestimuleerd werden.![]()
?Heb je de hele discussie over de rackpulls gemist?
http://forum.dutchbodybuilding.com/...erker-worden-191471/index217.html#post4527075
Klinkt als een worstebroodje met de worst gemaakt van he vlees van een pols!

Daar doe ik het ook voor, om wat van elkaar te leren. Dit soort discussies zetten me aan het denken.Mooie discussie dat.
Om er nog ff op terug te komen.
Ik vond je theorie erg sterk, maar laten we even naar de praktijk gaan; voel jij je hams meer bij deads of bij rack pulls?
Finger (wrist) curls.
---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------
Klinkt als een worstebroodje met de worst gemaakt van he vlees van een pols!![]()

Je doet dus dezelfde oefening, deze dus.ab-roller crunch
een bb met twee schijfjes van bijv 5kg's aan de uiteinde
hier pak ik hem dus altijd breed maar grippvariaties zijn er in overvloed
volgens mij gaf dat plaatje dat ook aan
Een mooie voor als je een gladde vloer hebt en op een andere manier wilt schoonmakenlijkt mij een erg zware oefening die barbell roullout , lijkt simpel maar zal het zeker niet zijn

mannetje

Tsja, ik ben al niet zo heel erg opdrukkerig met dat dikke lichaam van me, en core training achtig ben ik ook niet, dus het was voor mij enorm zwaar...leuke oef hum
mijn maatje is nogal gek van buik-training
dus ik zal hem hiermee eens verrassen

10 kilo is al dodelijk genoeg.Deze oefeningen gaan veel verder dan alleen je buik. Het gaat juist om de samenwerking van alle core spieren. Vandaar dat ik deze oefeningen als veel waardevoller acht dan de old-skool crunches of leg raises.