g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

p*ssy ecto modeEn hier ga je de fout in.Je volledige posterior chain is toch nodig voor heup extensie? Je hams, glutes en erector zijn allemaal nodig. Knip je de hams door, zakt je kont op je enkels, knip je de erector door tetter je voorover. Een rackpull is een partial deadlift, waarbij de hoek in de heup kleiner is, maar de vorm, en daarmee ook de belasting, is vergelijkbaar met de bovenste helft van de deadlift.
Ik denk dat de verhoudinging van belasting over de posterior chain, dus bijvoorbeeld een verschuiving van het accent tussen erector en hamstrings, afhangt van de rek op de hamstrings, vnl. aan het begin van de beweging. Die rek kun je op twee manieren versterken, 1) door diep voorover te hangen met je torso, en 2) door de knieën gestrekt te hebben.
Thnx.lekker chick, die grip van je gaat ook de goede kant op. mooi squat PR

Thnx Tjok, ben er zelf ook heel blij mee.
Ik doe ze ook met 60 (of meer)kg db's, maar ze vallen na 20 secs steeds uit m'n handen. Griptraining zit ook na zware romanian deadlifts bij mij, schiet niet echt opThnx.
Zodra ik aan de 60sec zit ga ik met de 60kg db´s werken.

Gaat wel lekker inderdaad. Zeker als je merkt dat je gelijk had met die deads die de squats een beetje in de weg zaten. Thnx.Gaat lekker Mc.
Lekker constant bezig, nieuwe pr, Tsjok's opmerking genegeerd, grip word beter.
Komt helemaal goed.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Lekkere squat chick! misschien is de uitleg al geweest, maar ik ben verschrikkelijk lui, wat is een barbell roll out?

Onderschat die racks niet. Ik voer ze zeer waarschijnlijk anders uit dan dat jij dat doet.Goed bezig. Toen ik je laatste rackpulls had gezien d8 ik toch wel een kansje te maken, maar die laatste training was heel pittig. Good job.![]()
Schreeuwt om filmpjes natuurlijk!Onderschat die racks niet. Ik voer ze zeer waarschijnlijk anders uit dan dat jij dat doet.
Dit is toch die ab roller?ik pak hem altijd vrij breed - als ik hem doe
knap zonder spotter - dat zou ik zelf nog niet doen met dit gewicht
morgen eerst maat eens diep gaan op de front/squats en deadlifts
Dit is toch die ab roller?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hoe kun je die nou breed uitvoeren?