Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rofllidmaatschap is 1 pak chocomel mee nemen voor alle anderen die aanwezig zijn. Zie het als ontgroeningrofl
Had daar ook een discussie'tje over met wat mensen mbt Yoke-techniek. Voor stabiliteit pakken veel mannen de yoke breed vast. Maar op die manier voelt het bij mij alsof de stang dan in me rug snijt en krijg de Yoke niet eens van de grond. Pak ik de Yoke High Bar met handen dicht bij me schouders dan krijg je hetzelfde als met de squat. Rug is steviger en stabieler, traps komen omhoog en ik kon met de Yoke lopen zonder drop. Schijnt dat dit niet meer werkt vanaf de 300kg, maar zie dan wel weer.

Nette training. Het lijkt me wel duidelijk dat die 120 Bench er in zit.
Ik ga morgen maar weer eens aan de bak.
Hmmm...Die 120kg moet ook gaan lukken. Die ga ik op de meet gewoon ff doen.![]()

Boven in? Mijn onderrug is echt verrot vandaag.rackpulls zijn opzich wel fijn. Vooral als je boven in last hebt
Pray for me hummer.

Dat all-round verhaal komt door de events vermoed ik. Nadeel is dat je toch minder snel progressie gaat boeken op de grote 3, het is slopend. Ookal heb ik binnenkort een powerlift wedstrijd, mijn focus ligt momenteel op events.Goed bezig Mark. Ik zie heel veel all-round verbeteringen in je trainingen.
Langzaam maar zeker kom je in de buurt van de 500kg PL.![]()
Heb niets aan de techniek aangepast. Ik zal de volgende keer eens flimen waarbij ik je de techniek laat zien. Ik vermoed dat mijn racks heel dicht tegen mijn deads aanliggen.vorige keer had je nogal moeite met de rackpulls
dacht ik zo
techniek iets aangepast en kijk hem eens gaan
netjes die 200
aan je stand verplicht he
Wie weet..?ik ben benieuwd
laat maar komen
misschien heb ik er wat aan
en komt het mijn explosiviteit ten goede