- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op een meet is het paused heDie 120kg moet ook gaan lukken. Die ga ik op de meet gewoon ff doen.![]()
vergeet dat belangrijk deeltje niet 
De afgelopen dagen niks kunnen doen, druk druk druk ().
Zometeen een heerlijke powerlift training. Focus op techniek. Wel wil ik toch een aantal serieuse lifts gaan doen. Kijken hoe het gaat als ik de drie grote lifts achter elkaar moet doen.
Je ging weer top vandaag. Kan alleen punten op het banken pakken bij jou.Ik ben benieuwd, heb zin om te trainen! Wel een beetje op krachten kunnen komen ondanks de drukte?
Mijn meet en mijn regels.op een meet is het paused hevergeet dat belangrijk deeltje niet
![]()

Komt ie dan he.

Voordeel dat de gym zo dichtbij is.mooie gewichten neer gezet mark. Jij bent ook al snel thuis zeg

Jij was snel voor ons gaan trainen zag ik. Was toch best zwaar, voel ook dat die strongman trainingen nog steeds veel van mij eisen.de beste man woont 5 minuten fietsen van DJ's af
zware poep zie ik...grote drie![]()
Alleen bij de squat hield ik nog wat over inderdaad. Daar wil ik heel graag een pr op zetten.Was een leuke training. Die squats gingen netjes, je kon makkelijk meer.
Zou zeker lekker zijn. Als mijn herstel goed gaat moet ik toch wel ergens een pr kunnen zetten.
Jij was snel voor ons gaan trainen zag ik. Was toch best zwaar, voel ook dat die strongman trainingen nog steeds veel van mij eisen.
Alleen bij de squat hield ik nog wat over inderdaad. Daar wil ik heel graag een pr op zetten.