Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.541
Sterke training Marc!
Al meer info over de 13e? :)
Mark, met een k. ;)
Helaas maar de meet zit vol. Mocht er nog iemand uitvallen dan hou ik je op de hoogte.
Dacht...ga ff snel deadliften voordat jullie de tent afbreken :D
Alleen erwin breekt de boel af bij de deadlift.

:D

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Geen Bench? Lijkt me verder een vrij aardig idee!
Bench is niet zo belangrijk voor strongman. Vandaar de incline press. Die gebruik je nog bij de wheelflip.

maximale prestatie vandaag mc
de grote drie pakken en zulke gewichten neezetten
je bent sterker geworden imo
succes met je nieuwe schema -ziet er doordacht uit
hee mc - krijg je nu ook zo'n strongmanbuikje:D

Lijkt me een degelijk schema. :thumb:
Succes er mee.

Bench is een blessuregevoelige oefening en heeft verder 0,0 carryover voor een strongman. ;)
lijkt mij niet zo blessuregevoeling. deadlift en squats zijn dat meer imo.

maar ziet er deftig uit mark. alleen is CGBP misschien niet een goede toevoeging? voor carryover naar de log lift

maar ziet er deftig uit mark. alleen is CGBP misschien niet een goede toevoeging? voor carryover naar de log lift
Niks is blessuregevoelig als je je verstand gebruikt natuurlijk... ;)

Wat die CGBP betreft ben ik het wel met je eens.
Anderen doen 'm precies om die reden. :thumb:

• #4.547
maximale prestatie vandaag mc
de grote drie pakken en zulke gewichten neezetten
je bent sterker geworden imo
succes met je nieuwe schema -ziet er doordacht uit
hee mc - krijg je nu ook zo'n strongmanbuikje:D
Thnx ove. Ik begin wat zwaarder te worden, niet de buik. ;)
Het moet er verder wel nog goed uit blijven zien.

Lijkt me een degelijk schema. :thumb:
Succes er mee.
Thnx zal wel lukken.

Klopt maar toch doet die cgbp niet zoveel voor mij. Ik voel de triceps het beste bij de 1 arm db presses. Heb al heel lang geen inclines meer gedaan, heb daar weer eens zin in.

mooie lifts chick. waarom geen ub/lb meer? (1x ub, 1x lb + events in een week lijkt me ook aardig toch?). ik kom denk ik voor dezelfde keuze te staan de komende periode.

2 gymtrainingen + 1 event training per week doe ik ook. Heb vorig jaar genoeg gemerkt dat 3 gymtrainingen + 1 event training gewoon teveel is (voor mij). Ik maakte vooruitgang op events (vooral door techniek en gewenning imo) maar mijn gymstats bleven quasi hetzelfde.

• #4.550
mooie lifts chick. waarom geen ub/lb meer? (1x ub, 1x lb + events in een week lijkt me ook aardig toch?). ik kom denk ik voor dezelfde keuze te staan de komende periode.
Met maar 2 gym trainingen wil ik wel mijn hele lichaam trainen. Daarnaast zie ik de squat en deadlift in een training niet zitten om voluit te gaan.
2 gymtrainingen + 1 event training per week doe ik ook. Heb vorig jaar genoeg gemerkt dat 3 gymtrainingen + 1 event training gewoon teveel is (voor mij). Ik maakte vooruitgang op events (vooral door techniek en gewenning imo) maar mijn gymstats bleven quasi hetzelfde.
Klopt, ik boek nu progressie op events en mijn gym oefeningen blijven hangen.

Met maar 2 gym trainingen wil ik wel mijn hele lichaam trainen. Daarnaast zie ik de squat en deadlift in een training niet zitten om voluit te gaan.
OK, kan ik me iets bij voorstellen. Ik hou het denk ik voorlopig bij UB/LB en een eventtraining, kijken hoe dat bevalt (en dan gewoon de ene week squat, andere week deadlift max)

Ik zou wel op dag 2 nog een extra ab oefening derin gooien zoals Hanging Leg Raises (traint je core en je grip :))

• #4.553
Daar vind ik de oefeningen weer te belangrijk voor. Jij pakt dan per 2 weken de belangrijkste oefeningen en ik iedere week. Maar ub/lb blijft een heerlijk schema.

ik merk bij mezelf dat minder meer is, dus zo gauw ik events kan trainen ga ik denk ik 1x in de week nog bench-row-squat doen + 1x per week events

zou toch wat triceps isolatie doen :)

en incline press om de week wisselen met CGBP

Lekkere training Big Chick, degelijke stats.

Had alleen die deadlift iets hoger verwacht bij jou? Ik dacht dat je sterker was hierin joh, dat je rond de 220 zat.

• #4.557
Ik ga dit schema samen met Roy doen, eindelijk weer eens een trainingspartner. Misschien dat ik dan weer wat meer progressie boek. Roy is ook een flink pak sterker. :D

Roy wilde hiermee beginnen en als hem iets niet bevalt dan passen we dat wel aan. Kijken of hij te porren is voor een cgbp.

@Loo: Het zat er niet in helaas, is ook wel zwaar na een squat en bench press.
Daarnaast lever ik in met de gym lifts door de strongman events. Verder kan het ook zijn dat ik een wat mindere dag had en over enkele weken zwaarder til. Ik voel gewoon dat ik aan een deload toe ben.

Laatst bewerkt:
  • #4.559
Hahaha die 220 komt wel ben maar niet bang. Misschien zit ie er wel al in (op een goede dag als eerste oefening) maar het is geen prioriteit momenteel. Een 280kg yoke wel. ;)

Alles op zen tijd je zult altijd baas boven baas hebben :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven