- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
zou toch wat triceps isolatie doen
en incline press om de week wisselen met CGBP
Allebei is toch beter.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou toch wat triceps isolatie doen
en incline press om de week wisselen met CGBP

Daar vind ik de oefeningen weer te belangrijk voor. Jij pakt dan per 2 weken de belangrijkste oefeningen en ik iedere week. Maar ub/lb blijft een heerlijk schema.

Hahaha die 220 komt wel ben maar niet bang. Misschien zit ie er wel al in (op een goede dag als eerste oefening) maar het is geen prioriteit momenteel. Een 280kg yoke wel.![]()
Inderdaad, gewoon zelf lekker progressie blijven boeken.Alles op zen tijd je zult altijd baas boven baas hebben![]()
155kgik weet zeker dat hij erin zit
je hebt gisteren ook 150 kg op je nek gehad
vergeet dat niet

Was toch eens goed om het allemaal eens in een training aan te voelen. Thnx Marco.Goed bezig Mark. 15kg onder je Pr in 1x (!) is very nice.![]()
Kijk dat heb ik nodig, ff een frisse blik op het schema. De squat en deadlift zijn altijd mijn basis geweest en dan was het een logische gedachte om daarmee te beginnen.mark:
hangcleans VOOR squat en pushpress VOOR deadlift...
explosieve oefeningen altijd eerst zetten... sowieso is pushpressen met een volle rug 1x leuk en daarna wil je het niet meer. je zal waarschijnlijk ook nog merken dat je squats + deads lekkerder gaan als je daarvoor oly lifts hebt gedaan
en, laat assistance assistance zijn he... elk setje 2/3 reps over houden
mark:
explosieve oefeningen altijd eerst zetten... sowieso is pushpressen met een volle rug 1x leuk en daarna wil je het niet meer. je zal waarschijnlijk ook nog merken dat je squats + deads lekkerder gaan als je daarvoor oly lifts hebt gedaan
m.a.w je zet de powercleans ook voor je squats neer mc?
ik haak effe in omdat ik morgen dus die powercleans gaan doen
mark:
en, laat assistance assistance zijn he... elk setje 2/3 reps over houden
dan ga ik morgen beginnen met powercleans en daarna de full squatsoke bedanktdan ga ik morgen beginnen met powercleans en daarna de full squats
ik wil ook een begin gaan maken met squat lockouts ( dat zal alleen in de smith gebeuren omdat niet anders kan - ik ben benieuwd
zal best een leuke ervaring zijn... squats gaan na een setje powercleanen over het algemeen een stuk soepeler...
no offence, maar waarom squat lockouts eigenlijk ?
ik kan op dit ogenblik denk ik een goeie 140 kg squat maken - die wil ik gaan verzwaren en door met zwaardere lockouts te gaan trainen hoop ik
meer power te krijgen hiervoor
het zal de eerste keer zijn powercleans voor het squatten , ik ben benieuwd
ik denk dat je je squat niet gaat verbeteren met lockouts hoor... lockouts zijn meer om je lichaam te laten wennen aan hele zware gewichten op je rug (bijv. voor yoke) imho
Het kan mentaal werken bij het uitstappen van de squat.
ik denk dat je je squat niet gaat verbeteren met lockouts hoor... lockouts zijn meer om je lichaam te laten wennen aan hele zware gewichten op je rug (bijv. voor yoke) imho