Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Daar vind ik de oefeningen weer te belangrijk voor. Jij pakt dan per 2 weken de belangrijkste oefeningen en ik iedere week. Maar ub/lb blijft een heerlijk schema.

Valt op zich wel mee, ik pak bij m'n deadlift max dag altijd squats op reps, en bij m'n squat max dag zit ik erover te denken om deadlift op reps extra te doen. Ik hou je op de hoogte ;)

Hahaha die 220 komt wel ben maar niet bang. Misschien zit ie er wel al in (op een goede dag als eerste oefening) maar het is geen prioriteit momenteel. Een 280kg yoke wel. ;)

ik weet zeker dat hij erin zit
je hebt gisteren ook 150 kg op je nek gehad
vergeet dat niet

Goed bezig Mark. 15kg onder je Pr in 1x (!) is very nice.:)

mark:

hangcleans VOOR squat en pushpress VOOR deadlift...

explosieve oefeningen altijd eerst zetten... sowieso is pushpressen met een volle rug 1x leuk en daarna wil je het niet meer. je zal waarschijnlijk ook nog merken dat je squats + deads lekkerder gaan als je daarvoor oly lifts hebt gedaan

en, laat assistance assistance zijn he... elk setje 2/3 reps over houden

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.566
Alles op zen tijd je zult altijd baas boven baas hebben :)
Inderdaad, gewoon zelf lekker progressie blijven boeken.

ik weet zeker dat hij erin zit
je hebt gisteren ook 150 kg op je nek gehad
vergeet dat niet
155kg ;)
Klopt en ik merk vandaag ook dat ik maar aan een deload moet gaan beginnen. Mijn herstel is niet goed. Als ik zo doorga boek ik geen progressie meer. Als ik lekker fris en sterk ben zal het stukken beter gaan.

Goed bezig Mark. 15kg onder je Pr in 1x (!) is very nice.:)
Was toch eens goed om het allemaal eens in een training aan te voelen. Thnx Marco.
mark:

explosieve oefeningen altijd eerst zetten... sowieso is pushpressen met een volle rug 1x leuk en daarna wil je het niet meer. je zal waarschijnlijk ook nog merken dat je squats + deads lekkerder gaan als je daarvoor oly lifts hebt gedaan

Kijk dat heb ik nodig, ff een frisse blik op het schema. De squat en deadlift zijn altijd mijn basis geweest en dan was het een logische gedachte om daarmee te beginnen.

Hele goeie tip en eigenlijk ook erg logisch. Je moet die lifts explosief kunnen doen anders heb je er niks aan. Thnx Erwin. :thumbup:

Assistance doe ik inderdaad met een lagere intensiteit.

youre welcome

mark:

m.a.w je zet de powercleans ook voor je squats neer mc?
ik haak effe in omdat ik morgen dus die powercleans gaan doen

• #4.569
Ja de explosieve lifts gaan nu als eerste.

mark:

Ja de explosieve lifts gaan nu als eerste.

oke bedankt:) dan ga ik morgen beginnen met powercleans en daarna de full squats
ik wil ook een begin gaan maken met squat lockouts ( dat zal alleen in de smith gebeuren omdat niet anders kan - ik ben benieuwd

oke bedankt:) dan ga ik morgen beginnen met powercleans en daarna de full squats
ik wil ook een begin gaan maken met squat lockouts ( dat zal alleen in de smith gebeuren omdat niet anders kan - ik ben benieuwd

zal best een leuke ervaring zijn... squats gaan na een setje powercleanen over het algemeen een stuk soepeler...

no offence, maar waarom squat lockouts eigenlijk ?

zal best een leuke ervaring zijn... squats gaan na een setje powercleanen over het algemeen een stuk soepeler...

no offence, maar waarom squat lockouts eigenlijk ?

ik kan op dit ogenblik denk ik een goeie 140 kg squat maken - die wil ik gaan verzwaren en door met zwaardere lockouts te gaan trainen hoop ik
meer power te krijgen hiervoor

het zal de eerste keer zijn powercleans voor het squatten , ik ben benieuwd

ik kan op dit ogenblik denk ik een goeie 140 kg squat maken - die wil ik gaan verzwaren en door met zwaardere lockouts te gaan trainen hoop ik
meer power te krijgen hiervoor

het zal de eerste keer zijn powercleans voor het squatten , ik ben benieuwd

ik denk dat je je squat niet gaat verbeteren met lockouts hoor... lockouts zijn meer om je lichaam te laten wennen aan hele zware gewichten op je rug (bijv. voor yoke) imho

• #4.574
Het kan mentaal werken bij het uitstappen van de squat.

ik denk dat je je squat niet gaat verbeteren met lockouts hoor... lockouts zijn meer om je lichaam te laten wennen aan hele zware gewichten op je rug (bijv. voor yoke) imho

inderdaad... het bouwt een stevigere core op, maar dat is op dit niveau kan je dat ook nog prima doen door gewoon te squatten... je kan beter die tijd in 3-4 werksetjes fullsquat extra stoppen

Het kan mentaal werken bij het uitstappen van de squat.

inderdaad, thats it...

er gaan meerdere wegen naar Rome ;)

Schema ziet er lekker uit man, en misschien is less wel echt more.....

Hoorde van Snake dat de meet heel gezellig was, baalde man. ik heb thuis zitten huilen om het droevige veldspel van ajax.

dat is eigenlijk ook wat ik bedoelde te zeggen , maar niet zei:o
ik probeer mijn lichaam te laten wennen aan de heavy weights

• #4.579
Ik mocht het eigenlijk niet vertellen maar volgend jaar gaan ove en ik samen een strongman-team vormen. Lockouts is een onderdeel van zijn voorbereiding. Zet um op maat!

hehe
zou je wel willen he
ik zou je nog verbazen ook denk ik

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven