Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.102
Eens met chopper. Als je na al die tijd nog steeds met zo'n flut farmers aankomt. Ik zag ze liggen en wist meteen dat dit niks kon worden. Die dingen wegen leeg 20kg dus er moest heel veel schijven op.

Maar het ergste vond ik dat niets klaar stond. De yoke was er nog niet dus toen hebben ze de farmers naar voren gehaald, ook dat ging dus fout. Toen kwamen er 2 wasmachines. Iemand legde die balls of steel erop en die ging al door de bovenplaat heen. Man man man het amateurisme droop ervan af.

Moest je naar de toilet dan kon je bij bewoners aanbellen om daar op de toilet te gaan.

Zoals ik al eerder heb gezegd: Een prachtig visitekaartje voor de sport !

erg jammer chick. nu sta je zeker ook weer extra gedreven op de NCC :P

Jammer Mark dat het zo gelopen is; nu lekker opladen voor de NCC.
Daar zit wel een goede organisatie achter.:)

Die wheelflip van jou en Roy ging echt snel man! Was wel gezellig in het begin. Jammer dat jullie zo snel besloten om rechts om keert te maken.

Jammer dat we onze strijd niet hebben kunnen afmaken man, check je op een volgende wedstrijd!

Zonde zeg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.110
erg jammer chick. nu sta je zeker ook weer extra gedreven op de NCC :P
Geloof dat maar, daar ga ik echt flink mijn best doen. Maak je borst maar nat. :D

hey chick heb jij, of misschien roy, geen zin om mee te doen aan de oerzeeuw... dat is gewoon een soort voorprogramma voor de start van de giro. o.a cardeadlift met een ploegleidersauto uit de giro en op een SUPER locatie!

http://www.realdutchpower.nl/aankondigingen2010/oerzeeuw.htm
Ik ben nu toch wel naar iets anders uit aan het kijken wat een zware wedstrijd is om deze vieze smaak weg te spoelen.

Jammer Mark dat het zo gelopen is; nu lekker opladen voor de NCC.
Daar zit wel een goede organisatie achter.:)
Daar ga ik wel van uit Marco. ;)

Die wheelflip van jou en Roy ging echt snel man! Was wel gezellig in het begin. Jammer dat jullie zo snel besloten om rechts om keert te maken.
Het was een goede start inderdaad. Had er echt zin in maar ja. Wij hadden al dingen gehoord en Roy en ik keken elkaar aan we wisten genoeg.
Jammer dat we onze strijd niet hebben kunnen afmaken man, check je op een volgende wedstrijd!
We zullen elkaar zeker nog eens tegenkomen. ;)

echt klote man van zo'n afloop...
hard gewerkt de laatste tijd, flink wat gains gemaakt op de events. en dan krijg je zoiets

Fungames om om te huilen. :roflol:

Ha ha. Celtic Strong Men schijnt net zo goed georganiseerd te worden...daar word je mail al niet eens beantwoord.:rolleyes:

Is de wedstrijd nog wel gefinished?

****games 2010 :mad:

De voorspellingen zagen er niet goed uit met veel regen opkomst. Wij nog gebeld maar het zou daar droog zijn dus het gaat allemaal door. De vrouwtjes mee in de auto en met veel goede zin richting het zuiden. Daar aangekomen zag ik meteen wat bekende vaak via foto's zoals Sanca en Tito. Maar ook Berry was daar, altijd leuk om even wat te kletsen met elkaar.

We hebben ons netjes inschreven en even wat onderdelen aangevoeld. Zag 3 banden liggen wat ik vreemd vond aangezien op het programma een band van 320kg op reps binnen 45 sec moest worden geflipt. Ze hadden er een medley van gemaakt waarbij je elkaar mocht aftikken.

Hoewel dit geen verkeerde keuze was ben ik zelf nooit zo blij met het op het laatste moment aanpassen van onderdelen. We moesten een lotje trekken en wat denk je, als nummer 3 starten. Er deden bij aanvang 14 teams mee.

Tiremedley: 200kg tire + 270kg tire + 330kg tire alle banden 5 flips
Ik ben van start gegaan en kon goed jagen achter die eerste band. Ging vrij snel allemaal. De tweede band heb ik 3 flips gemaakt en we hadden afgesproken dat ik daarna Roy zou aftikken zodat hij dan de rest kon doen.

Dit was geen verkeerde keuze ook Roy ging lekker en we hadden een tijd van 1:13 min. We waren het snelste team op dat moment. Maar er kwamen nog wat sterke gasten na ons. Bijna ieder team sneuvelde op onze tijd, er was er maar 1 sneller dus mooi de 2e plaats te pakken.

Farmerswalk: 2x100kg op afstand
Ik had er duidelijk zin in om een mooi resultaat verder neer te zetten maar toen begon de ellende. De meest waardeloze farmers die ik ooit heb gezien worden te voorschijn gehaald. Meteen al bij de eerste run brak een loading pin af. Damn geen farmerswalk! Daar konden wij juist mooie punten op halen.

Ik zal het verder kort houden, hierna werd het nog erger en na ruim 1 uur wachten in de kou en regen hadden wij er geen zin meer in en zijn naar huis gegaan. Nooit meer fungames voor mij!

Wat een drama! Damn...

Onzin, ik heb twee wedstrijden van Flutgames meegedaan en beide keren was het huilen met de pet op.
Pure laksheid, iets anders kan het niet zijn.

dat zou kunnen , dat weet ik niet
maar ik kan mij niet voorstellen dat mensen die dit organiseren
zo'n insteek hebben
+ is dit de eerste keer dan moet zoiets gelijk melden anders gebeurd het de volgende keer weer

dat zou kunnen , dat weet ik niet
maar ik kan mij niet voorstellen dat mensen die dit organiseren
zo'n insteek hebben
+ is dit de eerste keer dan moet zoiets gelijk melden anders gebeurd het de volgende keer weer

Is al tig keren wat van vermeld, maar er word schijnbaar niks mee gedaan, en daar word je gewoon pissig van als je 250km moet rijden.

Onzin, ik heb twee wedstrijden van Flutgames meegedaan en beide keren was het huilen met de pet op.
Pure laksheid, iets anders kan het niet zijn.

Is al tig keren wat van vermeld, maar er word schijnbaar niks mee gedaan, en daar word je gewoon pissig van als je 250km moet rijden.

als dit idd gemeld er word niks meegedaan , dan is dit een hele slechte zaak
voor de sport + voor mensen die dit wel goed kunnen
diep rood voor die mensen dan:mad:

Ik dacht: "Laat ik eens zien hoe Mc gevaren is..." ;)
Meer gezonken dus eigenlijk!
Da's echt flink klote man.

Zonde zeg!

...wát een prutorganisatie.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven