****games 2010
De voorspellingen zagen er niet goed uit met veel regen opkomst. Wij nog gebeld maar het zou daar droog zijn dus het gaat allemaal door. De vrouwtjes mee in de auto en met veel goede zin richting het zuiden. Daar aangekomen zag ik meteen wat bekende vaak via foto's zoals Sanca en Tito. Maar ook Berry was daar, altijd leuk om even wat te kletsen met elkaar.
We hebben ons netjes inschreven en even wat onderdelen aangevoeld. Zag 3 banden liggen wat ik vreemd vond aangezien op het programma een band van 320kg op reps binnen 45 sec moest worden geflipt. Ze hadden er een medley van gemaakt waarbij je elkaar mocht aftikken.
Hoewel dit geen verkeerde keuze was ben ik zelf nooit zo blij met het op het laatste moment aanpassen van onderdelen. We moesten een lotje trekken en wat denk je, als nummer 3 starten. Er deden bij aanvang 14 teams mee.
Tiremedley: 200kg tire + 270kg tire + 330kg tire alle banden 5 flips
Ik ben van start gegaan en kon goed jagen achter die eerste band. Ging vrij snel allemaal. De tweede band heb ik 3 flips gemaakt en we hadden afgesproken dat ik daarna Roy zou aftikken zodat hij dan de rest kon doen.
Dit was geen verkeerde keuze ook Roy ging lekker en we hadden een tijd van 1:13 min. We waren het snelste team op dat moment. Maar er kwamen nog wat sterke gasten na ons. Bijna ieder team sneuvelde op onze tijd, er was er maar 1 sneller dus mooi de 2e plaats te pakken.
Farmerswalk: 2x100kg op afstand
Ik had er duidelijk zin in om een mooi resultaat verder neer te zetten maar toen begon de ellende. De meest waardeloze farmers die ik ooit heb gezien worden te voorschijn gehaald. Meteen al bij de eerste run brak een loading pin af. Damn geen farmerswalk! Daar konden wij juist mooie punten op halen.
Ik zal het verder kort houden, hierna werd het nog erger en na ruim 1 uur wachten in de kou en regen hadden wij er geen zin meer in en zijn naar huis gegaan. Nooit meer fungames voor mij!