XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.061
Vrijdag: FB deload
Push press
5x40kg
5x50kg
5x50kg

Deadlift

5x120kg
5x120kg

Savickas press

5x30kg
5x30kg

Goodmorning
5x50kg
5x50kg

Pull down
5x60kg
5x70kg

DB curl
6x12kg
6x12kg

DB holds 36mm
50sec 50kg
50sec 50kg
50sec 50kg

De holds weer even gedaan om de grip weer wat aan te sterken, dit was dus geen deload. Een pr benadering, ging gelukkig wat eenvoudiger dan de laatste keer. Heb hier al bijna 3 maanden niet meer specifiek op getraind.

50kg holds is wel weinig. herinner me dat je het met 100kg farmers deed. je zegt dat de holds geen de-load zijn, maar puur kijken naar dat verschil zou ik zeggen van wel in jouw geval.

• #5.063
Eerste 2 setjes zijn nog goed te doen maar die laatste is echt knijpen niet normaal. Je onderarmen zijn keihard vol bloed dus dat is dan niet eenvoudig. Toen ik 3x50sec 50kg haalde had ik bij de 100kg farmers 42 sec. Dus dan heb je een indicatie waar ik nu weer zit.

Zelf Roy had er bij de laatste set bijna problemen mee en die heeft flinke knijpkracht.

Lekker rustig aan:). Was dit de laatste deload training? Hoorde dat je maandga weer events ging doen?

• #5.065
Yup een weekje deload, dit was de laatste en het weekend rust.
Maandag ga ik alle events even kort pakken om zo de spierspanning weer wat omhoog te halen.

• #5.066
Maandag: Events
Wheelflip
45 sec: 12x250kg

Yoke
230kg - 20m: 22,3 sec

Farmers
75kg - 60m

1 arm db press
45 sec: 12x34kg

Stones
45 sec: 2x90kg @1.4m

Laatste event training voor de wedstrijd. Alles in wedstrijd volgorde maar dan met minder gewicht. Goed om de spierspanning weer op te bouwen.

-Wheelflip ging wel lekker. Voorheen kreeg ik in 45 sec 10 flips en nu 12 net geen 13.
-Yoke was niet echt snel, op de ademhaling moeten focussen.
-Farmers vielen me nog wat tegen. Merkte dat mijn onderarmen nog wat gaar waren van de timed db holds.
-Bij de press had ik wel een lekkere jerk erin. Gewicht is wel wat licht maar voelde wel aardig.
-Stones was ditmaal een ramp, kreeg de bal niet goed stabiel. Slecht hebben we dan gehad, dan houden we goed voor de wedstrijd. :D

Je presses zagen er netjes uit, zeker voor iemand die zegt slecht te zijn in OH.

Ben je al helemaal klaar voor zondag:D?

je ging goed op die presses chick, techniek zag er solide uit. benieuwd hoeveel reps je pakt met 45kg.

stones gaat vast beter als het niet van die nierstenen zijn :)

wat bedoel je met 45 sec mc
deed je 45 sec over de 12 reps
over is dit de rust-tijd tussen links en rechts
stones lijkt me ook een klote-oef
ik zag pas een filmpie van mike
toen dacht ik al - niks voor mij

• #5.071
Je presses zagen er netjes uit, zeker voor iemand die zegt slecht te zijn in OH.
Ik moet van mijn zwakte mijn kracht maken. Dus moet ik het uit techniek halen, jerken. Thnx.

Ben je al helemaal klaar voor zondag:D?
Ik ben er wel klaar voor, kijken hoe het gaat. Heb er wel zin in. En jij?
je ging goed op die presses chick, techniek zag er solide uit. benieuwd hoeveel reps je pakt met 45kg.

stones gaat vast beter als het niet van die nierstenen zijn :)
Ik hoop dat die 45kg een beetje wil gaan.
Haha ja wat een stenen zijn het. Bij de fungames zijn het stalen 'ballen'. Benieuwd hoe dat gaat.
wat bedoel je met 45 sec mc
deed je 45 sec over de 12 reps
over is dit de rust-tijd tussen links en rechts
stones lijkt me ook een klote-oef
ik zag pas een filmpie van mike
toen dacht ik al - niks voor mij
Op de wedstrijd krijg je 45 sec voor een onderdeel. Wheelflip en de db press is op herhaling. Dus zoveel mogelijk reps halen in die tijd. Je mag zelf kiezen of je dit links en/of rechts doet.

dat wist ik niet
hoe doe je dat met w-up
want je bent niet gelijk aan de beurt
je moet steeds opladen voor een nieuw onderdeel

dat wist ik niet
hoe doe je dat met w-up
want je bent niet gelijk aan de beurt
je moet steeds opladen voor een nieuw onderdeel

na het eerste onderdeel ben je wel warm meestal (ervan uitgaand dat je niet al te lang hoeft te wachten)

Hey chickie, ik heb je log even bijgelezen. maar na de wedstrijd pas weer Strongmannen neem ik aan he?

• #5.076
Woensdag
Seated frontpress

8x40kg
8x50kg
8x50kg
8x50kg

Squat
8x90kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg

Floor press 2 sec pause / pinky / straight legs
8x65kg
8x75kg
8x75kg
8x75kg

BOR
8x70kg
8x80kg
8x80kg
8x80kg

Poeh dat viel niet mee. Tijdje niet meer op volume getraind en dat voelde ik wel. Bij het laatste setje had ik moeite de reps te halen. Nu rust tot de wedstrijd.

lekker he reppen :P
succes met uitrusten voor je wedstrijd.

hoe sta je ervoor mc
heb je er voldoende voor gedaan denk je
in ieder geval good luck en ik hoop dat je goed gaat scoren zo
( effe een voetbalterm ertussendoor )

• #5.079
lekker he reppen :P
succes met uitrusten voor je wedstrijd.
Toch wel ja, ik vind dat toch altijd wel lekker. Het is toch weer wat anders zeker wanneer je niet meer wilt/kunt en je nog 2 reps moet maken. Dat is pijn lijden, heerlijk!

Thnx CP ;)
hoe sta je ervoor mc
heb je er voldoende voor gedaan denk je
in ieder geval good luck en ik hoop dat je goed gaat scoren zo
( effe een voetbalterm ertussendoor )
Vandaag gezonde spierpijn.
Meer had ik niet kunnen doen, heb veel strongman trainingen gedaan de afgelopen maanden. Voorheen had ik een paar keer wat onderdelen aangeraakt maar niet zo periodiek zoals ik dat nu had gepland.

Hoog ga ik niet scooren, zitten heel veel sterke gasten in die wedstrijd. Ik hoop dat ik mezelf niet zal teleurstellen en mijn maat natuurlijk ook niet maar ik ga hard mijn best doen en er dus een mooie dag van maken.

Thnx bro.

Yo succes morgen he!

Is DJs btw open maandag?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven