- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je geen last van je enkels in het begin?Ik heb ook last van me rug gekregen sinds ik oly shoes ging dragen, maar of dat nou de oorzaak zal zijn.
Ben maar niet bang ik voel me nu verrot maar heb een week om te herstellen. Ben blij dat ik er nu achter ben gekomen i.p.v. een paar dagen voor de wedstrijd of op de dag zelf nog met foute schoenen bezig te zijn.We gaan geen blessures krijgen zo kort voor de wedstrijd he!!!!

Bij mij is het bijna hetzelfde als gewoon bankdrukken.als je floorpress doet mc - hoe groot is de afstand van de bb t.a.v je borst ongeveer
ik deed hem afgelopen zo in de smith , en ik schatte de afstand toch wel op zo'n 15 a 20 cm ( dan blijft alleen gemak van eronder kruipen nog over ) dit vind ik teveel en dan gaat het zijn doel voorbij
los op de grond en dan via kleine steuntjes is de afstand zoals hij hoort
volgens mij zal er altijd een bepaalde afstand blijven tussen borst en bb - nietwaar?

Bij mij is het bijna hetzelfde als gewoon bankdrukken.![]()

Floor presses zijn niet voor skinnie superdudes.dat is nou juist het verschil tussen ons hum - no offence big bro![]()

Daarom, fear the wrath of the OMEGA!!!
Ja kom zeg, heb die dingen niet voor niets gekocht.Da's mooi klote Mc.
Echte kerels trainen op hun blote voeten!![]()

Afstand schat ik ruim 10cm in, niet veel meer. Zeker wanneer ik mijn longen flink vul voordat ik aan de lift begin.als je floorpress doet mc - hoe groot is de afstand van de bb t.a.v je borst ongeveer
ik deed hem afgelopen zo in de smith , en ik schatte de afstand toch wel op zo'n 15 a 20 cm ( dan blijft alleen gemak van eronder kruipen nog over ) dit vind ik teveel en dan gaat het zijn doel voorbij
los op de grond en dan via kleine steuntjes is de afstand zoals hij hoort
volgens mij zal er altijd een bepaalde afstand blijven tussen borst en bb - nietwaar?

Bij mij is het bijna hetzelfde als gewoon bankdrukken.![]()

Na de wedstrijd ga ik ze weer gebruiken maar dan alleen voor de squat.Good to hear ...
Ga je die schoenen dan wel nog eens proberen? Of geef je er de brui aan?
Lees dit boek eens, dan begrijp je waarom ik doe wat ik doe.dan zou ik mooi weer die straps om doen mc
je knieen moeten nog langer mee
Na de wedstrijd ga ik ze weer gebruiken maar dan alleen voor de squat.
Lees dit boek eens, dan begrijp je waarom ik doe wat ik doe.
[Link niet meer beschikbaar]