- Waardering
- 1.498
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Waar dan?!er zijn ook echte mannen zonder buikje - beetje jammer![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar dan?!er zijn ook echte mannen zonder buikje - beetje jammer![]()

Bij deze man verbleken alle mannen in de wereld zonder buikje... sorry maar het is waar. En geen roids he, die bestonden in de 19e eeuw nog niet.er zijn ook echte mannen zonder buikje - beetje jammer![]()

En nog lang niet genoeg. Thnx.
Trek het je niet aan, jij bent gewoon een sterke strakke mooiboy!
Bij deze man verbleken alle mannen in de wereld zonder buikje... sorry maar het is waar. En geen roids he, die bestonden in de 19e eeuw nog niet.
En nog lang niet genoeg. Thnx.
Trek het je niet aan, jij bent gewoon een sterke strakke mooiboy!

Gisteren met vrouwtje winkelen en daarna naar een wellness centre.
Kleren kopen is ineens een ramp geworden. Ben in de spijkerbroeken van maatje 34 naar 38 gegaan. Dacht nog met 36 een tijdje door te kunnen gaan maar het lijken wel skinny jeans.
Shirtjes en bloesjes gewoon xxxl en dan zitten ze soms nog erg strak. Ecto's domineren de confectie en de wereld?! En dan vind ik mezelf nog niet groot, denk dat ik maar in Duitsland ga shoppen de volgende keer.

Kleren kopen is ineens een ramp geworden. Ben in de spijkerbroeken van maatje 34 naar 38 gegaan. Dacht nog met 36 een tijdje door te kunnen gaan maar het lijken wel skinny jeans.
Shirtjes en bloesjes gewoon xxxl en dan zitten ze soms nog erg strak. Ecto's domineren de confectie en de wereld?! En dan vind ik mezelf nog niet groot, denk dat ik maar in Duitsland ga shoppen de volgende keer.

Je kunt altijd nog een T-shirt van Inzer bestellen 5XL, dat past nog wel een tijdje.![]()

Die van Inzer die ik heb is echt groot.

Fouad is wel een stukkie kleiner dan onze Cor denk ik...Tommy Hilfiger shirts zijn serieus nog best goed qua maat volgens mij. Ik pas daarvan L en XL is goed ruim. Haal er altijd een hoop van in de uitverkoop voor 18 eu ongeveer.
Volgens mij past zelfs Fouad ze, dus die moet je ook wel passen![]()

In Duitsland zijn de maten over het algemeen wat groter, minder ecto's daar met al die würst und bier!het is idd waardeloos... de gangbare kleding is sinds m'n 15e ofzo al te klein voor me dus ben al enige tijd aangewezen op grote maten zaken![]()
Lengte was inderdaad al lastig en nu dit erbij. Risico van het vak.Dat je zo lang bent is ook nog eens een bijkomend probleem.. bij mij in ieder geval![]()

Tja, hoort erbij... Vandaag had ik toevallig nog eens een hemdje (xxl) uit de kast gepakt dat ik al een tijdje niet meer aan heb gehad, toen ik 2 meter met de auto had gereden had ik het moeten uitdoen omdat ik niet meer kon sturen, wtf![]()
Dat had ik willen zien.Niet haten!

Erg modieus ook lijkt me.Je kunt altijd nog een T-shirt van Inzer bestellen 5XL, dat past nog wel een tijdje.![]()
Nu heb ik een broek met een ruime taille maar zit het goed bij de benen, is niet alles maar ja beter dan niks. Tijd om de riem weer uit de kast te halen.Haha k*t is dat he.
maar het zegt denk ik genoeg dat zelfs ik hier last van heb.
Als ik gewoon naar bijvoorbeeld de Jack&Jones ga voor broeken... pff bij mn taille zit het goed, maar om mn benen lijken het wel skinny jeans.
Zelfde met shirtjes die zitten strak aan de bovenkant, maar dan zo losjes rond mn middel.
En dan ben ik nog maar een klein menneke vergelen met de rest hier!