g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
proficiat met je vele PR's!Thnx jongens... met de benen maak ik inderdaad de beste progressie, heerlijk.
leg press 45gr.
12x70kg PR (plus gewicht voetplaat, gewicht?)
10x80kg PR
8x90kg PR
Ik doe geen fullsquat. Omdat ik zo lang ben komt er veel druk op mijn knieen te staan, dat voelt niet lekker. Ik heb het wel ooit gedaan, maar merkte dat bij full squat dat mijn glutes flink mee getraind werden. Ik wil graag mijn benen trainen en niet mijn billen, hahaha.proficiat met je vele PR's!
doe je fullsquat of net onder parallel?
Zo heet de machine nou eenmaal. Je zit onder een hoek van 45gr. ten opzichte van de grond. Je duwt de plaat dus schuin omhoog weg.
Zaterdag: Schema D: Benen (eindelijk weer)
Nu ik eindelijk weer in de buurt kom van volwassen gewichten ga ook ik eens pr's bijhouden. Helaas weet ik echt niet meer wat ik ruim 2 jaar terug precies deed dus daar refereer ik niet meer aan.
squat
12x70kg
10x80kg
8x90kg PR
5x100kg PR
leg extension
12x40kg
10x50kg
8x60kg
6x70kg PR
leg curl
12x25kg
12x35kg
10x40kg
voorzichtig weer geprobeerd na de knie problemen van vorige week, maar ging goed en had geen last van mijn knie, gelukkig. Volgende week eens lunges proberen denk ik.
calf raises
12x50kg
10x60kg
10x65kg PR
8x65kg
leg press 45gr.
12x70kg PR (plus gewicht voetplaat, gewicht?)
10x80kg PR
8x90kg PR
Laatste oefening was ook heel zwaar... traplopen
De benen gaan echt lekker, flinke vooruitgang zeker bij de squat. Volgende keer ga ik de 110kg proberen, dat moet toch lukken.
Ook willen mijn dunne benen lekker groeien daar ben ik wel blij om, tijd voor nieuwe spijkerbroeken.
Toch vind ik benen trainen erg dubbel. Ik ga helemaal kapot tijdens de training, tot bijna aan het kotsen toe. Wat voel ik mij slecht tijdens een benen training. En toch vind ik dit gevoel heerlijk omdat ik weet dat ik ze helemaal kapot train, dit kan alleen maar groei betekenen.

Ik doe geen fullsquat. Omdat ik zo lang ben komt er veel druk op mijn knieen te staan, dat voelt niet lekker. Ik heb het wel ooit gedaan, maar merkte dat bij full squat dat mijn glutes flink mee getraind werden. Ik wil graag mijn benen trainen en niet mijn billen, hahaha.
Ja, one arm.sterke lat pulldown
wat zijn dumbbell rows? one arm dumbbell rows?
@ Emile V, gelieve de logjes schoon te houden, spamen doe je maar in het garehanenhok![]()

Ja, one arm.
Thnx voor comment
Idd, goede trainingen mc. Herkuul is mijn maatje en ik begin steeds beter te begrijpen waarom
Full-squat is toch alleen maar een massa-oefening. Heb hem zelf ook al een tijd geleden uit mijn schema gehaald.
Je gaat erg goed de laatste tijd. TOP
Tja, ik draai ook +15 setjes voor elke spiergroep.