- Waardering
- 1.436
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx
Pull ook trouwens. UB komt weer wat in de buurt van het oude niveau.

Jup, lekker. Kijken of ik volgende keer ook weer eens aan de stenen kan beginnen. Heb daar echt zin in. Love tha stones.
Traag, zwaar grind werk. Ik pas bewust een overload toe zodat de daarna beter de 100kg loop. De 100kg ging een stuk soepeler dan de vorige keer.
Toch nog iets wat lekker gaat bij de events tegen mijn verwachtingen in. Weinig benen en deads gedaan en grip was nooit mijn sterkste kant. En dan loop ik bij de 2e training ineens een pr.

Proef ik daar iets van sarcasme?

Momenteel niet nee, heb een herstel periode van ongeveer 4 maanden van verschillende ernstige blessures. Tevens 6 weken op vakantie geweest waarbij ik veel spiermassa verloren ben. Momenteel ben ik hard bezig op oud niveau te komen. Toch eindelijk weer eens wat pr's deze week. Dus gaat lekker.Hoi mooi overzichtelijk log heb je. Je gewichten zijn niet veel veranderd de afgelopen 2 jaar?
Gaat lekker
mooi en nou een beetje uit de blessures blijven en dan is mc weer de man
Wanneer het brachialis gezeur voorbij is ben ik weer zo goed als nieuw.mooi en nou een beetje uit de blessures blijven en dan is mc weer de man

Juist wil toch ooit de gewichten squatten en deadliften die jij hanteert. Rows met 200kg zou ook nice zijn.kan je eindelijk eens wat zware gewichten gebruiken.