- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Epic weakness is erg hardnekkig. Maar geloof me ik krijg dit smerig virus wel uit mijn lichaam!

Push ups zijn core killing. Tevens die stricte 1 arm presses. Voel het goed aan mijn oblique's.lekker traininkie weer
je begint weer op niveau te komen
idd nice push ups mc - ik sluit me aan bij hummer

De spier loopt niet in de juiste baan, vandaar het knakje in de arm. Hij gaat nu ruimte vrij maken en met rekken en masseren proberen de spier weer in de juiste baan te krijgen.
Oorzaak is voor hem heel lastig te bepalen maar weet nog wel toen ik dit probleem voor het eerst kreeg. Was het moment toen ik overging naar een low bar squat. Ik had veel moeite deze positie te hanteren omdat het veel spanning op mijn armen/schouders zette. Tijdens een squat sessie is het erin geschoten. Dat is later weg getrokken maar steeds weer komt het terug, met name bij zware pull ups en zware presses. Pull ups laat ik nu achterwegen maar dat is geen oplossing.
Zo is het bij mij inderdaad ook begonnen en in het begin viel het allemaal nog redelijk mee. Pijntjes tijdens en na een training zijn niet het einde van de wereld. Beetje de boel lopen negeren zoals ik dat van Hummer heb geleerd maar nu ben ik het echt zat. En als je dan toch al bij de fysio zit heb ik hem meteen even naar dit kwaaltje laten kijken.