XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.801
Gaat lekker Mc.?
Ik kan dat even niet zo goed inschatten eigenlijk... :o
Mooie spullen heb je daar in het Powerhouse man. :thumb:
Dit is toch weer de eerste echte strongman training die ik doe sinds bijna 1 jaar. Ik moet weer ergens beginnen. Wel erg blij met de farmers. Toch al bijna een half jaar geen deads meer gedaan.

Kom anders eens langs dan weet je wat deze onderdelen met een mens doen. ;) Zo ver weg is het nou ook weer niet van Zeeland.

Dank maat.
ik kan het ook niet zo goed inschatten
lijkt wel of je hier zo klaar mee ben
of vergis ik mij ?
Jij bent ook altijd welkom. :D
Zo'n yoke run doe je niet zo snel achter elkaar, heb wat meer herstel nodig. Hier was ik denk ik 1,5 uur mee bezig.
die farmers zijn best oke man

als je die frequent doet kan je halverwege deze zomer met leuke gewichten rennen
Ik ga er wel van uit kleine vriend.

goed om te zien dat je weer events traint :thumbs:
Heb het ook best gemist.

Mooi dat je weer events traint, Mark.
Yup :D

Wanneer kwam jij die 100kg steen op de 1m80 leggen? ;)

Leuk om hier weer eens events te doen :)

Volgende keer die 100 farmers gewoon uitlopen hé :fire:

• #6.803
Zekers. Moest me vandaag inhouden om geen stones te doen (mijn favo onderdeel). Maar met die net herstelde hams/kuit verrekking leek me dat niet wijs. Eerst weer eens wat squats en gm's in de gym doen.

• #6.805
De komende tijd wil ik het even uitsluitend voor het weekend houden. Wanneer het wat warmer wordt ook door de week. Ik giet binnenkort de 80kg steen, kun je het daar eerst eens mee proberen.

ik zie events!

goed bezig

Motivational heads up, Sanne deed vandaag 200 yoke voor de 1e x.

• #6.808
Hahaha thnx Gijs. Yoke was niet allout, nog even voorzichtig.
Maar 200kg voor Sanne is toch wel bruut. Ze moet aan die wedstrijd in België deelnemen.

• #6.809
De training goed doorstaan, lichaam is heel gebleven. Alleen wat spierpijn/spanning in traps/schouders en quads. Nu ik weer de benen mag trainen begin ik weer aan een nieuwe cycle. LB moet ik dan weer rustig opbouwen.

De training goed doorstaan, lichaam is heel gebleven. Alleen wat spierpijn/spanning in traps/schouders en quads. Nu ik weer de benen mag trainen begin ik weer aan een nieuwe cycle. LB moet ik dan weer rustig opbouwen.

Mooi om te lezen, Mark ... enne spierpijn hoort er gewoon bij. ;)

Zodra jij weer LB gaat trainen, gaat die yoke ook omhoog.

Ik had er graag bij willen zijn: de yoke, farmer's walk en stones lijken me leuke onderdelen.

Volgende keer beter!

P.S. Ik ga het appartement nemen en teken het contract a.s. dinsdag, dus dat zal wel veel klussen worden ook, denk ik ...

• #6.811
De yoke wil ik de komende tijd nog even op snelheid trainen en de farmers op gewicht.

LB
Olympic squats
- belt only
WU
12x65kg
10x70kg
8x75kg

Pause squat - beltless / 2 sec pause
6x50kg
6x50kg

Deadlift to knees - 3 sec pause
8x60kg
8x60kg

Goodmorning
8x60kg
8x60kg

Barbell rollouts - knee support
8x
8x

1 mile run
xxx

Dubbel gevoel bij de training. Blij dat ik weer benen kan doen maar de gewichten zijn ruk. Toch liever wat voorzichtig dan het herstel tarten. Alleen bij de deads de hams wat gevoelig.

verstandig blijven trainen mc
binnen no time smijt je weer met gewichten
geduld bro

Ik was meer fan van je 531 programma chick.

• #6.814
verstandig blijven trainen mc
binnen no time smijt je weer met gewichten
geduld bro
Dat probeer ik altijd te doen. Over enkele weken weer setjes draaien met gewichten boven de 100kg.
Ik was meer fan van je 531 programma chick.
Hoezo?
Komt wel weer eerst even dit programma draaien. Merk wel dat mijn fysiek hier beter op gaat. Voordat ik aan de keuken begon had ik alweer flink wat VVM gewonnen. Dit schema is wel een stuk minder hardcore als je daarop doelt.

Trainingen zijn bij jou ook nog niet op oud niveau zo te zien. Toch is je laatste strongman training niet verkeerd! Ben benieuwd wanneer je weer helemaal terug bent;)

• #6.816
Trainingen zijn bij jou ook nog niet op oud niveau zo te zien. Toch is je laatste strongman training niet verkeerd! Ben benieuwd wanneer je weer helemaal terug bent;)
Nee, lower body nog lang niet. Strongman was weer een eerste echte training. Heb er nu ook voor gekozen wat slimmer strongman te trainen. Heel veel oefeningen doen op zo'n dag werkt niet voor mij heb ik gemerkt.

FB/Cycle2/Week1
MP
WU
12x47,5kg 65%
10x52kg 70%
8x56kg 75% @9 PR :D

Hang clean
5x30kg
5x30kg
5x30kg

1 arm press
15x17kg
15x17kg @8

Sumo deadlift
WU
8x70kg
8x70kg

Upright row
10x42,5kg
10x42,5kg @8

Push ups - 100x
4:13 PR

Eindelijk weer eens een pr op de MP. Dat is echt lang geleden. Maak aardige progressie hiermee. Ondanks dat de benen, heupen en onderrug niet op sterkte zijn voelt het allemaal een stuk stabieler. Vermoed dat mijn techniek ook wat beter is geworden.
Push ups weer wat sneller, misschien binnenkort de 100 onder de 4 minuten.
Benen nog rustig aan gedaan.

Laatst bewerkt:
Je UB begint weer in te komen!

lekker weer bezig geweest

• #6.819
Na de eerste benen training de dag erna flink wat steken weer in mijn kuit en achillespees. Wanneer dit soort pijnen binnen 48 uur weg zijn is er weinig aan de hand. Blijft het langer aanhouden dan kan er een probleem zijn. Gelukkig had ik gisteren nauwelijks meer last van de kuit.

Na de sumo deads waren de hamstring aanhechtingen een beetje gevoelig. Vandaag gelukkig nergens last van. Herstel gaat dus goed.
Je UB begint weer in te komen!
Yup, als de benen heel blijven binnen enkele maanden ook LB.
Presses gingen wel lekker ja.

• #6.820
UB/Cycle2/Week1
Incline press - guillotine press
WU
12x62,5kg 65%
10x67,5kg 70%
8x71kg 75% @8

Yates row - hookgrip
WU
8x105kg 75%
6x110kg 80%
4x117,5kg 85% @8

Bench press
12x67,5kg
12x67,5kg @6

Pull down
10x80kg
10x80kg @7,5

Dips
14x100kg

Bb curl
10x42,5kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven