Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zo, flink in gewicht gezakt; je woog toch rond de 105kg d8 ik. Lekker rustig weer opbouwen.:) In de winter groei je sowieso harder qua gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.182
Yup.
Zekers, ben de komende tijd klaar met klussen. Heb het trainen echt gemist.
Zo, flink in gewicht gezakt; je woog toch rond de 105kg d8 ik. Lekker rustig weer opbouwen.:) In de winter groei je sowieso harder qua gewicht.
Ja buikje is weg en minder spiermassa maar ook minder vocht.

Toen ik naar India vorig jaar vertrok zat ik op 110kg. Voordeel is wel dat wanneer ik goed eet en flink train ik binnen enkele maanden weer op de 100kg zit.

Op je avatar zie je er zwaarder uit man...

• #7.184
Het is dan ook een... oude foto. ;)

• #7.186
Bench press
8x70kg
6x80kg

BOR
8x80kg
6x90kg

MP
8x45kg
6x50kg

Deadlift
8x100kg
6x120kg

Wederom een korte training. Volgende trainingen ga ik de intensiteit wat opvoeren.

Deadlift was heerlijk om weer eens te doen.

Goed zo. Ik weet dat je opbouwt en je nu inhoudt, maar nu gewoon weer knallen verdomme.

Jij kan veel meer dan dit kippetje.. Als ik 180 deadlift na 6 maanden geen deadlifts en 2 verdoete knieen, dan kan jij meer dan dit.

Laat dat je motiveren.

• #7.188
Komt goed Mark. Even 1 maandje pompen, BW eerst omhoog halen. Daarna ga ik weer knallen.

Mmm.. oke.. Vooruit dan maar.

Van uitstel komt afstel.
Waarom uitstellen tot morgen wat je vandaag nog kan doen.
Ik vind het wel mooie gewichten nog.
Dus volgens mij is er niks in de weg. ;)

• #7.191
Met knallen vermoed ik dat Mark op zwaardere gewichten doelt en met name de focus op kracht. Het is niet de eerste keer dat ik zo in BW ben terug gezakt. Uit ervaring merk ik dat ik het snelste weer op niveau ben wanneer ik me eerst focus op hypertrofie.
Jullie weten zelf ook wel dat een maand zo voorbij is. Geen man overboord!

Lastig altijd die afweging te maken aan de ene kant wil je rationeel trainen onder je max.
Aan de andere kant wil je je elke training helemaal uitleven.

• #7.193
Klopt, het enige waar ik me in zo'n periode op focus is dat ik plezier in mijn trainingen vind en mij niet laat frustreren door wat ik ooit eerder hebt kunnen verplaatsen aan gewichten. Dat laatste werkt namelijk alleen maar contraproductief.

Inhouden? Gewoon rammen man, **** opbouwen, opbouwen is gay.

• #7.195
  • #7.196
Nog maar weer eens wat gedaan.

Bench press
5x60kg
5x70kg
5x80kg
4x85kg
Durfde de laatste rep niet aan aangezien ik alleen was en de pins te laag stonden.

BOR
5x70kg
5x80kg
5x90kg
5x100kg

MP
5x40kg
5x45kg
5x50kg
5x55kg

Deadlift
5x100kg
5x120kg
5x140kg
Laatste set viel toch tegen. Vraag je je af hoe ik ooit eens 9x180kg heb getrokken. :o

Er zit toch weer wat progressie in bij alle oefeningen. Dit is waar ik momenteel sta. Volgende trainingen weer hoger in de reps.

Laatst bewerkt:
Mwah.. komt goed..

• #7.198
Dank voor deze bemoedigende woorden.

Zo ben ik.

Laatste set viel toch tegen. Vraag je je af hoe ik ooit eens 9x180kg heb getrokken. :o

Er zit toch weer wat progressie in bij alle oefeningen. Dit is waar ik momenteel sta. Volgende trainingen weer hoger in de reps.
Waarschijnlijk Romanian gestart en op rubberen matten met bumperplates! :D
Man, vooruitgang is vooruitgang, en het komt zo weer helemaal in orde man!
Keep up the good work! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven