MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.162
Goed zo Mc, al kun je dan wel beter een full-body doen denk ik. ;)
Heb je gelijk in maar eergisteren had ik al een strongman training gedaan puin naar de stort te brengen. Had 16 zakken van ongeveer 60/70kg die ik over een trap naar beneden moest duckwalken en daarna naar de aanhanger duckwalken. Hierna alle zakken laden op ongeveer 1m20. Bij de stort moest ik de zakken nog leeg gooien ook. :p

Tevens mijn knie opengehaald aan een scherpe tegel die in zo'n zak zat. De opperhuid lag open en als ik mijn knie boog ging de snee open staan. Vandaar dat ik de dag erna geen squats op deads heb gedaan.

:roflol:
Understandeble matey! ;)

ben je nou nog steeds aan verbouwen
of heb je nog last van je knietje ?

• #7.165
Haha last van mijn knietje?
Een badkamer verbouw je niet in 1 a 2 weken wanneer je alle leidingen vervangt en stroom moet verleggen. Ik moet alles alleen doen en heb het nooit eerder gedaan. Binnenkort begin ik met tegelen. Draai dagen van 10 uur in mijn vakantie, had mijn vakantie graag anders besteed. Hoop over een week klaar te zijn.

Je bespaar vast bakken met geld ermee

Niet als Mark over een half jaar 30 polen moet inhuren om het weer over te doen:D

• #7.168
JWT geld is geen probleem, krijg het niet eens weggeschept.

Zoals ik eerder aangaf zou een klusser het doen maar dat ging ineens niet door. Dan zit je in de bouwvak, tig bedrijven gebeld en niemand die het kon doen. Helaas heb ik de tijd niet om de bouwvak af te wachten. De badkamer moet voor half augustus af en daarna moet ik voor de hele bovenverdieping de vloeren nog vervangen. :huilen:

Tijd heb ik een chronisch gebrek aan. Sporten staat zwaar op een laag pitje helaas.

• #7.169
Zoals altijd lopen dit soort dingen uit. We zijn weer bijna een maand verder. :o
Deze week ga ik rustig beginnen met de basis oefeningen. Wanneer het weer lekker gaat zal ik weer gaan loggen.

Zoals sommige van jullie weten doe ik tevens mee aan een fotowedstrijd. Voor mijn fans de uitgelezen kans om hun waardering voor mij te uiten. Iedere dag stemmen mag. ;)

http://grootstefotoalbum.hema.nl/#/album/14114
http://grootstefotoalbum.hema.nl/#/album/14108

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/op-naar-top-25-iedere-dag-stemmen-iedere-dag-karma-284251/

it's alive

• #7.172
Gisteren weer wat gedaan, viel tegen man.
Ondankbare sport is het ook. :(

Heb bench press, BOR, MP en deadlift gedaan. Die laatste was wel weer eens lekker om te doen.

Gewichten..? :D

Gisteren weer wat gedaan, viel tegen man.
Ondankbare sport is het ook. :(

Heb air bench press, air BOR, air MP en air deadlift gedaan. Die laatste was wel weer eens lekker om te doen.
Aha, nu zie ik het!
Goed bezig Mc. ;)
Nu weer rustig aan verzwaren.

• #7.176
Vandaag zelfde training gedaan. Even het bloed weer rond gepompt. ;)

welcome back to training!

• #7.178
Thnx PV.

Bench press
10x60kg
8x70kg
6x80kg

BOR
10x70kg
8x80kg
6x90kg

MP
10x40kg
8x45kg
6x50kg

Weakass training, maar ja ben momenteel weer behoorlijk ecto met 94kg.

Ga komende maand bodybuilden. Wil een dag dit doen aangevuld met de deadlift.
De andere dag events met squats.

Weer op de weg terug!

slow and steady, komt goed!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven