AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zelf zou ik ook geen side bends doen :p Maar eerder woodchoppers of landmines

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Leg uit?

Hehe Ninja edit van 5 minuten, krijg je met die dikke ninja's. :D
Bron?

Alsof ik al die linkjes zomaar in mijn favorieten heb staan :p

Dikke ninja? Haha, ja, jij bent shredded hoor :roflol:

Als je langer dan een minuut kan planken moet je ook gewoon verzwaren

Kan je wel me een rugzak aan de slag en hopelijk dat die dan op zijn plek blijft liggen...

Maar sowieso vind ik zelf ook isometric/static oefeningen niet geschikt voor eender wat te versterken.
Tenzij het natuurlijk voor iets zoals strongman gerelateerde oefeningen is (crusifix holds bv oid) of grip oefeningen
Een beetje zoals zeggen dat je dikke traps of dikke onderarmen krijgt van deads. Tja, het zal wel bijdragen,
maar er zijn betere/efficientere manieren om dat te bereiken

Side bends hebbe bij mij een stabielere houding gegeven bij squat en overhead.
Maar dan moet je bends doen met een barbell ( pakken moeilijker) en +80 kg op reps
Dan zul je harder voelen branden dan je u kunt voorstellen
Natuurlijk in combinatie doen met planks en andere wheel

Maar weighted planks is moeilijk als je alleen bent

Wat een discussie weer over zo iets onbelangrijks. Isolatie is voor bodybuilders.

leg extensions ook :p

verhuis je logje dus maar chick :D

Meerdere top strongman doen ook graag planks.. Ze geven hernia patienten toch ook niet voor niks planks mee?

:roflol:
Nee Chick, ik zoek geen klanten, hoop jou nooit meer in de praktijk te zien (dat je dus geen therapie nodig hebt zeg maar). Maar je moet niet te voorzichtig worden, knallen met die handel. Door die high rep weken van je sloop je jezelf toch veel minder snel.

Enne planks boven alles voor core. Ik ga er ook weer mee starten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.549
Zo is het. Heb je dat gelezen Rob?
Zelf zou ik ook geen side bends doen :p Maar eerder woodchoppers of landmines

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Alsof ik al die linkjes zomaar in mijn favorieten heb staan :p

Dikke ninja? Haha, ja, jij bent shredded hoor :roflol:
Nou ben momenteel behoorlijk ecto.
2wovvia.png
2573b84.png

Heb dan ook maar een gewichtsvest gekocht.
http://gorillasports.nl/sale/2080/gewichtsvest-20-kg
Kan je wel me een rugzak aan de slag en hopelijk dat die dan op zijn plek blijft liggen...

Maar sowieso vind ik zelf ook isometric/static oefeningen niet geschikt voor eender wat te versterken.
Tenzij het natuurlijk voor iets zoals strongman gerelateerde oefeningen is (crusifix holds bv oid) of grip oefeningen
Een beetje zoals zeggen dat je dikke traps of dikke onderarmen krijgt van deads. Tja, het zal wel bijdragen,
maar er zijn betere/efficientere manieren om dat te bereiken
Tja, jammer.
Wat een discussie weer over zo iets onbelangrijks. Isolatie is voor bodybuilders.
Hoe komt het toch dat ik dit soort discussies aantrek? ???

leg extensions ook :p

verhuis je logje dus maar chick :D
En dan nog meer van die broscience verhalen moeten aanhoren? Nee dankje. :p
Meerdere top strongman doen ook graag planks.. Ze geven hernia patienten toch ook niet voor niks planks mee?
Yeah buddy.
Nee Chick, ik zoek geen klanten, hoop jou nooit meer in de praktijk te zien (dat je dus geen therapie nodig hebt zeg maar). Maar je moet niet te voorzichtig worden, knallen met die handel. Door die high rep weken van je sloop je jezelf toch veel minder snel.

Enne planks boven alles voor core. Ik ga er ook weer mee starten.
Heb het gedaan omdat die 9 en 7 reppers er zwaar inhakte. Wil wel de gestelde doelen halen. Nog 1 weekje en dan gaan de gewichten omhoog.

Best nette fysiek voor je lengte

Hoeveel ben je nu afgevallen sinds je vorige foto? Ziet er goed uit man, ik mis alleen wat borsthaar.

suitcase walk voor obliques

planken is voor timmermannen

(plankjes verzwaren door gewoon iemand op je rug te laten zitten, werkt ideaal)

• #9.553
Best nette fysiek voor je lengte
Dank
Hoeveel ben je nu afgevallen sinds je vorige foto? Ziet er goed uit man, ik mis alleen wat borsthaar.
Thnx Ivo.
Bedoel je met vorige foto voordat ik begon met afvallen? Ik zat toen op 106kg daarvoor nog zwaarder op 110kg maar heb daar geen foto's van.

Laatste keer dat ik een foto had genomen zat ik op 103kg en nu weer terug na 100kg na dat gezeik met de longontsteking en ribkneuzing.

suitcase walk voor obliques

planken is voor timmermannen

(plankjes verzwaren door gewoon iemand op je rug te laten zitten, werkt ideaal)
Vrouwen mogen in de gym best op mijn rug gaan zitten, kleine slanke vrouwtjes dan.

Have to agree with Glecky, dat ziet er zeker niet slecht uit man.

Getver, zie ik daar nu bijna een ab? :D

• #9.556
  • #9.558

Je staat er goed bij hoor, ik mag hopen dat je je cutplannen achterin de ijskast hebt gezet.
Ik heb altijd de slechte eigenschap om tijdens een blessure of ziekte veel te weinig te eten.
Hierdoor val ik flink af, helaas veel spiermassa maar gelukkig ook vet. Ondanks dat ik niet bewust gecut heb sta ik er nu droger bij dan voorheen.

Dus het antwoord is ja, ze staan in het vriesvak. Ik ga nu een klein jaar bouwen aan mijn fysiek en kracht. Vandaar dat ik nu ook geen haast heb. Kijken of ik op 105kg kom rond dit vet% en daarbij sterker wordt dan voorheen.

Lijkt me een goed plan. Die blessure en ziekte ben je voor mijn gevoel trouwens nog best aardig doorgekomen, qua krachtverlies.

Nice pics mc - goeie rug - interessante optie dat gewrichtsvest

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven