AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Deload
Bench press

20x20kg
5x50kg
5x60kg
5x65kg
5x70kg
5x75kg
5x80kg

Deadlift
10x70kg
5x100kg
5x110kg
5x120kg
5x130kg

Slingshot bench press
8x80kg
8x90kg
8x90kg

Lat pulldown
8x50kg
8x60kg
8x60kg

Side raise
8x8kg
8x10kg
8x10kg

Goeie training, even doorwerken en je bent bijna net zo sterk als ik.

wat is dat een deload ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.824
Serieus?
son-i-am-disappoint.png

Deload = wat jij waarschijnlijk relax week noemt. Zie link voor uitleg.
http://articles.elitefts.com/training-articles/how-to-properly-deload/

• #9.828
Hier maak je toch een paar foutjes. :D

Ten eerste ben ik geen pl-er. Heb er weinig mee (saai) en heb nog nooit een pl-wedstrijd gedaan. Ik zie mezelf meer als iemand die zich richt op functionele kracht. Heb een eigen strongman locatie met onderdelen maar dat staat nu op een laag pitje en ga dat wel weer oppakken. Heb in het verleden wel een aantal beginners strongman wedstrijden gedaan.

John is ook iemand die niet echt in een hokje gestopt kan worden en kan ook hem niet in het pl-hokje plaatsen. Hij is weer iemand die zich meer richt op het bodybuilding (fysiek) maar daarnaast ook met zijn harpep schema aandacht besteed aan kracht ontwikkeling. Ik schaar hem toch iets meer tot de bodybuilding zijde dan de powerlift/strongman zijde. Hoop dat ik het zo goed verwoord John. ;)

mc dit is dbb eh als je hier voor kracht traint ben je per definitie dikke powerlifter

Ben je altijd zo serieus? Was maar een geintje hoor
Care wat iemand is, zie mezelf niet als bb'er omdat ik nooit in een string op een podium zou
gaan staan ;)

Netjes Marc verwoord , zelfs zonder spelfouten -
Ik heb krachtsporter altijd wel een juiste term gevonden
Voor het gene wat ik doe

Huh je bent wel dik toch dan ben je toch powerliftert

• #9.834
Ben je altijd zo serieus? Was maar een geintje hoor
Care wat iemand is, zie mezelf niet als bb'er omdat ik nooit in een string op een podium zou
gaan staan ;)
Ik denk dat een string jou best goed zou staan.

Netjes Marc verwoord , zelfs zonder spelfouten -
Ik heb krachtsporter altijd wel een juiste term gevonden
Voor het gene wat ik doe
Yup

Huh je bent wel dik toch dan ben je toch powerliftert
Ik dik? Hier mijn laatste foto van mijn vakantie op curacao. Is dit dik?

8vooyw.jpg

Dag A
Strict press

15x20kg
8x30kg
5x40kg
9x43kg
9x48kg
9x53kg
9x58kg
8x63,5kg PR

Squat
10x20kg
8x60kg
5x80kg
9x92,5kg
9x103kg
9x114kg
9x125kg

Ab wheel - knie
15x
15x

Bosu bal planks
30sec
40sec

Side planks
90sec

Heb deze week een laminaat vloer in een huis gelegd. Waardeloos systeem die je niet in een keer kon leggen maar in twee richtingen apart erin moest klikken. Gevolg dat je er minimaal 2x zo lang mee bezig bent. Eerste dag geen kniebeschermers gebruikt en knien helemaal gesloopt. Ben er twee dagen mee bezig geweest en weer nauwelijks wat gegeten. Laatste keer dat ik nog eens zoiets doe.

Squat liep dus niet echt soepel, laatste set niet gedaan. Ff doorbijten, volgende training zal het stukken beter gaan.

Laatst bewerkt:
Hahaha, over laminaat kan ik meepraten! Wat een ontzettende schijtklus is dat inderdaad.

Squat 9'tjes begint ook wel erg zwaar te worden, of is het puur het inkomen? Anders kun je misschien naar 7-5-3-1 gaan of zo...

• #9.836
Ik ben niet gemaakt om de hele dag te bukken en op knieen te zitten. Ik werk liefst met mijn hoofd en het lichaam gebruik ik wel in de gym. :D

Was inderdaad beter geweest als ik die opbouw had gedaan maar ik moet het me niet al te makkelijk maken want wil het schema gewoon oppakken waar ik gebleven was. Moest vandaag 9x135kg doen, maar dat had ik niet getrokken momenteel met mijn knietjes en stijve poten/heupen. Om eerlijk te zijn heb ik de afgelopen cycles de laatste werkset van de 9-reps niet gedaan. Ik verwacht bij de 7-reppers weer op niveau te zijn.

Dat was niet op curacao !

nee ecto

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven