- Waardering
- 3.522
U mad?

Ja ik denk ook wel dat diegene op de foto een string goed zou staan, blauw zou mooi zijn.Als ik je vakantie pic zo zie dan zou het jou ook niet mis staan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
U mad?

Ja ik denk ook wel dat diegene op de foto een string goed zou staan, blauw zou mooi zijn.Als ik je vakantie pic zo zie dan zou het jou ook niet mis staan

Ik ben niet gemaakt om de hele dag te bukken en op knieen te zitten. Ik werk liefst met mijn hoofd en het lichaam gebruik ik wel in de gym.
Was inderdaad beter geweest als ik die opbouw had gedaan maar ik moet het me niet al te makkelijk maken want wil het schema gewoon oppakken waar ik gebleven was. Moest vandaag 9x135kg doen, maar dat had ik niet getrokken momenteel met mijn knietjes en stijve poten/heupen. Om eerlijk te zijn heb ik de afgelopen cycles de laatste werkset van de 9-reps niet gedaan. Ik verwacht bij de 7-reppers weer op niveau te zijn.

Ja had gekund, maar ga lekker eigenwijs verder met mijn masterrace schema.Ik heb destijds ook de hele dag met n kussen aan mijn knie geducttapet rondgelopen
Ik bedoelde meer dat je 9-7-5-3 prima in 7-5-3-1 kan overgaan. Als je de laatste set 9'tjes toch niet meer doet, kun je prima overstappen.

Congratz met je PR's
Wat moet ik me bij je eerste oefening voorstellen?
http://www.topendsports.com/testing/tests/longjump.htmCongratz met je PR's
Wat moet ik me bij je eerste oefening voorstellen?
Yup en ik ben me toch goed.verspringen vanuit stand/zonder aanloop denk ik
goeie trein chicky
Is zelfs een olympisch onderdeel geweest Craak.Je kunt niet springen en staan tegelijk... niet doen deze oefening.

Doe hem ook eens met een barbell + 100 kg op je rug.

Ben dumba niet.
Aangezien het jouw idee is mag jij het voordoen.