XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben niet gemaakt om de hele dag te bukken en op knieen te zitten. Ik werk liefst met mijn hoofd en het lichaam gebruik ik wel in de gym. :D

Was inderdaad beter geweest als ik die opbouw had gedaan maar ik moet het me niet al te makkelijk maken want wil het schema gewoon oppakken waar ik gebleven was. Moest vandaag 9x135kg doen, maar dat had ik niet getrokken momenteel met mijn knietjes en stijve poten/heupen. Om eerlijk te zijn heb ik de afgelopen cycles de laatste werkset van de 9-reps niet gedaan. Ik verwacht bij de 7-reppers weer op niveau te zijn.

Ik heb destijds ook de hele dag met één kussen aan mijn knie geducttapet rondgelopen :D

Ik bedoelde meer dat je 9-7-5-3 prima in 7-5-3-1 kan overgaan. Als je de laatste set 9'tjes toch niet meer doet, kun je prima overstappen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.843
Ik heb destijds ook de hele dag met n kussen aan mijn knie geducttapet rondgelopen :D

Ik bedoelde meer dat je 9-7-5-3 prima in 7-5-3-1 kan overgaan. Als je de laatste set 9'tjes toch niet meer doet, kun je prima overstappen.
Ja had gekund, maar ga lekker eigenwijs verder met mijn masterrace schema.

Bench press
20x20kg
5x60kg
9x66kg
9x74kg
9x81,5kg
9x90kg
9x97kg

Deadlift
10x70kg
5x110kg
9x112,5kg
9x125kg
9x138,5kg
9x151,5kg
7x165,5kg

Slingshot bench press
xxx

Pull up
xxx

Ab wheel - knie
10x

Bosu bal planks
45sec

Chiro update: Om rekening te houden met alle tere zieltjes die emotioneel worden van mijn behandeling een spoiler. :D

Heb maanden geen last meer van vervelende blokkades in mijn rug. Besloten om weer eens voor een ANWB check te gaan.

Balans op het kussen is goed, geen zijwaartse afwijking meer.
Blokkades midden rug (TLO of LTO watefr) zijn verdwenen, rug is daar soepel. Bij SI gewricht zat kleine blokkade en bovenrug maar niet noemenswaardig.
Goed nieuws dus ik is blij.

Goeie tren, mooi dat de controle positief was!

• #9.845
Thnx, ik voelde natuurlijk wel dat het nu weer goed ging. Voorheen kon ik 1 keer squatten of deadliften en zat mijn rug weer helemaal vol blokkades.

Wederom blij dat ik door de 9-reppers heen ben. :o

• #9.846
Dag B
Standing long jumps

5x 0,93m
5x 1,4m
5x 1,86m
3x 2,1m
2x 2,32m
2x 2,32m

Hang clean & jerk (2+1)
40kg
50kg
60kg
65kg
70kg
75kg

OH squat
5x20kg
5x30kg
5x40kg
5x45kg
5x50kg PR

Seated db press
8x16kg
8x22kg
8x26kg
5x30kg PR

Db curl
8x16kg
8x20kg
8x24kg

Ab wheel knie / 15kg vest
8x
8x

Planks 15kg vest
75sec PR
60sec

Begin deze dag steeds meer te waarderen, heerlijke training.

Congratz met je PR's
Wat moet ik me bij je eerste oefening voorstellen?

Je kunt niet springen en staan tegelijk... niet doen deze oefening.

• #9.850
Congratz met je PR's
Wat moet ik me bij je eerste oefening voorstellen?
http://www.topendsports.com/testing/tests/longjump.htm
Explosieve oefening. Dank Stallone.
Met mijn ouwe kraken lichaam is het soms nodig een dag specifiek aan mobiliteit/core stabiliteit/explosiviteit te besteden.
verspringen vanuit stand/zonder aanloop denk ik

goeie trein chicky
Yup en ik ben me toch goed.
Dank

Je kunt niet springen en staan tegelijk... niet doen deze oefening.
Is zelfs een olympisch onderdeel geweest Craak. :p
http://en.wikipedia.org/wiki/Standing_long_jump

brb even kijken hoe ver ik kan springen

• #9.852
Enkele maanden terug voorbij de 2m40 gesprongen en had nog wat over. Het is wel een oefening die soms mijn linker hamstring pees kan irriteren bij mijn knie. Doe nog nog wat voorzichtig.

ik probeerde het net in mn tuin, heb nu pijn aan mn voet. had misschien schoenen aan moeten doen

kwam wel een stuk voorbij de 2m, misschien moet ik maar gaan verspringen

• #9.854
Jij zult wel ver komen als ik je deads zie, genoeg power in je heupen. Warming-up is best belangrijk en schoenen ook. :roflol:

Ik spring over van die yoga matjes, ieder deel is 46,5cm lang dus easy afstanden te bepalen. Ik meet dus niet de jump maar kijk wel of ik de mat niet aanraak.

Laatst bewerkt:
Doe hem ook eens met een barbell + 100 kg op je rug.

• #9.859
De tijd zal komen dat ook jij pilates gaat waarderen. Je bent er alleen mentaal nog niet klaar voor.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven