- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? Was onder de veronderstelling dat je 20 oid bent, geen idee waarom eigenlijk.

Ouwe man die chick
Ik sprong net 2.10 bij 2e poging. Man wat een klap op de knieen, hier heb je zandbak voor nodig
Ouwe man die chick
Ik sprong net 2.10 bij 2e poging. Man wat een klap op de knieen, hier heb je zandbak voor nodig
Trek een fles sterke drank open en je bent zo weer alles vergeten.
De aarde is plat, de aarde is plat! Ketters!!!!!Door dit niet duidelijk te benoemen, hebben we weer lekker langs elkaar heen zitten praten.
Niet zo overgevoelig hepilates is geen schande. Pjotr deed op een gegeven moment ook zoiets.
Komt door mijn jonge geest en uiterlijk. Ben 37.Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? Was onder de veronderstelling dat je 20 oid bent, geen idee waarom eigenlijk.
Maar mijn knieen voelen zich waarschijnlijk jonger dan de jouwe.Ouwe man die chick

3 meter is echt flink, explosief. Wat is je squat en deadlift?landing bij standing long jumps geeft idd een klap op de knieen maar heb er zelf nooit echt last van gehad.
zandbak is wel nodig als je een aanloop gebruikt omdat de snelheid dan veel hoger is en de inpact ook
heb het nu al een paar maand niet meer gedaan maar kwam tegen de 3 meter
merk je zelf al profijt van de "recovery dag"

Ik geef ze altijd lieve kusjes.
Dank silver sterretje.
Groei kan op verschillende wijze,Chick, mag ik je erfenis?
Je zegt grow or die.
Maar waar is die groei
Ik vrees het ergste.
Best kun je een pruik dragen en naar et oudjeshuis gaan, daar zul je misschien wel groeien.
Groeten, Ray
Trek een fles sterke drank open en je bent zo weer alles vergeten.
3 meter is echt flink, explosief. Wat is je squat en deadlift?
pak chocomel naar binnen werken.![]()