Fitness Seller

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
18 reps pullup? Netjes man.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.362
beide kanten, maar wel 1 iets erger als de ander
Onbalans is vlgs mij grootste ellende.
Halve fysio? Door een beetje Googlen? :D
Pretendeer ook geen fysio te zijn maar makkelijk is het niet want je weet dat er zoveel info op internet te vinden is dat je zelf nog de juiste diagnose moet stellen. Dat kan google niet voor je doen.
En zelfs verschillende therapeuten hebben het nog lastig met deze casus, er werd namelijk veel gemaskeerd en zo kon de psoas nog lang door etteren.

Nu ik deze foto nog eens bekijk van 2 jaar geleden, damn wat een scheefstand had ik toen.
2sa04l0.png
2vdp6xz.jpg

Sanks

#Overhead press
42 x 9
46 x 9
50 x 9
54 x 9
58 x 9

#Squat
40 x 5
50 x 5
60 x 5
70 x 5
80 x 5

#Slingshot bench press
100 x 5
110 x 5
120 x 5 PR
120 x 5 PR

#Pull up
103 x 11
103 x 7
103 x 6

Korte training, daarna snel naar huis om met kids de intocht te kunnen kijken. :D

Slingshot ging hard, lekkah. Presses zijn momenteel allemaal met pauze erin.
Pullups dan weer wat minder, niet altijd feest.

Wow, inderdaad flink verschil op de foto's. Bijna alsof je links express scheef staat!

Wel geile mayonaisetietjes :lick:

• #10.364
Op beide foto's sta ik scheef, die rechtse was iets eerder genomen. Dacht juli/augustus 2012.
Lekker ben ik hè, of alleen mijn nips?

sta je niet gewoon wat onderuitgezakt? ben geen expert he, maar kan zo vertekenen op foto's

• #10.366
Nee stond goed recht voor mijn gevoel. Had ook niet in de gaten dat ik scheef stond. Mijn psoas trekt hier mijn wervels en heup scheef.

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Omdat Craak er nooit genoeg kan krijgen van mijn nipz een update pic.

35kk600.png

rieken die ook naar zwitsal?

lekkere tets hoor verder chick

Tuurlijk, en beetje achter mijn oorlellen voor de ladies.
Komen die van mij bij jou in de buurt?

jij komt niet in mijn buurt....haat zwitsalgeur

ow je bedoelde mijn tet*en....als je dezelfde omtrekmaat als mij had, pasten je handjes om je eigen lijfje :p

• #10.370
jij komt niet in mijn buurt....haat zwitsalgeur

ow je bedoelde mijn tet*en....als je dezelfde omtrekmaat als mij had, pasten je handjes om je eigen lijfje :p
Een vrouw die zwitsalgeur haat? :twitch:
Waar is je moederinstinct?

Mijn borstomtrek zit ergens rond de 125/130cm dan moet je flinke handen hebben om die erom te krijgen.
Dus ik zou mijn handen zo om jou borstomtrek heen krijgen? Flinke maat heb je dan. :D

• #10.371
#Bench Press
66.5 x 9
73 x 9
80 x 9
86 x 9
93 x 9

#Deadlift
70 x 5
80 x 5
100 x 5
110 x 5

#Seated db press
18 x 8
24 x 8
28 x 8
28 x 8 PR

#Pull up
102 x 9
102 x 6

#Dumbbell curl
16 x 8
20 x 8
20 x 8

#Swiss ball planks
1 x 60 60sec
1 x 60 60sec

Training begon goed maar na de seated press wat last van laag suiker, motivatie zakte meteen weg.
Psoas rekken heeft langzaam effect, nog steeds groot verschil met links maar er is vooruitgang.

Benen beginnen langzaam massa te verliezen zie ik. :janken:

Beachboy :cool:

• #10.374
Leg extentions/curls erbij genius, zolang je niet zwaar tilt en squat. Om het massaverlies te beperken.

• #10.376
Dat is misschien wel een idee. Nadeel is dat mijn trainingen dan een stuk langer worden terwijl ik de laatste tijd last heb van tijdsgebrek.

Na een squat en deadlift training durf ik voorzichtig te hopen dat ik binnenkort weer de lb-trainingen kan oppakken. Heb namelijk sinds de laatste behandeling geen last meer van spanningen t.p.v. mijn onderrug.

Na een squat en deadlift training durf ik voorzichtig te hopen dat ik binnenkort weer de lb-trainingen kan oppakken. Heb namelijk sinds de laatste behandeling geen last meer van spanningen t.p.v. mijn onderrug.

Dat is goed nieuws, maar uit solidariteit zou je kunnen wachten met squatten totdat mijn blessure ook over is ;)

• #10.378
Ik squat momenteel ook, 80kg. :o
Ik ben er nog niet maar het ziet er tot op dit moment hoopvol uit, te vroeg om ervan uit te gaan dat alle ellende achter de rug is. Ik wil wel waarschijnlijk binnen 2 weken de lb-trainingen oppakken, je hebt dus nog even.

Ja we sukkelen samen wat aan. :D

Een vrouw die zwitsalgeur haat? :twitch:
Waar is je moederinstinct?

Mijn borstomtrek zit ergens rond de 125/130cm dan moet je flinke handen hebben om die erom te krijgen.
Dus ik zou mijn handen zo om jou borstomtrek heen krijgen? Flinke maat heb je dan. :D

dit lijkt me zeer sterk

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven