- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
We hadden het over de borstomvang van nickykomgezicht, hoe kan dat nou overrated zijn?
Geen idee wie dat is. Ik volg DBB niet zo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hadden het over de borstomvang van nickykomgezicht, hoe kan dat nou overrated zijn?

Daar kreeg jij het ineens warm. Nice you showed that you care.

I've got glasses

Heb je een vrouwtje aan de haak geslagen of wa?
Ik ook van jou.

Klopt, spiegel en meetlint zegt meer dan de cijfertjes.I've got glasses
nee serieus...die metingen zeggen me toch allemaal niets, andere cijfers had ik ook geloofd.
16 cm taille eraf is netjes, je gaat door totjaja naïef grietje![]()
Borstomvang is overrated. Je moet zorgen dat je taille minimaal 10 cm meer omvang heeft dan je chest voor echte gains.

Bedankt
That sucks bro, veel sterkte!
Thnx
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Haha, not!Damn... zonde...
Natuurlijk wel makkelijk bij het deadliften, altijd je vingers rond de barbell![]()
Nee had nergens last van alleen na de laatste bench press trainingen. Leek alsof de bult meteen dikker werd, werd ie ook.Mijn moeder heeft artiritis/reuma. Heeft ook een paar gebogen vingers. Doet ook regelmatig pijn.
Heb je er in het dagelijkse leven last van? Of hoe ben je der achter gekomen? Gewoon door te voelen?
Hè getverdemme kerel, da's mooi klote weer. Fitnesshandschoenen zijn gay, maar wat moet dat moet. Ik heb wel eens mensen met van die dikke zeemlappen zien bankdrukken, misschien ook wel iets voor jou?
Ik blijf nu nog even bouwen, misschien dat ik de 104/105kg haal en dan ga cutten naar ongeveer 12%.
Gewoon een atletisch fysiek maar niet te droog ten koste van kracht.

Daar is niet iedereen het hier mee eens.Goede keus!
Denk er precies hetzelfde over.
Goed krachtig fysiek bouwen met decent shape.
Niet van de single digits geouwehoer![]()
Lockout gaat nog eens sterk worden. 

Heb de zeem gebruikt en werkt perfect, had ik eerder moeten weten kraak (thnx). Handschoenen gaan waarschijnlijk meteen terug.![]()