XXL Nutrition

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
potverdomme ken je nicky cumface gezicht niet

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.405
Geen idee wie dat is. Ik volg DBB niet zo :o
Heb je een vrouwtje aan de haak geslagen of wa?
Wanneer mijn heup weer wilt kom je dan nog eens trainen #phd?

Ik ook van jou. :kiss:
I've got glasses ;)

nee serieus...die metingen zeggen me toch allemaal niets, andere cijfers had ik ook geloofd.
jaja naïef grietje :rolleyes:
16 cm taille eraf is netjes, je gaat door tot???
Klopt, spiegel en meetlint zegt meer dan de cijfertjes.

Ik blijf nu nog even bouwen, misschien dat ik de 104/105kg haal en dan ga cutten naar ongeveer 12%.
Gewoon een atletisch fysiek maar niet te droog ten koste van kracht.

netjes mc - nog wat % eraf en dan kom je in de buurt van een gespierde dertiger - laat die powerlifters - de meeste durven hun vetpercentage geeneens te meten - ga zo door

• #10.408
Dat kan er nog wel even bij, nog meer fysiek slecht nieuws. Enkele maanden geleden een hard knobbeltje aan de binnenkant van mijn hand. Deze is langzaam groter aan het worden en begint nu ook pijn te doen. Na een bench press training wordt het steeds erger, zit tussen mijn duim en wijsvinger in precies waar de bar in je hand ligt.

Ben bij dokter geweest en waarschijnlijk Dupuytren, fucked up. Het is een beschadiging aan de peesplaat (bindweefsel). Waarschijnlijk is het erfelijk en komt het door zware belastingen aan mijn hand (bankdrukken). In het ergste geval worden de knobbels strengen en komen je vingers helemaal krom te staan. Dat dienen ze dan operatief te verwijderen, lange revalidatie. f**k my life!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het kan zijn dat het uitsluitend door het trainen komt en de belastingen aan mijn hand steeds meer littekenweefsel aanmaken. Ik heb dus besloten om fitness handschoenen aan te schaffen voor het bankdrukken om de druk op die specifieke plek van de peesplaat te reduceren en zo meer schade te voorkomen. :(
Dan maar bij bankdrukken die dingen gebruiken.

bah! sterkte

That sucks bro, veel sterkte!

it-s-fine-bro-hug-_83a4232a840a808dd586956d3f1307ab-jpg.jpg

Damn... zonde...

Natuurlijk wel makkelijk bij het deadliften, altijd je vingers rond de barbell :p

• #10.412
Hè getverdemme kerel, da's mooi klote weer. Fitnesshandschoenen zijn gay, maar wat moet dat moet. Ik heb wel eens mensen met van die dikke zeemlappen zien bankdrukken, misschien ook wel iets voor jou?

• #10.415
Mijn moeder heeft artiritis/reuma. Heeft ook een paar gebogen vingers. Doet ook regelmatig pijn.
Heb je er in het dagelijkse leven last van? Of hoe ben je der achter gekomen? Gewoon door te voelen?
Nee had nergens last van alleen na de laatste bench press trainingen. Leek alsof de bult meteen dikker werd, werd ie ook.

Had op internet gezocht op bultjes in je hand en kwam toen hier bij, zit precies op de peesplaat ook. Ik hoop dat ik niet de genetische variant heb want niemand heeft het in de familie. Kan zijn dat ik door pech mijn pees heb beschadigd en dat het littekenweefsel ervoor zorgt dat het steeds erger wordt.
Hè getverdemme kerel, da's mooi klote weer. Fitnesshandschoenen zijn gay, maar wat moet dat moet. Ik heb wel eens mensen met van die dikke zeemlappen zien bankdrukken, misschien ook wel iets voor jou?

Weet het, grip zal door die dingen ook een stuk minder worden. Gebruikte altijd graag magnesium.
Zeemlappen misschien wel, als het de druk maar verminderd.

Ik blijf nu nog even bouwen, misschien dat ik de 104/105kg haal en dan ga cutten naar ongeveer 12%.
Gewoon een atletisch fysiek maar niet te droog ten koste van kracht.

Goede keus!
Denk er precies hetzelfde over.
Goed krachtig fysiek bouwen met decent shape.
Niet van de single digits geouwehoer ;)

• #10.417
Goede keus!
Denk er precies hetzelfde over.
Goed krachtig fysiek bouwen met decent shape.
Niet van de single digits geouwehoer ;)
Daar is niet iedereen het hier mee eens.
Maar yup.

#Overhead press
44.5 x 7
49 x 7
53 x 7
57.5 x 7
62 x 7

#Squat
20 x 5
50 x 5
70 x 5
90 x 5
100 x 5
110 x 5

#Slingshot bench press
100 x 8
110 x 8
120 x 8 PR

#Pull up
103 x 12
103 x 8
103 x 8

#Dumbbell curl
18 x 8
20 x 8
22 x 8

#Bosu ball side planks
1 x 75 75sec

Slingshot bench gaat hard, zou neerkomen op bijna 1rm 150kg. :eek: Lockout gaat nog eens sterk worden.
Heb de zeem gebruikt en werkt perfect, had ik eerder moeten weten kraak (thnx). Handschoenen gaan waarschijnlijk meteen terug. :D
Squat ook weer wat zwaarder gedaan, voelde goed.

Nice man die slingshot bench!
Van welk merk heb jij er één?

• #10.419
Thnx, blij mee. Bench moet gewoon sterker worden om die Rambo op zijn nummer te zetten. :evil:

De originele (rood) van Mark Bell.

31N8K0dtE0L._SX300_.jpg

http://www.howmuchyabench.net

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven