- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankgoed gebankbonkst op 3 juni
grip gaat ook lekker ofnie
Grippers is niet zo belangrijk momenteel. Eerst een solide brede grip basis opbouwen.

Wat kun je je dan slecht voelen. En vervelende is dat het slikken van een ibu of para geen enkel effect heeft. Je voelt je de hele dag ruk.Lekker zo'n virus... Maar zo te zien niet veel effect op je training. Mooi!
Dank JW, jij nog lekker aan het pompen?
Thnx ja lekker. Hoop toch binnenkort de meeste progressie te boeken bij mijn triggerpoints.

Wat kun je je dan slecht voelen. En vervelende is dat het slikken van een ibu of para geen enkel effect heeft. Je voelt je de hele dag ruk.
Haha true.Tja, het zijn ontstekingsremmer en pijnstiller, geen 'voel-je-beter'-pillen. Helaas.
Ik verlies altijd ook snel aan massa en kracht sterker ben ik er nog nooit uit gekomen.Zo snel lever je geen gains in van een beetje ziek zijn. Ben vaak sterker uit een ziekteperiode gekomen dan ik er ben ingegaan.
Dumbell holds zijn brutaal he met fatgripz![]()
Kom je nu mee aan, beetje laat!Mocht het slecht voelen naar misselijkheid refereren, dan kan ik je domperidon aanraden. Met een beetje mazzel kun je dan altijd nog wat binnen krijgen.