broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu mijn bekken probleem bijna volledig is opgelost heb ik hier geen last meer van. Nu scheefstand schouders, en nek. Bedankt voor meedenken natuurlijk.

Pijnloos door het leven gaan en pijnloos kunnen trainen is het doel momenteel.
Ik was even afwezig hier, maar zie dat de algemene lichaam aids er nog steeds is ?Dat is mijn hoop. Heb al vaker gedacht dat ik er was en dat bleek een illusie te zijn. Maar inderdaad nooit eerder is het 'keten' probleem zo zorgvuldig nagelopen dat ik wel op de juiste weg moet zitten.
Sinds een week begonnen met de warming up routine van Alan Thrall. Kost wat tijd en voelt enerzijds goed maar ook worden bepaalde mobiliteit problemen pijnlijk duidelijk.
Heb tevens voor €10,- via marktplaats gravity boots (z.g.a.n.) op de kop weten te tikken. Voor en na de training 2 minuten spinal decompressions.
In de spierspanning in mijn rug is de afgelopen weken veel veranderd. Voorheen was deze constant aanwezig en met deep tissue massage niet weg te krijgen. Triggerpoints weigerde ook maar iets los te laten. Nu loopt de spanning tijdens en na een training heel snel op maar helpt een deep tissue massage enorm goed. Je voelt de spanning direct wegzakken wanneer ik met de balletjes een triggerpoint masseer. Ik zal dit maar als een positieve ontwikkeling zien. Triggerpoints zijn minder agressief aan het worden maar de spieren kunnen nog steeds weinig belasting hebben om de spanning in de spieren te laten toenemen.