MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Een flinke vooruitgang gemaakt bij de grote oefeningen mc, goed bezig!
Thnx, en nu in massa.
+1

Gaat goed kerel ...

Strange wel dat je voorste schouderkoppen achter lopen, is iets wat je zelden hoort.
Weet het, mijn borst is gewoon te sterk om bij een bench of incline mijn schouders goed te laten groeien. Maar de laatste maand ben ik flink vooruit gegaan in de schouders, qua kracht en massa.

waar blijven die monster stats :hedbang:

• #1.823
CP2A deload

Rackpulls onder de knie
3x8x100kg

MP
3x8x40kg

Lat pulldown
3x8x60kg

Pfff wat een training, helemaal kapot. :D

Check.

• #1.827
Ik snap nog steeds niet waarom je niet gewoon lekker gaat powerliften.. beetje strongman events d´r bij.. Niet dat sissy BB gebeuren:D

• #1.829
Ik snap nog steeds niet waarom je niet gewoon lekker gaat powerliften.. beetje strongman events d´r bij.. Niet dat sissy BB gebeuren:D
We zullen wel zien wat de toekomst brengt. Komende bb schema gaat heel zwaar worden met zware gewichten, dus sterker zal ik dan hopelijk weer worden.

Ben pas weer een half jaartje bezig en om dan al aan events deel te nemen is te veel van het goede. We gaan wel als het goed is om de week truckpullen op woensdag. Dit staat mijn bb trainingen niet in de weg, gezien we een split gaan volgen.

Iedere 2e week truckpullen; dan kun je 1 beentraining wel overslaan.
Ik kom zelf meestal op gang als ik al over de finish ben:o.
Ik zou zelf liever 50m truckpull doen. Leuk vooruitzicht die truck: wat weegt dat geval???

We zullen wel zien wat de toekomst brengt. Komende bb schema gaat heel zwaar worden met zware gewichten, dus sterker zal ik dan hopelijk weer worden.

Ben pas weer een half jaartje bezig en om dan al aan events deel te nemen is te veel van het goede. We gaan wel als het goed is om de week truckpullen op woensdag. Dit staat mijn bb trainingen niet in de weg, gezien we een split gaan volgen.

Das wel wijs!

Moet toch maar 's in mijn buurt op zoek gaan naar zoiets..

Misschien dat Jarno Hams nog steeds in Spakenburg traint, maar goed, ik heb totaal geen contacten in het strongman wereldje..

• #1.832
Iedere 2e week truckpullen; dan kun je 1 beentraining wel overslaan.
Ik kom zelf meestal op gang als ik al over de finish ben:o.
Ik zou zelf liever 50m truckpull doen. Leuk vooruitzicht die truck: wat weegt dat geval???
We hebben trucks van 9 ton en 12 ton en daarnaast kunnen we deze verzwaren met oplegger, dus 15 ton en 17 ton moet mogelijk zijn.

De harnas voel ik meer benen (kuiten met name) en hand over hand meer rug, dus we hebben de rug training op de woensdag geplaatst. De bb rug training komt dan te vervallen.
Das wel wijs!

Moet toch maar 's in mijn buurt op zoek gaan naar zoiets..

Misschien dat Jarno Hams nog steeds in Spakenburg traint, maar goed, ik heb totaal geen contacten in het strongman wereldje..
Waar train jij dan?

En geef je anders eens op voor een lichte wedstrijd (c-klasse), of ga kijken naar wedstrijden je raakt zo aan de praat met die mannen. Wie weet welke deuren er voor je open gaan. ;)

Waar train jij dan?

En geef je anders eens op voor een lichte wedstrijd (c-klasse), of ga kijken naar wedstrijden je raakt zo aan de praat met die mannen. Wie weet welke deuren er voor je open gaan. ;)

Ik train in een ubergeil Healthcenter in Hoevelaken.. Tis dat het er vrij rustig is vaak, en dat ze een fijn squat rack hebben staan.. Millenium Sports genaamd:D

• #1.834
Er zijn mannen die elke zaterdag naar Ridderkerk gaan om daar op stm-onderdelen te trainen. Die komen dan van Eindhoven. Als je woensdag zin hebt kom je toch ook eens langs bij ons. ;)

Er zijn mannen die elke zaterdag naar Ridderkerk gaan om daar op stm-onderdelen te trainen. Die komen dan van Eindhoven. Als je woensdag zin hebt kom je toch ook eens langs bij ons. ;)

Woensdag kan ik helaas niet.. vaste werkdag:rolleyes:

Neh.. heb geen zin om elke keer een t*fus-eind te reizen voor een training.. Zoek echt gewoon iets dicht in de buurt:)

Maar ik sluit natuurlijk niks uit voor de toekomst:D

Thnx, en nu in massa.

Weet het, mijn borst is gewoon te sterk om bij een bench of incline mijn schouders goed te laten groeien. Maar de laatste maand ben ik flink vooruit gegaan in de schouders, qua kracht en massa.

meestal is het andersom en gaan je front delts veel van het werk overnemen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven