- Waardering
- 3.522
Jan dacht daar waarschijnlijk anders over.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jan dacht daar waarschijnlijk anders over.

Daar heb ik ook over zitten twijfelen. Welke oefening zou jij adviseren dan?borst 3 oef en biceps ook - vind je dit genoeg voor de borst , je doet hem tenslotte maar 1 * per week - afbeulen die handel
Waarom niet... idd als de truck er staat gaan we dat doen als rug training.en weet niet of ik het mag verklappenmaar we proberen ook eens in de 2 weken een truck te pullen
op de woensdag.
Thnx Loo,dat zijn toch serieuze winsten op krachtgebied, netjes hoor.
schema ziet er wel goed uit, ik zou alleen de rackpulls vervangen voor gewone deads.
Ik zie rackpulls echt als assitance voor je deads, maar op zichzelf geen goede vervanger.
De bewegingsbaan is net ff te kort, je maakt te weinig ROM om die onderrrug echt goed aan te pakken.
Even een balans opmaken van de laatste trainingsperiode. We hebben ruim 1 maand het compound schema gehanteerd wat uitsluitend op krachtontwikkeling was gericht.
squat
150kg = +20kg
bench press
115kg = +15kg
deadlift
165kg = +20kg
De grote 3 dus 55kg weten te verhogen.
incline press
95kg = +10kg
bor
95kg = +10kg
pendlay
95kg
rackpull
185kg
mp
65kg = +15kg
pull up
120kg = +20kg

DL kan omhoog maar de rest ook. Ik ga eerst weer wat anders doen. Ff de krachtwinst omzetten in ****ing spiermassa de komende tijd!Mooie gains gast, lekker bezig hoor. Denk dat je op grote 3 nog meest zou kunnen gainen met de DL? Je staat nu op 430kg totaal... Wellicht kan ik je binnekort pakken![]()

Thnx dikkie dik

DL kan omhoog maar de rest ook. Ik ga eerst weer wat anders doen. Ff de krachtwinst omzetten in ****ing spiermassa de komende tijd!
Nog maar 10kg, ik daag je uit die op de bench te pakken.
Thnx dikkie dik![]()
![]()

Foei foei Kip.. nog steeds proberen me op stang te jagen he![]()

Thnx, maar weet het echt niet. Wel goed om eens te weten waar je 1rm's liggen. Vroeger nooit hierop getraind, maar weet wel dat ik toen meer reps met deze gewichten deed.Dat is een flinke vooruitgang. Heb je enig idee waar je plafonds liggen
Keep lifting heavy weights!![]()
Vrijdag: Schouders/Triceps
mp
shoulder press
side cable raise
front raise
cgbp
overhead cable extension
skull crusher
Vond ik wel, maar Rooke wilde extra aandacht in de voorste schouderkop leggen. Die loopt zwaar achter, ook bij mij trouwens. Misschien kan ik hem tijdens de training nog overtuigen dat het genoeg is.net schema MC!
vind je zowel de mp, shoulder press als de front raise niet een beetje erg veel voor de voorste schouderkop?

Een flinke vooruitgang gemaakt bij de grote oefeningen mc, goed bezig!