MuscleMeat

Logje

• Topic Starter Topic Starter
FB

hang clean & romanian deadlift
10x20
10x30

deadlift
4x50

bench press
10x25
5x35
6x35
2x35
10x15

chin up
12x 10x 10x + 6 negatives

Ez upright row
8x10
8x10
8x10

Duur: 45 min.
Commentaar: bench press gaat echt moeizaam momenteel. Techniek inmiddels wel onder de knie.. Volgende x meteen maar beginnen met 45kg [dropsets]! En me grip was weer een hinderpunt door de deadlifts & bench press. ondanks goede warm up. hmmm???

Laatst bewerkt:
ik woon ook bij me ouders en met mijn voeding gaat het prima

kun je niet gewoon paar bakken met kip + rijst in de vriezer gooien? of doen je ouders daar moeilijk ove

Stats:
50,2kg +
taille 67cm
bicep [rechts] 29,5cm +
nek 32cm
borst 82cm
nek 32cm
voorarm [rechts] 24,5cm +
quad [links] 46cm +
kuit [links] 32,5cm +

Commentaar
Yes! Aangekomen Dat is wel logisch na al dat gejunk de laatste tijd.. Voel me depressief, eenzaam en moe. Moe door de 2 lange dagen stage die ik moet lopen. Daarom ga ik misschien andere opleiding doen volgend jaar? Maargoed ik ben tevreden met resultaat, maar er kan een hoop verbeterd worden! Zoals voeding, maar is echt moeilijk als je nog bij ouders woont!

Ps. update pic

Goed dat je aangekomen bent!!! En je hebt echt een mooie six pack :D

LB

Front squat
12x20
6x40
5x65
6x40
7x30
Landmines
18x10
14x10
8x10
LP calf raise
15x60 out
13x60 in
16x60
Hyperextensions
10x5
10x5
7x5
Leg ext
15x30
13x30
Leg curl
15x30
10x30

Duur: 40 min.
Commentaar: Geslaagde workout! Steeds minder tijd en steeds betere techniek [vandaar ook minder gewicht bij calf raise en landmines]. Voort eerst pyramide setjes gedaan bij squat en ze waren heel effectief. Morgen weer UB en mijn doel is dan ook om binnen 50min. te trainen!!

filmpje?

zet gewoon je camera tegen iets aan ofso

lullo beantwoord m´n vraag is

welke omgeving train je btw?

Goed dat er wat bij is! Maar je moet echt gewoon meer eten. Als je al genoeg eiwitten binnenkrijgt ga gewoon rijst erbij eten. Goedkoop en makkelijk mee te nemen en neem aan dat die 50 cent voor een pak rijst er wel af kan.
Het mag lastig zijn thuis te wonen maar er zijn echt oplossingen om meer te eten! Het helpt zoveel als je echt verder wil komen. Dus kom op.
Post eens wat je eet en misschien komen er wel een paar tips los die je kan gebruiken. Je bent nl wel erg dun.

en goed aanpoten met die benen van je! Nice train!

Succes met je doelen jongen!
Je kan altijd een liter chocomelk per dag drinken, effe naar de aldi gaan en kost niet veel:D makkelijke 800kcals

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 19:24 ----------

En ivm met je benchpress, Doe wat militair press en close grip bench press . 5x5 of 3x5 , gegarandeerd dat je bench beter gaat worden als je voeding ook inorde is.

Stats:
50,2kg +
taille 67cm
bicep [rechts] 29,5cm +
nek 32cm
borst 82cm
nek 32cm
voorarm [rechts] 24,5cm +
quad [links] 46cm +
kuit [links] 32,5cm +

Commentaar
Yes! Aangekomen Dat is wel logisch na al dat gejunk de laatste tijd.. Voel me depressief, eenzaam en moe. Moe door de 2 lange dagen stage die ik moet lopen. Daarom ga ik misschien andere opleiding doen volgend jaar? Maargoed ik ben tevreden met resultaat, maar er kan een hoop verbeterd worden! Zoals voeding, maar is echt moeilijk als je nog bij ouders woont!

Ps. update pic

wow dikke sixpack man, epic foto en dikke gains.. ben trots op je jongu!

zet gewoon je camera tegen iets aan ofso
Dat gaat nie lukken met de positie waar het squatrek zit. Ga volgende x vragen aan iemand om te filmen!

@stickysteez: Ja, kan wel wat kip inslaan enz. maar er ligt vaak Mac en chips ofzo. Wil gwn op een goeie manier cleanbulken:( Bovendien kan ik door school niet altijd voeding klaarmaken enz. Degene in dezelfde situatie zullen t vast begrijpen.

Btw bedankt voor alle tips mensen!

Dat gaat nie lukken met de positie waar het squatrek zit. Ga volgende x vragen aan iemand om te filmen!

@stickysteez: Ja, kan wel wat kip inslaan enz. maar er ligt vaak Mac en chips ofzo. Wil gwn op een goeie manier cleanbulken:( Bovendien kan ik door school niet altijd voeding klaarmaken enz. Degene in dezelfde situatie zullen t vast begrijpen.

Btw bedankt voor alle tips mensen!

Heb je zelf in de hand toch? Wat een onzin dat jij je thuissituatie de schuld geeft... :o
Je kan je voeding gewoon op voorhand klaarmaken, zoals de meeste hier doen.
Alsof een student het zo druk heeft, iemand die 50 uur per week werkt lukt het zelfs, waarom jou niet?
Juist met zo'n instelling kom je er niet..smoesjes smoesjes en smoesjes

luister vriend, ik ben op zondagavond 1 tot 1,5 uur bezig om 1 kilo rijst en 2 kilo kip te koken/bakken, dat verdeel ik over 10 bakjes, en zo heb ik dus voor 5 dagen 1/3e van m'n kcals geprepared... makkelijker kan het niet.

UB

Seated row
6x35kg PR
8x30
7x30
5x30
Incline db bp
8x32
8x32
8x28
+ 10x elevated push up

Bent over cable reverse fly
8x2,5
8x2,5
8x2,5 + 2 pauze reps
Low cable crossover
10x2,5
10x2,5
8x2,5 + 2 pauze reps
Tricep overhead ext
10x10
5x10
5x7,5
4x7,4
3x5
Tricep pushdown
10x10
8x10
C curl
8x14
8x12
10x10 + 2 negatives

Duur: 45 min.
Commentaar: Yes! Mijn doel was binnen 50 min. en dat is zeker behaald! Ook nieuw gewicht met seated row. Incline bp wacht ik nog even af. Voor de rest heeerlijke training [miss door de pwo?] en NIKS was bezet:mad:

Laatst bewerkt:
je doet geen borst op deze upboddy dag?

Terug
Naar boven